IKM uke 28

Har ikke vært så aktiv her inne denne runden. Og det kjennes egentlig litt godt. Prøvd å fokusere på livet her og nå og dagene går jo så mye fortere. Er allerede 8 dpo i morgen og ville siklet etter å teste til vanlig. Denne gangen skal jeg faktisk vente til over ikm med å ta test! Og det har jeg sagt mange ganger... :hilarious: Kanskje det blir en sannhet denne gangen. Men det er spennende å følge med på dere andre! Hvor langt er dere, noen som har fått noe strek på testen enda? Har ikke fulgt så veldig nøye med.

Har ikke vært så aktiv her inne denne runden. Og det kjennes egentlig litt godt. Prøvd å fokusere på livet her og nå og dagene går jo så mye fortere. Er allerede 8 dpo i morgen og ville siklet etter å teste til vanlig. Denne gangen skal jeg faktisk vente til over ikm med å ta test! Og det har jeg sagt mange ganger... :hilarious: Kanskje det blir en sannhet denne gangen. Men det er spennende å følge med på dere andre! Hvor langt er dere, noen som har fått noe strek på testen enda? Har ikke fulgt så veldig nøye med.

Min test var så hvit at jeg nesten ble snøblind 9 dpo.:shifty: Nå tror jeg at jeg venter til ikm med ny test. Har ikke mye troen på denne pp’en i utgangspunktet:smiley-ashamed005

Her biter jeg sammen tenna å spøver å ligge unna å teste men røk på en test ca 4-5 dpo så nå venter jeg til søndag.. prøver å vente til søndag men jeg har bare metode tidlig test å har hørt at dem ikke er så bra :arghh:
Noen som har forslag til merke?

Det høres fornuftig ut! Kan være lurt å rette fokuset mot noe annet hvis en klarer! Blir spennende når det blir din tur til å teste :) jeg er 6 dpo, og har bare tatt en test (i går, selv om jeg visste det var for tidlig) fordi jeg skulle til legen. Ingen strek, selvsagt :joyful:

Her biter jeg sammen tenna å spøver å ligge unna å teste men røk på en test ca 4-5 dpo så nå venter jeg til søndag.. prøver å vente til søndag men jeg har bare metode tidlig test å har hørt at dem ikke er så bra :arghh:
Noen som har forslag til merke?
Jeg har brukt babyplan og metode. Jeg har veldig ofte fått skygge på babyplan sine, mens metode har vært helt blenda. Men jeg leste jo at metode sine tester var veldig svake, og selv med en positiv digital, så kunne man få svak svak strek på metode. Så jeg er litt forvirret selv på hva jeg skal bruke. Det er nesten så jeg bare tester med begge :hilarious: Bare fordi... Og fordi jeg har skuffen proppa full av tester :rolleyes:

Og DER var testingen i gang. Dagene fram til 8 dpo fløy av gårde, men så sa det stopp og testetrangen ble for stor. Jeg synes jeg skimter noe veldig, veldig svakt på dagens test med morgenurin - men mulig det bare er et streksyn og et stort ønske… :rolleyes: Mannen så ikke noe strek :hilarious: Hva tenker dere?

Vedlegg

• 9846DB44-A137-47DA-9CCD-E7B0408DBDC5.jpeg
    9846DB44-A137-47DA-9CCD-E7B0408DBDC5.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 103
  • 111DDCAB-2C52-4CA7-9D5E-9E777DE5E2E0.jpeg
    111DDCAB-2C52-4CA7-9D5E-9E777DE5E2E0.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 106
Og DER var testingen i gang. Dagene fram til 8 dpo fløy av gårde, men så sa det stopp og testetrangen ble for stor. Jeg synes jeg skimter noe veldig, veldig svakt på dagens test med morgenurin - men mulig det bare er et streksyn og et stort ønske… :rolleyes: Mannen så ikke noe strek :hilarious: Hva tenker dere?
Jeg ser noe på den nederste :happy:

Jeg skimter også noe, men er fare for at jeg også bare har veldig håp for deg :) Opplever av og til at det ser ut som det er et mørkere felt/strek, men så er det bare at det ser mørkere ut ved siden av det hvite søkket der streken skal komme. Men blir spennende med neste test da!

Jeg skimter også noe, men er fare for at jeg også bare har veldig håp for deg :) Opplever av og til at det ser ut som det er et mørkere felt/strek, men så er det bare at det ser mørkere ut ved siden av det hvite søkket der streken skal komme. Men blir spennende med neste test da!

Hehe, god du er! Vi skal ut på en restaurant vi har booket for lenge siden i dag, og der er det også vinpakke inkludert. Hadde vært så greit om jeg var litt framover i dpo-land, for å være helt sikker. Er jo bare å droppe vinen, men ja… vil bare ha svar nååå! ;) Hvor langt er du dpo nå? Har ikke fått lest gjennom alt her i ikm-gruppen, da jeg har prøvd å «koble litt av» den siste uken!

Hehe, god du er! Vi skal ut på en restaurant vi har booket for lenge siden i dag, og der er det også vinpakke inkludert. Hadde vært så greit om jeg var litt framover i dpo-land, for å være helt sikker. Er jo bare å droppe vinen, men ja… vil bare ha svar nååå! ;) Hvor langt er du dpo nå? Har ikke fått lest gjennom alt her i ikm-gruppen, da jeg har prøvd å «koble litt av» den siste uken!

Åh, da hadde det vært greit med et svar ja! Men alkohol går vel ikke over til embryo så tidlig uansett? Forstår hvis du ikke ønsker å drikke altså, jeg er sånn selv, men rent fysiologisk tror jeg det skal gå helt fint. Så du kan nok kose deg med litt vin med god samvittighet :) jeg er 6 dpo nå. Så enda noen dager til jeg føler det egentlig er vits i å teste.

Åh, da hadde det vært greit med et svar ja! Men alkohol går vel ikke over til embryo så tidlig uansett? Forstår hvis du ikke ønsker å drikke altså, jeg er sånn selv, men rent fysiologisk tror jeg det skal gå helt fint. Så du kan nok kose deg med litt vin med god samvittighet :) jeg er 6 dpo nå. Så enda noen dager til jeg føler det egentlig er vits i å teste.

Enig, du sier noe der. Får vurdere litt, og kanskje ta en test til i ettermiddag før vi drar :angelic:

Ser den! Håper og krysser alt for deg, og sender masse babystøv - la dpo dagene gå fort ;)

10 dpo, Negativ test. Kjenner håpet er litt borte nå når ikm er så nærme:depressed: Kan ikke skjønne hva kvalmen kommer av:blackeye:
AAF5AFF7-BD88-455D-A1E6-5B1383A37DD0.jpeg

10 dpo, Negativ test. Kjenner håpet er litt borte nå når ikm er så nærme:depressed: Kan ikke skjønne hva kvalmen kommer av:blackeye: Vis vedlegget 360914

Kjedelig! Men kan vel ta lang tid før egget fester seg selv om det nærmer seg IKM. Forrige syklus hadde jeg helt blenda 10 dpo og svak positiv 11 dpo! Så håper fremdeles for deg :)

Fikk skygge på ettermiddagstesten. Spent på om det bare er en skygge:facepalm: den var jo helt negativ tidligere i dag. Fikk skygge på ettermiddagen 8 dpo å.
912EF943-A27F-4713-B103-EA07EDE578B7.jpeg

9/10 dpo. Vet ikke hvor mye jeg skal stole på denne skyggen:bored:

Vedlegg

• 63E7E48F-9229-4589-AC61-D8A7FCBBD586.jpeg
    63E7E48F-9229-4589-AC61-D8A7FCBBD586.jpeg
    66 KB · Visninger: 86
Fikk skygge på ettermiddagstesten. Spent på om det bare er en skygge:facepalm: den var jo helt negativ tidligere i dag. Fikk skygge på ettermiddagen 8 dpo å. Vis vedlegget 360933

Jeg er også spent! Med den «skyggen» der hadde jeg nok trodd jeg var gravid. Men når du har erfaring med skygger på de testene er det jo litt mer vanskelig å vurdere! Men det holder spenningen oppe i alle fall:p

9/10 dpo. Vet ikke hvor mye jeg skal stole på denne skyggen:bored:

Så spennende! Jeg er optimistisk :) hvilken test er det, og pleier du å få skygger?

Jeg er også spent! Med den «skyggen» der hadde jeg nok trodd jeg var gravid. Men når du har erfaring med skygger på de testene er det jo litt mer vanskelig å vurdere! Men det holder spenningen oppe i alle fall:p

Så spennende! Jeg er optimistisk :) hvilken test er det, og pleier du å få skygger?

Rfsu tidligtest. Pleier ikke å få skygge, ihvertfall ikke en slik en:facepalm:

Back
Topp