IKM uke 28

Nummeret før jeg begynner testemanien:pompus: men hva er vel det godt for 6 dpo :dance018 burde ideelt vente 4 dager til, men det er så vanskelig :stop

Nummeret før jeg begynner testemanien:pompus: men hva er vel det godt for 6 dpo :dance018 burde ideelt vente 4 dager til, men det er så vanskelig :stop

Jeg gleder meg til dere andre skal begynne, tihi. Hvis du har mange tester skader det jo ikke :angelic: Jeg skal prøve å holde meg til 10 dpo. :hilarious:

Jeg gleder meg til dere andre skal begynne, tihi. Hvis du har mange tester skader det jo ikke :angelic: Jeg skal prøve å holde meg til 10 dpo. :hilarious:

Det verste av alt er jo at sannsynligheten denne pp’en ikke er stor engang, pga kun en gang med aksjeinnlegg :happy3 likevel er testetrangen større enn før:excited001 å klare å holde seg til 10 dpo skulle være belønnet med graviditet mener jeg:cool05

Fant ikke IKM-gruppe for uke 28, så lagde en jeg :)

Skriv: brukernavn - alder - pp - barn du prøver på - el - ikm
Eksempel: MIT90 - 30 - PP27 - B2 - EL ca 01.07 - IKM ca. 15.07

Mandag 12.07
Cornelialill - 30 - PP8 - B2 - EL 28.06 - IKM 12.07
Pæresaft - 35 - PP4 etter MA-surr - B2 - EL 28/6 - IKM 12/7
Litjmora - 40 - PP? - B2 - EL 28.06 - IKM 12.07
Sunshiine92 - 29 - pp1 - B 2 - EL ca 28 juni - IKM 12 juli

Tirsdag 13.07
Muumimamma - 33 - b2 - el 29.06 - ikm 13.07
Onske - 25 - PP2 - B2 - EL ca 29.6 - IKM ca. 13.7

Onsdag 14.07
Angeldust - 30 - PP8 - B2 - EL ca 03.07 - IKM ca. 14.07
Hæppi - 27 - PP3 - B1 - EL 30.06 - IKM ca. 14.07
Minnie_ - 28 år - PP2 etter sa - B1 - EL ca 30/06 - IKM ca. 14/06
Nicoline90 - 31- PP4 - B2 - EL 29.06- IKM 14.06

Torsdag 15.07
Panda89 - 31 - PP1 etter MA - B3 - EL 30/6 - IKM 15/7
Hattifnatt - B1 - pp3 - el 30/06 - IKM 15/7
Emfi - 23 - PP3 - B1 - EL 31.06 - IKM 15.06

Fredag 16.07
Amilie<3 - 30 - PP25 - B1 - EL01/7? - IKM16/07?
Kries - 29 - PP3 - B1 - EL ca 02.07 - IKM ca. 16.07
Giraffe90 - 31 - PP1 - B2- EL 02.07 - IKM 16.07
Frøken.s 33 pp3 b1 el ca 30.06 IKM 16.07

Lørdag 17.07
Morell88 - 32 - PP8 - B2 - EL 03.07 - IKM 17.07
Pileah - 27 - PP3 - B2 - EL 04.07 - IKM 17.07
Snorkfrøken95 - 25 - PP13 - B1 - EL 03.07 - IKM 17.07
Orkidé - 30 - PP10 - B3 - EL 04.07 - IKM 17.07
SmåbruksBudeie - 30 - PP15 (PP1 etter SA) - B2 - EL 03.07 - IKM 17.07
MIT90 - 30 - PP27 - B2 - EL ca 03.07 - IKM ca. 17.07

Søndag 18.07
J4KK4 - 28 - PP2 - B2 - EL ca 04.07 - IKM ca. 18.07

Gravid :Heartred

TR..

Hiver meg inn her med dere:rolleyes:.

To rosa og en blå, hva nå? -41- PP4- B4 - El 03.07.- IKM ca 18/7

Tisset nettopp og var så veldig stolt fordi jeg ikke testet:p (8dpo) . Så kom det litt rosa på papiret ved tørk:grumpy:

Er så lei av korte lutealfaser nå. Glemte Wild yam hjemme når vi dro på hytta. Tenkte kanskje det ikke hadde så mye å si:meh: Får se om jeg får kommet meg til en helsekost i dag for en siste innsats

Det verste av alt er jo at sannsynligheten denne pp’en ikke er stor engang, pga kun en gang med aksjeinnlegg :happy3 likevel er testetrangen større enn før:excited001 å klare å holde seg til 10 dpo skulle være belønnet med graviditet mener jeg:cool05

En gang kan jo være akkurat det som skal til også! Blir så spennende å følge alle her når testingen begynner :D

Tisset nettopp og var så veldig stolt fordi jeg ikke testet:p (8dpo) . Så kom det litt rosa på papiret ved tørk:grumpy:

Er så lei av korte lutealfaser nå. Glemte Wild yam hjemme når vi dro på hytta. Tenkte kanskje det ikke hadde så mye å si:meh: Får se om jeg får kommet meg til en helsekost i dag for en siste innsats

Så kjedelig.. håper det bare er litt spotting og at tr lar vente på seg. Kan det eventuelt være festeblødning?:angelic: Hvordan har effekten din av wild yam vært?

Så kjedelig.. håper det bare er litt spotting og at tr lar vente på seg. Kan det eventuelt være festeblødning?:angelic: Hvordan har effekten din av wild yam vært?

Tviler, har aldri vært det før når jeg spottet tidlig :wacky:Wild yam funket veldig bra. Gikk rett fra lutealfase på 9/10 dager til 14 dager. Så irriterende at jeg glemte de hjemme:wtf: gått 4 dager uten å ta det nå.

Tviler, har aldri vært det før når jeg spottet tidlig :wacky:Wild yam funket veldig bra. Gikk rett fra lutealfase på 9/10 dager til 14 dager. Så irriterende at jeg glemte de hjemme:wtf: gått 4 dager uten å ta det nå.

Nei, da er det vel ikke så sannsynlig nå heller. Vil det ha effekt hvis får tak i og begynner å ta nå?:) Jeg har vurdert wild yam selv, hørt det skal hjelpe for at egget fester seg? Men jeg vil ikke ha lengre lutealfase (dvs, vil ikke ha lengre syklus, har allerede 32 dager), den er 15 dager.

3 dpo og det føles som en eeeevighet til jeg får vite om det blir noen spire etter dette. Men har fått lagt inn gode aksjer, og har et ekstra håp siden jeg nettopp har hatt en tidlig SA, og har hørt om mange som har blitt gravide igjen syklusen etterpå :smiley-angelic001

:D
Akkurat sånn her også. Eller ingen forkjølelse å skylde på, men EL kom i dag, 2-3 dager forsinka. Eller tror hvertfall det var i dag, hadde positive EL tester i går (men også i dag), men hatt en del murringer i hele ettermiddag- så tenker det Må være EL. Spent på temp i morgen tidlig:D Har også hatt sex 8 dager i strekk:p Er jo veldig koselig da, men tror vi krysser fingrene for nok aksjer nå og tar en pause i kveld :hilarious:

Hva viste tempen idag? :pompus: :D håper for deg, slik at nedtellinga kan begynne!! Virker jo som om du hadde mange symptomer på EL igår. Jeg fikk faktisk litt murringer selv etter at jeg skrev, og idag hadde tempen steget (beskjedent) fra 36.26 til 36.51, så det kan virke som om egget endelig slapp her også 3 dager forsinket :rolleyes:

Morsom tilfeldighet at dere også kjørte på med en 8 dagers :hilarious: ble en siste aksje igår kveld, så det skal ikke stå på innsatsen. Nå er det bare å prøve å holde meg håpefull, egentlig har jeg sluttet å tro at jeg vil se 2 streker, men prøver å holde motet oppe:angelic:

:D:hilarious:
Hva viste tempen idag? :pompus: :D håper for deg, slik at nedtellinga kan begynne!! Virker jo som om du hadde mange symptomer på EL igår. Jeg fikk faktisk litt murringer selv etter at jeg skrev, og idag hadde tempen steget (beskjedent) fra 36.26 til 36.51, så det kan virke som om egget endelig slapp her også 3 dager forsinket :rolleyes:

Morsom tilfeldighet at dere også kjørte på med en 8 dagers :hilarious: ble en siste aksje igår kveld, så det skal ikke stå på innsatsen. Nå er det bare å prøve å holde meg håpefull, egentlig har jeg sluttet å tro at jeg vil se 2 streker, men prøver å holde motet oppe:angelic:
Var ingen stigning i temp…så da ble det litt aksjelegging på morgenen i dag:D Skal ikke stå på innsatsen hvertfall :hilarious: EL test var jo positiv i går også, så da håper jeg egget slapp i går kveld/natt. Og at det blir en tempstigning i morgen :angelic: Har så lyst til å begynne å telle Dpo nå, skulle jo liksom vært 3-4 dager dpo om syklusen hadde vært normal denne mnd :rolleyes:

Høres ut som dere også har hatt god innsats den siste uka:D:angelic:

3-5 dpo i dag. Har kjent litt stikk osv i livmorområdet. Usikker på hva det er, ikke hatt det noen andre sykluser. I tillegg så har jeg (beklager tmi) følt at det har rent utflod fordi det har vært så mye. Testet i dag, negativ. Ikke overraskende da:hilarious:

3-5 dpo i dag. Har kjent litt stikk osv i livmorområdet. Usikker på hva det er, ikke hatt det noen andre sykluser. I tillegg så har jeg (beklager tmi) følt at det har rent utflod fordi det har vært så mye. Testet i dag, negativ. Ikke overraskende da:hilarious:

Så spennende! Jeg hadde det forrige syklus, da jeg ble gravid :woot: blir det daglig testing nå da?

nei, tror nok ikke det.. er på hytta, og her er det veldig primitivt. Så veldig stress å holde på å teste her:rolleyes: men ryker nok på en 9/10. juli:woot:

Da er det stor fare for at jeg ryker på en også!

:D:hilarious:
Var ingen stigning i temp…så da ble det litt aksjelegging på morgenen i dag:D Skal ikke stå på innsatsen hvertfall :hilarious: EL test var jo positiv i går også, så da håper jeg egget slapp i går kveld/natt. Og at det blir en tempstigning i morgen :angelic: Har så lyst til å begynne å telle Dpo nå, skulle jo liksom vært 3-4 dager dpo om syklusen hadde vært normal denne mnd :rolleyes:

Høres ut som dere også har hatt god innsats den siste uka:D:angelic:

Haha, nei den innsatsen er det ikke noe å si på for å si det sånn, er vel ikke stort annet som kunne gjøres for at det skulle klaffe, så nå er det opp til tilfeldigheter i så fall :D
Da satser vi på at vi begge endelig kom oss til dpo vi og :rolleyes::smiley-angelic001

yes, da får vi teste sammen:nailbiting:❤️

Jepp! Føler det er enda mer nervepirrende nå etter SA. Ønsket er liksom enda sterkere. Og siden jeg nå ha opplevd å få positive tester har jeg høyere forventninger. Veksler mellom å ha skikkelig troen og å føle på skuffelse over at det sikkert ikke går. Heldigvis gjør kroppen sitt uavhengig av hva jeg føler!

Back
Topp