Muumimamma
Glad i forumet
JaaFår håpe på to streker i morgen![]()

i dag dukket det opp el-slim og tappen åpner seg. Mulig jeg ikke hadde el sist uke likevell
får el-tester i posten i morgen, så for se
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JaaFår håpe på to streker i morgen![]()

i dag dukket det opp el-slim og tappen åpner seg. Mulig jeg ikke hadde el sist uke likevell
Den nederste er min i dag, 9dposkimter og håper
![]()
Åj merkelig! Ja det blir jo spennende daJaai dag dukket det opp el-slim og tappen åpner seg. Mulig jeg ikke hadde el sist uke likevell
![]()

Egget fester seg tidligst 5/6 dpo når blastocysten klekker. Deretter tar det ca 48 timer til man kan oppdage hcg i blodet. Men det er mest vanlig at egg fester seg mellom 7-9 dpo.Testetrangen er herog det er jo fullstendig meningsløst nå, 4 dpo.. Noen som vet hvor tidlig man kan måle hcg i blod?
Altså jeg er sånn at om jeg er med på ett lag tar jeg bare 1 glasss vin å det er det. Men det er fordi du å spiren deler nada enda så du kan fint spise ting som er nei i en graviditet helt til du får posetiv test, mener jeg![]()

Hadde tatt meg noen glassMen gjør det som føles rett for deg, det er nok det viktigste
![]()

Ja du har rett, og jeg vet det jo innerst inne4 dpo har ikke noe festet seg enda, så det er ufarlig å drikke alkohol - men som noen andre også sa, du gjør det du føler er best for deg![]()

Det der ser jo veldig lovende ut, jeg ser tydelig strek. Håper det er babyDen nederste er min i dag, 9dposkimter og håper
![]()

Ser noe på den nedersteDen nederste er min i dag, 9dposkimter og håper
![]()

Oi oi! Ser jo veldig lovende ut!
Det der ser jo veldig lovende ut, jeg ser tydelig strek. Håper det er baby![]()
Håper virkelig!!Ser noe på den nederste![]()

Svart på hvitt. Jeg kan settes på gravid![]()
GratulererSvart på hvitt. Jeg kan settes på gravid![]()
Tusen takkGratulerer så mye!!Så stas!! hvor mange dpo er du?

Gratulerer så mye![]()
Tusen takkGratulerer![]()
Gratulerer ❤Svart på hvitt. Jeg kan settes på gravid![]()
GratulererSvart på hvitt. Jeg kan settes på gravid![]()

Gratulerer så mye![]()
Fantastisk! Gratulerer![]()
Gratulerer![]()
Tusen takkGratulerer ❤