Er der RFSU sin test? Jeg har aldri fått skygger på disse tidligere. Har en venninne som testet så svakt positivt på den at hun ikke så streken, mens mannen hennes så9/10 dpo. Vet ikke hvor mye jeg skal stole på denne skyggen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er der RFSU sin test? Jeg har aldri fått skygger på disse tidligere. Har en venninne som testet så svakt positivt på den at hun ikke så streken, mens mannen hennes så9/10 dpo. Vet ikke hvor mye jeg skal stole på denne skyggen
Er der RFSU sin test? Jeg har aldri fått skygger på disse tidligere. Har en venninne som testet så svakt positivt på den at hun ikke så streken, mens mannen hennes så
10 dpo, Negativ test. Kjenner håpet er litt borte nå når ikm er så nærme Kan ikke skjønne hva kvalmen kommer av Vis vedlegget 360914
Rfsu tidligtest. Pleier ikke å få skygge, ihvertfall ikke en slik en
Da er det nå virkelig håp! når tester du igjen? Så spennende!
vet ikke, når burde jeg se evt. klar stigning? Om 2 dager?
Ja, de sier vel det. Men hvis du testet på ettermiddag nå kan det jo være du får sterkere i morgen tidlig på morgenurin tror det varierer veldig hvor raskt en ser stigning. Men hvis du får flere sånne streker som det der tenker jeg det må være babystrek!
Har ikke flere tester, men vi får se hvor lenge jeg har is i magen
Jeg er også spent! Med den «skyggen» der hadde jeg nok trodd jeg var gravid. Men når du har erfaring med skygger på de testene er det jo litt mer vanskelig å vurdere! Men det holder spenningen oppe i alle fall
Så spennende! Jeg er optimistisk hvilken test er det, og pleier du å få skygger?
Jeg er også spent! Med den «skyggen» der hadde jeg nok trodd jeg var gravid. Men når du har erfaring med skygger på de testene er det jo litt mer vanskelig å vurdere! Men det holder spenningen oppe i alle fall
Ja håpet steg 100 hakk selv om jeg har hatt sterke skygger i tidligere pp. Kjenner jeg er ekstremt spent. Våknet i mårrest med held brystet fult av små «kviser», noe jeg aldri pleier og ha..
Jeg åSpennende! Jeg hadde kjørt rett på butikken
Så spennende Krysser fingrene for at det er en liten spireså igjen på den nå (etter tiden), og det synes en strek der altså. Men tør ikke å bli helt revet med. Får ta en ny senere
Hvor mamge dpo er du?så igjen på den nå (etter tiden), og det synes en strek der altså. Men tør ikke å bli helt revet med. Får ta en ny senere
Hvor mamge dpo er du?
Da kom TR her
Nå har det gått over 6 mnd siden MA, og jeg skulle hatt termin denne mnd. Da kommer jeg ikke til å engang være gravid når datoen kommer Legen mener jeg må vente 1 år før de sjekker noe som helst. Mener å ha lest at 6mnd er grensa for oss over 35?
Nå skjønner jeg nada her. Er bare 7-9 dpo men i natt har jeg plutselig ingen syntomer lengere eneste er vondt i høyre side av halebeinet type strålingen
Var liksom på mc tur i 6 timer å ikke mulighet for stopp for en tur på do å mår jeg først var på do da så gikk det ca 1 time så hadde jeg ikke ømme bryst eller sliten eller kvalm eller noooeee kan egget ha slitt med å feste seg?
Hjeeeeelp!!
Uff det er vondt å nå dato som skulle vært termin uten å være gravidDa kom TR her
Nå har det gått over 6 mnd siden MA, og jeg skulle hatt termin denne mnd. Da kommer jeg ikke til å engang være gravid når datoen kommer Legen mener jeg må vente 1 år før de sjekker noe som helst. Mener å ha lest at 6mnd er grensa for oss over 35?