Ja den er ikke lett å stå imotTestetrangen er her og det er jo fullstendig meningsløst nå, 4 dpo.. Noen som vet hvor tidlig man kan måle hcg i blod?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja den er ikke lett å stå imotTestetrangen er her og det er jo fullstendig meningsløst nå, 4 dpo.. Noen som vet hvor tidlig man kan måle hcg i blod?
Takk! Du også. Gleder meg til oppdatering på skyggeneLykke til med testingen i morgen
Tok en test i dag tidelig den var bleeenda men er jo bare 4-6 dpo, vil så gjerne være gravid å er så oppblåstJeg har kjempematlyst å kvalm når jeg lager mat å sliter med å få i meg alt, mest lyst å kaste opp men det går bra. Også får jeg så mye utflod om dagen starta i går. Å I dag har jeg følt jeg har tissa på meg på jobb men hadde ikke det heldigvis sorry for info men greit å dokumentere litt ettervært føler meg atm som en badeball å sover mens jeg kan
Hvordan er deres følelse på kroppen?
Jeg er også skikkelig oppblåst. Men det er feriemodus her hjemme, og maten og kosen blir deretter, så jeg mistenker at det er grunnenTok en test i dag tidelig den var bleeenda men er jo bare 4-6 dpo, vil så gjerne være gravid å er så oppblåst
Spennende da, da er det jo en stigning der, og det ser lovende utTemp i dag var 36,47. Var 36,33 i går og ligget mellom 36,30-35 den siste uka. Så noe stigning var det jo Men ikke veldig mye da… blir spennende i morgen!
Altså jeg er sånn at om jeg er med på ett lag tar jeg bare 1 glasss vin å det er det. Men det er fordi du å spiren deler nada enda så du kan fint spise ting som er nei i en graviditet helt til du får posetiv test, mener jegHar blitt invitert bort på noen vinglass på fredags kveld. Da vil jeg være 4dpo. I de forrige 7 pp har jeg vært kjempestreng med alkohol, og hatt masse forskjellige regler det er til å bli gæærn av. Er derfor usikker på om jeg burde eller ei. Hva ville dere gjort? Droppa vinglasset, eller kost seg med noen glass og senka skuldrene litt?
Har blitt invitert bort på noen vinglass på fredags kveld. Da vil jeg være 4dpo. I de forrige 7 pp har jeg vært kjempestreng med alkohol, og hatt masse forskjellige regler det er til å bli gæærn av. Er derfor usikker på om jeg burde eller ei. Hva ville dere gjort? Droppa vinglasset, eller kost seg med noen glass og senka skuldrene litt?
Vet aldri, blir uansett spennende for oss alle etterværtJeg er også skikkelig oppblåst. Men det er feriemodus her hjemme, og maten og kosen blir deretter, så jeg mistenker at det er grunnen
4 dpo har ikke noe festet seg enda, så det er ufarlig å drikke alkohol - men som noen andre også sa, du gjør det du føler er best for degHar blitt invitert bort på noen vinglass på fredags kveld. Da vil jeg være 4dpo. I de forrige 7 pp har jeg vært kjempestreng med alkohol, og hatt masse forskjellige regler det er til å bli gæærn av. Er derfor usikker på om jeg burde eller ei. Hva ville dere gjort? Droppa vinglasset, eller kost seg med noen glass og senka skuldrene litt?
Skjønner ikke helt hvor innlegget mitt ble av? Kanskje jeg postet feil en plass Tok to tester når jeg våkna, begge var negativ så må ha vært skygge i går. Har ikke mistet håpet helt enda men kjenner at forventningene er lavere
Vis vedlegget 360827
Ja er heldigvis bare 9dpo så kan fortsatt bli positiv.Kjedelig, men håper streken snart dukker opp
Fortsatt ikke for sent ja, jeg har aldri fått strek før 10dpo. Va blenda 9dpoSkjønner ikke helt hvor innlegget mitt ble av? Kanskje jeg postet feil en plass Tok to tester når jeg våkna, begge var negativ så må ha vært skygge i går. Har ikke mistet håpet helt enda men kjenner at forventningene er lavere
Vis vedlegget 360827
Jeg begynte å teste 4 dpo, selvom jeg er fult klar over at det eneste jeg kanskje kommer til å få, er skyggestreker Jeg har hatt en syk trang til å teste allerede fra 1 dpo, og for å gi meg selv ro i hodet, så har jeg bestemt meg for å teste hver morgen Ellers går jeg bare å tenker på det hele dagen. Livet er ikke bare bare i dpo-land
Jeg er 6 dpo i dag. Det er lov å håpe Jeg har på følelsen av at dette kommer til å bli en veldig lang ukeJeg forstår deg så godt! Hvor mange dpo er du nå? Jeg tok en i dag, 5 dpo. Egentlig bare fordi jeg skal til legen i dag, og i tiiiilfelle den skulle være positiv kunne det være greit å nevne. Det var den selvsagt ikke Men testkjøret er vel i gang nå.
Får håpe på to streker i morgenFortsatt ikke for sent ja, jeg har aldri fått strek før 10dpo. Va blenda 9dpo