IKM uke 28

Tok en vanlig babyplantest i dag siden jeg enda er kvalm, den var negativ. Helt uten skyggestrek, må være første gang jeg har fått det:laughing002 8dpo

Vedlegg

• C6DDD2EE-1958-45BE-94FF-2C97EF4F0FA1.jpeg
    C6DDD2EE-1958-45BE-94FF-2C97EF4F0FA1.jpeg
    189,1 KB · Visninger: 78
Ja, vi får håpe det! Veldig spent på temp i morgen tidlig :rolleyes:
Så nå fra et tidligere innlegg at vi er i ganske samme båt mtp alder, barn nr og alder på første barnet:p Jeg er i PP1 da…. Får håpe det klaffer for oss begge denne gangen! :)
Spent på tempen din idag! :happy:
Tempen min var 36.50 idag, mot 36.51 igår, så da er jeg ganske sikker på at jeg endelig er 2dpo :D

Oi, så gøy! Da er vi 3 her som har det nesten likt på alder, barn og nr. Håper det klaffer for oss alle :smiley-angelic001 :Heartpink

Sykt irriterende. Her er noen tester jeg har tatt siste tiden. Skygger på alle:sorry:
Jeg fikk nesten alltid skygger på babyplan sine jeg også, veldig kjedelig at man får forhåpninger hver gang :oops: denne pp har jeg kjøpt metode sine tidligstrimler, håper de ikke gir like falskt håp..

Jeg fikk nesten alltid skygger på babyplan sine jeg også, veldig kjedelig at man får forhåpninger hver gang :oops: denne pp har jeg kjøpt metode sine tidligstrimler, håper de ikke gir like falskt håp..
Ja veldig kjedelig.. spennende! Må si fra om de er bra :) neste gang blir det et annet merke…

Sykt irriterende. Her er noen tester jeg har tatt siste tiden. Skygger på alle:sorry:

Så utrolig merkelig! Kanskje du burde gå for et annet merke? Blir jo veldig vanskelig å skille skyggestrek og svak positiv

Må det, men det virker evig lenge til neste helg:arghh:

Enig! Dpo-dagene er sååå lange. Er 4 dpo selv (ifølge meg selv, Premom mener 3), og er leeeenge til jeg tror jeg eventuelt får positiv test. Fikk svaksvaksvak positiv 11 dpo sist, men da var det jo noe galt, så ikke sikkert det blir likt neste gang jeg blir gravid. Vil prøve å vente med testing til søndag i alle fall, men med over 40 tester liggende kan det jo gå galt før det..

Jeg har allerede startet testingen:shy:bare 8 dpo i dag:hilarious:

Enig! Dpo-dagene er sååå lange. Er 4 dpo selv (ifølge meg selv, Premom mener 3), og er leeeenge til jeg tror jeg eventuelt får positiv test. Fikk svaksvaksvak positiv 11 dpo sist, men da var det jo noe galt, så ikke sikkert det blir likt neste gang jeg blir gravid. Vil prøve å vente med testing til søndag i alle fall, men med over 40 tester liggende kan det jo gå galt før det..
Jeg bør vel vente til neste fredag før jeg begynner å teste, men det blir hardt:facepalm:

Gjett hvem som tok enda en test.:dance018 På denne kom det en veldig svak strek som mest sannsynlig er en skygge.

Skulle bestille flere babyplan el tester, men utsolgt på billigetester og babyplan sin side. Noen andre stimler som er gode?

Back
Topp