IKM uke 28

4 dpo og jeg
5dpo, i dag var jeg så nære ved å teste...et eventuelt egg har vell ikke fått festet seg enda:laughing001 har ingen symptomer annet enn litt små murringer av å til, men det har jeg hvet syklus.. håper
Jeg klarer og holde ut til 10 dpo:laughing002 Når tester dere?

Jeg er 4 dpo og foreløpig ingen testetrang - heldigvis, for det er jo altfor tidlig uansett :dead:
Jeg tenkte å klare å holde meg til 9 dpo, som og er tidlig, men jeg må jo være realistisk og! Heh

Har så lyst til å starte testingen og snart få vite om det er en spire her eller ikke! Klarer nesten ikke vente:hilarious: når har dere tenkt å starte med tester?

Endelig en positiv EL-test! :D:D:D3 dager senere enn forventet, synes LH stigningen har vært treig denne syklusen! Da er det bare å gjøre en siste innsats med aksjene i kveld og håpe på at det blir en spire :joyful:

Vedlegg

• 6A57FF40-EEE2-4D14-9A1B-C1562C118DE8.jpeg
    6A57FF40-EEE2-4D14-9A1B-C1562C118DE8.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 49
4 dpo og jeg

Jeg er 4 dpo og foreløpig ingen testetrang - heldigvis, for det er jo altfor tidlig uansett :dead:
Jeg tenkte å klare å holde meg til 9 dpo, som og er tidlig, men jeg må jo være realistisk og! Heh
Håper trangen holder seg borte helt til 9dpo da!Ja det var det fornuften sa når jeg sto med testen klar:laughing002 Men syns det er så vanskelig:laughing002:laughing001

Jeg vil gjerne vente til 10 dpo, men begynner sikkert på 6-7, som vanlig :p jeg klarer ikke å vente! Litt større håp om å vente nå som det er sommer og vi er litt på farten. Forrige gabg fikk jeg positiv 11 dpo! Men det endte jo i SA.
Ja dagene går jo litt fortere nå som det er fint vær å man er mye ute og rundtomkring:joyful: men syns det er vanskelig å la vær på morningen:hilarious: håper neste klorer seg fast❤️

Ja jeg blir altså så forvirra for jeg føler jeg blir mindre motivert av å teste eller el bake gå etter kroppsspråket er lettere føler jeg.

Jeg tror jeg skal vente til søndag da er jeg i følge flo (app) 10 dpo så skal bli spennende til da siden jeg skal jobbe mye så har vi ikke tid til mere aksjer denne uken.
Men de 2 siste dagene har jeg hatt en del ilinger,ubehag, smerter i korsryggen/ magen der nede :hungover: litt små kvalm å ja puppene da som føles tung å ømme i dag :smiley-ashamed005 å do besøk ofte, bare 4 dpo så alt fortidlig å få syntomer på graviditet vell :smiley-ashamed004
Gjør det som føles best for dere❤️ Spennende med symptomer da:D

Har så lyst til å starte testingen og snart få vite om det er en spire her eller ikke! Klarer nesten ikke vente:hilarious: når har dere tenkt å starte med tester?
Nå har jeg vært ivrig på testing i det siste og det har bare endt i negative tester. De 3 gangene jeg har vært gravid så testet jeg dagen etter ikm. Så denne gangen venter jeg til jeg skal ta blodprøve mandag om 1 uke.

Nå har jeg vært ivrig på testing i det siste og det har bare endt i negative tester. De 3 gangene jeg har vært gravid så testet jeg dagen etter ikm. Så denne gangen venter jeg til jeg skal ta blodprøve mandag om 1 uke.

Er det blodprøve for å sjekke om du er gravid? :) hvor mange dpo er du da?

Yay, endelig! Ikke klart å få positive eggløsningstester før. :smiley-bounce016 Håper håper håper at det blir en spire! :pompus:

Vedlegg

• A1CBC6EF-D869-4B80-ADE8-91319D9E281A.jpeg
    A1CBC6EF-D869-4B80-ADE8-91319D9E281A.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 47
5dpo, i dag var jeg så nære ved å teste...et eventuelt egg har vell ikke fått festet seg enda:laughing001 har ingen symptomer annet enn litt små murringer av å til, men det har jeg hvet syklus.. håper
Jeg klarer og holde ut til 10 dpo:laughing002 Når tester dere?
Jeg testa 5 dpo:hilarious: var helt blenda hvit. Så det er vel for tidlig :hungry: nå er jeg 7 dpo og det klør i fingrene :wacky: tipper det er best å vente til tidligst 10 dpo? :anyone

Jeg testa 5 dpo:hilarious: var helt blenda hvit. Så det er vel for tidlig :hungry: nå er jeg 7 dpo og det klør i fingrene :wacky: tipper det er best å vente til tidligst 10 dpo? :anyone

Noen tester vel positivt fra 7-8 dpo, og skal vel være mulig fra 6 dpo, men har inntrykk av at de fleste får positiv fra 10-11 dpo og utover. :)

Rydda i skapene på badet i går kveld og fant babyplan tester fra forrige syklus. Hadde gjemt for å ikke bruke denne runden pga skyggestreker. Vell klarte ikke holde meg og tok en nprnjeg våkna, kom selvfølgelig en svak skygge:dead: skjønne ikke hvorfor jeg gjør dette mot meg selv:smiley-bounce022 alle håp er hvertfall tent :dance018 Vet at det er for tidlig med positiv test 6 dpo, så skjønner ikke hvorfor jeg ikke klarer å la vær:bag: Har kjøpt loyds tidligtester for å bruke rundt 10-12 dpo, håper ikke de er kjent for skygger!

Rydda i skapene på badet i går kveld og fant babyplan tester fra forrige syklus. Hadde gjemt for å ikke bruke denne runden pga skyggestreker. Vell klarte ikke holde meg og tok en nprnjeg våkna, kom selvfølgelig en svak skygge:dead: skjønne ikke hvorfor jeg gjør dette mot meg selv:smiley-bounce022 alle håp er hvertfall tent :dance018 Vet at det er for tidlig med positiv test 6 dpo, så skjønner ikke hvorfor jeg ikke klarer å la vær:bag: Har kjøpt loyds tidligtester for å bruke rundt 10-12 dpo, håper ikke de er kjent for skygger!

Spennende da! Pleier du å få skygger på de? Jeg har aldri fått på de. Men jeg får på makesure, som andre sier de aldri får skygger på! Jeg håper å drøye til i alle fall 8 dpo denne gangen :hilarious: men har lite selvbeherskelse der altså. Og har sikkert 40 graviditetstester liggende.

Spennende da! Pleier du å få skygger på de? Jeg har aldri fått på de. Men jeg får på makesure, som andre sier de aldri får skygger på! Jeg håper å drøye til i alle fall 8 dpo denne gangen :hilarious: men har lite selvbeherskelse der altså. Og har sikkert 40 graviditetstester liggende.
Ja ikke på alle, men noen av de. For 2 sykluser siden hadde jeg 1 test igjenn, og fikk ganske sterk rosa strek uten å være gravid. Kan ha vært kjemisk da. Men herregud så skuffet jeg var:dead: Det var den selvbeherskelsen ja:bag::angelic: Ikke tilstede:joyful: Lurer på hva som gjør at noen får skygge på enkelte merker mens andre ikke. Har ikke testet makesure enda, kanskje jeg på teste:joyful:

Ja ikke på alle, men noen av de. For 2 sykluser siden hadde jeg 1 test igjenn, og fikk ganske sterk rosa strek uten å være gravid. Kan ha vært kjemisk da. Men herregud så skuffet jeg var:dead: Det var den selvbeherskelsen ja:bag::angelic: Ikke tilstede:joyful: Lurer på hva som gjør at noen får skygge på enkelte merker mens andre ikke. Har ikke testet makesure enda, kanskje jeg på teste:joyful:
Jeg får nesten alltid skygger på babyplan sine.. ganske tydelige streker også uten å være gravid. Sykt irriterende å teste tidlig da:facepalm: tror jeg kjøper make sure neste gang.

Åh, det skjønner jeg! Men kan jo også ha vært kjemisk ja.. Tror en del tror at det er skygger og så er det kjemisk. Uansett skuffende, man får jo forventninger! Har hørt mange anbefale makesure :) jeg bruker helst babyplan selv. Brukte metode forrige syklus, de var for så vidt greie, men tror ikke de er så sensitive som de hevder, for vanlig babyplan fikk tydeligere streker enn tidlig metode.

Back
Topp