IKM uke 28

5 dpo i morgen, og det er jo meningsløst å teste, men skal til legen i et annet ærend, så kanskje verdt å ta en test i tiiiiilfelle den er positiv, så kan jeg nevne det før legen går i ferie?:hilarious:

Jeg har kjempematlyst å kvalm når jeg lager mat å sliter med å få i meg alt, mest lyst å kaste opp men det går bra. Også får jeg så mye utflod om dagen starta i går. Å I dag har jeg følt jeg har tissa på meg på jobb men hadde ikke det heldigvis :wtf sorry for info men greit å dokumentere litt ettervært :angelic: føler meg atm som en badeball å sover mens jeg kan :cat:
Hvordan er deres følelse på kroppen?
Tok en test i dag tidelig den var bleeenda men er jo bare 4-6 dpo, vil så gjerne være gravid å er så oppblåst :banghead:

Tok en test i dag tidelig den var bleeenda men er jo bare 4-6 dpo, vil så gjerne være gravid å er så oppblåst :banghead:
Jeg er også skikkelig oppblåst. Men det er feriemodus her hjemme, og maten og kosen blir deretter, så jeg mistenker at det er grunnen :hilarious:

Har blitt invitert bort på noen vinglass på fredags kveld. Da vil jeg være 4dpo. I de forrige 7 pp har jeg vært kjempestreng med alkohol, og hatt masse forskjellige regler det er til å bli gæærn av. Er derfor usikker på om jeg burde eller ei. Hva ville dere gjort? Droppa vinglasset, eller kost seg med noen glass og senka skuldrene litt? :rolleyes:

Har blitt invitert bort på noen vinglass på fredags kveld. Da vil jeg være 4dpo. I de forrige 7 pp har jeg vært kjempestreng med alkohol, og hatt masse forskjellige regler det er til å bli gæærn av. Er derfor usikker på om jeg burde eller ei. Hva ville dere gjort? Droppa vinglasset, eller kost seg med noen glass og senka skuldrene litt? :rolleyes:
Altså jeg er sånn at om jeg er med på ett lag tar jeg bare 1 glasss vin å det er det. Men det er fordi du å spiren deler nada enda så du kan fint spise ting som er nei i en graviditet helt til du får posetiv test, mener jeg :cat:

Hadde tatt meg noen glass❤️:D Men gjør det som føles rett for deg, det er nok det viktigste:love7

4 dpo har ikke noe festet seg enda, så det er ufarlig å drikke alkohol - men som noen andre også sa, du gjør det du føler er best for deg :)

Skjønner ikke helt hvor innlegget mitt ble av?:dead: Kanskje jeg postet feil en plass:hilarious: Tok to tester når jeg våkna, begge var negativ så må ha vært skygge i går. Har ikke mistet håpet helt enda men kjenner at forventningene er lavere
A4FF4F3F-69F2-4655-85AA-F7D6FFCB93B1.jpeg

Jeg begynte å teste 4 dpo, selvom jeg er fult klar over at det eneste jeg kanskje kommer til å få, er skyggestreker :hilarious: Jeg har hatt en syk trang til å teste allerede fra 1 dpo, og for å gi meg selv ro i hodet, så har jeg bestemt meg for å teste hver morgen :nailbiting: Ellers går jeg bare å tenker på det hele dagen. Livet er ikke bare bare i dpo-land :arghh::hilarious:

Jeg begynte å teste 4 dpo, selvom jeg er fult klar over at det eneste jeg kanskje kommer til å få, er skyggestreker :hilarious: Jeg har hatt en syk trang til å teste allerede fra 1 dpo, og for å gi meg selv ro i hodet, så har jeg bestemt meg for å teste hver morgen :nailbiting: Ellers går jeg bare å tenker på det hele dagen. Livet er ikke bare bare i dpo-land :arghh::hilarious:

Jeg forstår deg så godt! Hvor mange dpo er du nå? Jeg tok en i dag, 5 dpo. Egentlig bare fordi jeg skal til legen i dag, og i tiiiilfelle den skulle være positiv kunne det være greit å nevne. Det var den selvsagt ikke :hilarious: Men testkjøret er vel i gang nå.

Jeg forstår deg så godt! Hvor mange dpo er du nå? Jeg tok en i dag, 5 dpo. Egentlig bare fordi jeg skal til legen i dag, og i tiiiilfelle den skulle være positiv kunne det være greit å nevne. Det var den selvsagt ikke :hilarious: Men testkjøret er vel i gang nå.
Jeg er 6 dpo i dag. Det er lov å håpe :hilarious: Jeg har på følelsen av at dette kommer til å bli en veldig lang uke :hilarious:

Den nederste er min i dag, 9dpo:happy:skimter og håper:angelic:

Vedlegg

• 2821513D-8668-41E6-8D80-52031A051CB8.jpeg
    2821513D-8668-41E6-8D80-52031A051CB8.jpeg
    189,5 KB · Visninger: 102
Back
Topp