IKM uke 28

Er der RFSU sin test? Jeg har aldri fått skygger på disse tidligere. Har en venninne som testet så svakt positivt på den at hun ikke så streken, mens mannen hennes så:hilarious:

så igjen på den nå (etter tiden), og det synes en strek der altså. Men tør ikke å bli helt revet med. Får ta en ny senere :nailbiting:

vet ikke, når burde jeg se evt. klar stigning? Om 2 dager?:nailbiting:

Ja, de sier vel det. Men hvis du testet på ettermiddag nå kan det jo være du får sterkere i morgen tidlig på morgenurin :) tror det varierer veldig hvor raskt en ser stigning. Men hvis du får flere sånne streker som det der tenker jeg det må være babystrek!

Ja, de sier vel det. Men hvis du testet på ettermiddag nå kan det jo være du får sterkere i morgen tidlig på morgenurin :) tror det varierer veldig hvor raskt en ser stigning. Men hvis du får flere sånne streker som det der tenker jeg det må være babystrek!

Har ikke flere tester, men vi får se hvor lenge jeg har is i magen:woot:

Jeg er også spent! Med den «skyggen» der hadde jeg nok trodd jeg var gravid. Men når du har erfaring med skygger på de testene er det jo litt mer vanskelig å vurdere! Men det holder spenningen oppe i alle fall:p

Så spennende! Jeg er optimistisk :) hvilken test er det, og pleier du å få skygger?
Jeg er også spent! Med den «skyggen» der hadde jeg nok trodd jeg var gravid. Men når du har erfaring med skygger på de testene er det jo litt mer vanskelig å vurdere! Men det holder spenningen oppe i alle fall:p

Ja håpet steg 100 hakk selv om jeg har hatt sterke skygger i tidligere pp. Kjenner jeg er ekstremt spent. Våknet i mårrest med held brystet fult av små «kviser», noe jeg aldri pleier og ha..

Nå skjønner jeg nada her. Er bare 7-9 dpo men i natt har jeg plutselig ingen syntomer lengere :banghead: eneste er vondt i høyre side av halebeinet type strålingen :bored:
Var liksom på mc tur i 6 timer å ikke mulighet for stopp for en tur på do å mår jeg først var på do da så gikk det ca 1 time så hadde jeg ikke ømme bryst eller sliten eller kvalm eller noooeee:banghead: kan egget ha slitt med å feste seg?
Hjeeeeelp!!

Da kom TR her :yuck:

Nå har det gått over 6 mnd siden MA, og jeg skulle hatt termin denne mnd:(. Da kommer jeg ikke til å engang være gravid når datoen kommer:arghh::arghh: Legen mener jeg må vente 1 år før de sjekker noe som helst. Mener å ha lest at 6mnd er grensa for oss over 35?

Nå har det gått over 6 mnd siden MA, og jeg skulle hatt termin denne mnd:(. Da kommer jeg ikke til å engang være gravid når datoen kommer:arghh::arghh: Legen mener jeg må vente 1 år før de sjekker noe som helst. Mener å ha lest at 6mnd er grensa for oss over 35?

Så synd :( og så trist at du har måtte vente lenge etter MA. Ville tatt en prat med legen og hørt hva som er mulig! Har også hørt at det er grunn til å ta en sjekk tidligere hvis man tester etter el. Da er jo sannsynligheten større for klaff enn hvis man ikke gjør det. Så det kan eventuelt være et argument? Håper noen andre her inne har erfaring. Tenker på deg!

Nå skjønner jeg nada her. Er bare 7-9 dpo men i natt har jeg plutselig ingen syntomer lengere :banghead: eneste er vondt i høyre side av halebeinet type strålingen :bored:
Var liksom på mc tur i 6 timer å ikke mulighet for stopp for en tur på do å mår jeg først var på do da så gikk det ca 1 time så hadde jeg ikke ømme bryst eller sliten eller kvalm eller noooeee:banghead: kan egget ha slitt med å feste seg?
Hjeeeeelp!!

Det er vel ganske vanlig at symptomer kommer og går, og så tidlig er det vel lite sannsynlig at symptomene har så mye med en eventuell (kommende) graviditet å gjøre. Umulig å si om egget har festet seg eller ikke før du kommer til IKM, dessverre.. har du testet?

Testingen er i gang for min del :p 7 dpo og ikke en strek å se. Hadde heller ikke forventet det da!

Uff :( det er vondt å nå dato som skulle vært termin uten å være gravid :Heartred
Jo mener det er 6 mnd når man er over 35, stå på ditt og insister på henvisning likevel:Heartred

Back
Topp