Muumimamma
Glad i forumet
Jaa i dag dukket det opp el-slim og tappen åpner seg. Mulig jeg ikke hadde el sist uke likevell får el-tester i posten i morgen, så for seFår håpe på to streker i morgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaa i dag dukket det opp el-slim og tappen åpner seg. Mulig jeg ikke hadde el sist uke likevell får el-tester i posten i morgen, så for seFår håpe på to streker i morgen
Den nederste er min i dag, 9dposkimter og håper
Åj merkelig! Ja det blir jo spennende daJaa i dag dukket det opp el-slim og tappen åpner seg. Mulig jeg ikke hadde el sist uke likevell får el-tester i posten i morgen, så for se
Egget fester seg tidligst 5/6 dpo når blastocysten klekker. Deretter tar det ca 48 timer til man kan oppdage hcg i blodet. Men det er mest vanlig at egg fester seg mellom 7-9 dpo.Testetrangen er her og det er jo fullstendig meningsløst nå, 4 dpo.. Noen som vet hvor tidlig man kan måle hcg i blod?
Altså jeg er sånn at om jeg er med på ett lag tar jeg bare 1 glasss vin å det er det. Men det er fordi du å spiren deler nada enda så du kan fint spise ting som er nei i en graviditet helt til du får posetiv test, mener jeg
Hadde tatt meg noen glass Men gjør det som føles rett for deg, det er nok det viktigste
Ja du har rett, og jeg vet det jo innerst inne Prøving kan gjøre en litt fanatisk. Kanskje det at jeg senker skuldrene et par hakk er det som skal til fremover4 dpo har ikke noe festet seg enda, så det er ufarlig å drikke alkohol - men som noen andre også sa, du gjør det du føler er best for deg
Det der ser jo veldig lovende ut, jeg ser tydelig strek. Håper det er babyDen nederste er min i dag, 9dposkimter og håper
Ser noe på den nedersteDen nederste er min i dag, 9dposkimter og håper
Oi oi! Ser jo veldig lovende ut!
Det der ser jo veldig lovende ut, jeg ser tydelig strek. Håper det er baby
Håper virkelig!! Takk for at dere ser sammen med megSer noe på den nederste
Svart på hvitt. Jeg kan settes på gravid
Gratulerer så myeSvart på hvitt. Jeg kan settes på gravid
GratulererSvart på hvitt. Jeg kan settes på gravid
Tusen takkEr 9dpoGratulerer så mye!! Så stas!! hvor mange dpo er du?
Gratulerer så mye
Tusen takkGratulerer
Gratulerer så myeSvart på hvitt. Jeg kan settes på gravid
Svart på hvitt. Jeg kan settes på gravid
Gratulerer ❤Svart på hvitt. Jeg kan settes på gravid
GratulererSvart på hvitt. Jeg kan settes på gravid
Gratulerer så mye
Fantastisk! Gratulerer
Gratulerer
Tusen takk Håper dere alle kommer etterGratulerer ❤