IKM uke 28

Tok en ny i dag tidlig. Men gikk å la meg igjen rett etterpå, tok først bilde nå. Den nederste er fra i dag 10 dpo. Er vel ikke noe strek i sikte her? Lever enda litt i håpet om positiv test. Sykt ømme pupper, men det hadde jeg forrige pp også… :)
Kanskje jeg bare så skygge:bored: men er kanskje fortsatt tidlig? Mine er akkurat like tester og like negative. Har en følelse på at de symptomene jeg har er ganske lik de som ved snart tr.. men jeg lever fortsatt i håp om å se to streker :shy:

Last edited:
Sorry testestasjoner her i dag, men jeg blir faktisk helt mentalt forstyrra av så svak strek.

turte til slutt å teste på nytt, og enten har jeg utviklet streksyn, eller så er det svak strek på denne og?
Har til og med demontert testen for å få se skikkelig! Blir litt flau over meg selv :hilarious:

Vedlegg

• 017F6399-818F-456E-8190-3056A073D2BD.jpeg
    017F6399-818F-456E-8190-3056A073D2BD.jpeg
    2 MB · Visninger: 104
  • 5FFA7675-8819-4591-A44C-5FF5AFCAE4A0.jpeg
    5FFA7675-8819-4591-A44C-5FF5AFCAE4A0.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 96
Sorry testestasjoner her i dag, men jeg blir faktisk helt mentalt forstyrra av så svak strek.

turte til slutt å teste på nytt, og enten har jeg utviklet streksyn, eller så er det svak strek på denne og?
Har til og med demontert testen for å få se skikkelig! Blir litt flau over meg selv :hilarious:
Jeg ser strek her :D

Ser helt klart noe, men vanskelig å se farge når det er skygge over testen på bildet:(

Svak, men helt grei stigning vil jeg tro?:blackeye::happy: Ja, jeg ble giret av å få strek:hilarious:

Vedlegg

• EE82A8D6-9F9C-4EA1-A3AB-234F50729428.jpeg
    EE82A8D6-9F9C-4EA1-A3AB-234F50729428.jpeg
    2,5 MB · Visninger: 107
  • B796887B-AE88-463D-AF56-5CE2B279D3BE.jpeg
    B796887B-AE88-463D-AF56-5CE2B279D3BE.jpeg
    216,1 KB · Visninger: 102

Ingenting å være flau over. Jeg tror du er gravid :smiley-bounce016

Tok en til test nå, negativ. Var nok bare skyggestrek på den andre som kom når testen tørket:p heldigvis tidlig fortsatt❤️ Såå kjekt å se testene deres!!

Vedlegg

• 65B04AB1-8976-4704-A4BE-DF5E8F92CCDD.jpeg
    65B04AB1-8976-4704-A4BE-DF5E8F92CCDD.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 75
Kanskje jeg bare så skygge:bored: men er kanskje fortsatt tidlig? Mine er akkurat like tester og like negative. Har en følelse på at de symptomene jeg har er ganske lik de som ved snart tr.. men jeg lever fortsatt i håp om å se to streker :shy:

Hadde vært så fantastisk hvis det IKKE var skygge. Det er jo fortsatt tidlig, så gir ikke opp håpet heeelt enda. Ja, akkurat samme her mtp. symptomer. Krysser fingrene for oss! ❤️❤️

Kjørte på med test nr. 2, 7 dpo :p Har sånn murring i magen. Men det kan vel være alt mulig. Bare litt spent siden jeg hadde det da jeg ble gravid også. Har stirret testen i senk og mener tidvis jeg ser noe «mørkt», men dere vet nå hvordan det er :hilarious:

Vedlegg

• 6AE484E7-C61F-4B85-95C8-C57998F7C240.jpeg
    6AE484E7-C61F-4B85-95C8-C57998F7C240.jpeg
    2 MB · Visninger: 100
Det er vel ganske vanlig at symptomer kommer og går, og så tidlig er det vel lite sannsynlig at symptomene har så mye med en eventuell (kommende) graviditet å gjøre. Umulig å si om egget har festet seg eller ikke før du kommer til IKM, dessverre.. har du testet?
Nei skal teste i morgen ettermiddag og kveld. Da er jeg 10 dpo ca

Kjørte på med test nr. 2, 7 dpo :p Har sånn murring i magen. Men det kan vel være alt mulig. Bare litt spent siden jeg hadde det da jeg ble gravid også. Har stirret testen i senk og mener tidvis jeg ser noe «mørkt», men dere vet nå hvordan det er :hilarious:

Jeg ser noe :pompus: Krysser fingrer og tær!!

Takk ❤️ Så på den igjen nå og syns det nesten har gått vekk, så ikke godt å si. Holder i alle fall spenningen oppe!

Jeg utvikler alltid streksyn :hilarious: også synes jeg veldig mange tester gir skyggestrek! Har et håp om å ikke teste for tidlig eller for ofte denne pp. Tenk om man hadde klart å vente til ikm :p:joyful:

Jeg utvikler alltid streksyn :hilarious: også synes jeg veldig mange tester gir skyggestrek! Har et håp om å ikke teste for tidlig eller for ofte denne pp. Tenk om man hadde klart å vente til ikm :p:joyful:

Ja, det hadde vært fornuftig å vente til IKM. Eller i alle fall i nærheten av IKM! Jeg hadde en åpenbaring da jeg fikk første positive test forrige syklus. Har tatt syyykt mange tester som har vært negative, der jeg også har lurt på om det er antydning. Da jeg faktisk var gravid var det lett å se, selv om streken var veldig svak.

Tok en test nå å den er blenda. 9 dpo I dag så da tror jeg det er riktig følelse av at egget ikke fikk festet seg i går.

Vedlegg

• 20210710_200548.jpg
    20210710_200548.jpg
    1,8 MB · Visninger: 70
Hadde vært så fantastisk hvis det IKKE var skygge. Det er jo fortsatt tidlig, så gir ikke opp håpet heeelt enda. Ja, akkurat samme her mtp. symptomer. Krysser fingrene for oss! ❤️❤️
Helt enig! Jeg sitter med sånt strek syn å synser så fælt! Her er det over fire år siden jeg fødte sist, så husker igrunn litt dårlig den tiden før når man bestemte seg for å bli gravid. Har du fler fra før ? Klarer du å huske om du fikk positivt svar før ikm?

Var nok bare skygge det jeg så i går. Har lært at jeg aldri skal bruke tidligtester:dead: blir ikke klok av å teste med slikt når man ikke klarer å vente til ikm:wtf:

Da kom TR her :yuck:

Nå har det gått over 6 mnd siden MA, og jeg skulle hatt termin denne mnd:(. Da kommer jeg ikke til å engang være gravid når datoen kommer:arghh::arghh: Legen mener jeg må vente 1 år før de sjekker noe som helst. Mener å ha lest at 6mnd er grensa for oss over 35?
Sniker. Ja, det stemmer. Må absolutt ikke vente 1 år, muligens ta utredning privat, da det er flere måneder ventetid for offentlig gyn. Lykke til!

Er det noen som kjenner på noen symptomer enda? Og hvor mange dpo isåfall. Her kjenner jeg null og nada og er 10 dpo tror jeg. Har vært superflink denne syklusen og ikke tatt en eneste test og ikke kjent etter heller. Så her skal jeg klare å vente til ikm, evt over. Men jeg tror egentlig at det blir mensen denne gangen også :/

Back
Topp