IKM uke 28

Syns dette med alkohol i prøveperioden er litt vanskelig. Hva gjør dere? Noen prøveperioder har jeg avstått helt fra alkohol mellom el og mens, andre ganger har jeg tatt meg et glass, men aldri drukket meg beruset. Det hadde unektelig vært godt med et glass vin i kveld, men el er i morgen.. hva gjør dere? :)
Jeg lever som normalt. I går hadde vi besøk av noen gode venner og drakk noen glass for mye:smiley-bounce022:hungover: Tenker at det er så tidlig at det ikke har så mye å si. jeg må leve som normalt til positiv test, om ikke så går
dagene så sakte og jeg blir så opphengt i alt som kan være ugunstig.

Blir så frustrert :sour: Pleier å ha positive EL tester rundt CD14. I går på CD15 var det endelig tegn til stigning i LH, men i dag på morgenurin var den nede på 0.39…. Er det dumt å teste på morgenurin?

Vedlegg

• 5C882C41-B943-41FF-9C67-05E54B794EC1.jpeg
    5C882C41-B943-41FF-9C67-05E54B794EC1.jpeg
    772,8 KB · Visninger: 49
Blir så frustrert :sour: Pleier å ha positive EL tester rundt CD14. I går på CD15 var det endelig tegn til stigning i LH, men i dag på morgenurin var den nede på 0.39…. Er det dumt å teste på morgenurin?
Jeg får bestandig svakere på morgenurin, bruker å teste i 13-14 tiden. Men når de først har blitt
Positive får jeg positiv uansett tid på døgnet.

Det betyr ingenting at de er sterkere i dag så lenge de var positive i går:D Man skal «regne» ut fra første positive❤️

Har hørt det, men tror ikke det stemmer for meg. Første positive jeg hadde var for flere dager siden, så har de vært av og på positive og negative, før tydelig stigning fra torsdag kveld ☺️ Så jeg regner fra peak, sånn som Premom. Virker som det har stemt tidligere.

Det betyr ingenting at de er sterkere i dag så lenge de var positive i går:D Man skal «regne» ut fra første positive❤️

Legger ved grafen min også, så kan du se :) er uansett «ferdig» med aksjeleggingen siden vi er fra hverandre disse dagene, men håper innsatsen de andre dagene gjør susen! Håper såååå på en liten spire som holder seg fast nå.

Vedlegg

• 859554EF-AAD7-4BD5-A981-48BBCEE2E6CF.png
    859554EF-AAD7-4BD5-A981-48BBCEE2E6CF.png
    598,2 KB · Visninger: 57
El idag, så g-testetrangen er ikke der enda :hilarious: håper på å greie å vente til 12 dpo, men ryker nok tidligere :rolleyes: selv om det ikke er så spennende lenger etter å ha prøvd så lang tid og i tillegg har lavt stoffskifte som sannsynligvis ødelegger for oss :)
Når tenker du teste? :woot:

Tenkte 10 dpo. Det blir torsdag:rolleyes: Nå har jeg dratt på hyttetur uten mange tester, så får se hvor lenge jeg holder ut:p

Jeg får bestandig svakere på morgenurin, bruker å teste i 13-14 tiden. Men når de først har blitt
Positive får jeg positiv uansett tid på døgnet.
Godt å høre. Føler liksom EL aldri kommer, vært hyppig aksjelegging, men kan ikke holde på med daglig sex i all evighet :hilarious:Fikk 0,7 i 13 tiden i dag, så tar jeg vel en ny en nå i kveld :joyful:

Godt å høre. Føler liksom EL aldri kommer, vært hyppig aksjelegging, men kan ikke holde på med daglig sex i all evighet :hilarious:Fikk 0,7 i 13 tiden i dag, så tar jeg vel en ny en nå i kveld :joyful:

Kan jo være det er stigning på gang nå da, siden den var 0.7. Når jeg får rundt det er det ofte på vei mot el i alle fall :)

Legger ved min graf også :) Her pleier jeg å ha EL på dag 17 ca. Har noen få ganger hatt tidligere og noen ganger senere.

Vedlegg

• Screenshot_20210704_000814_premom.eh.com.ehpremomapp.jpg
    Screenshot_20210704_000814_premom.eh.com.ehpremomapp.jpg
    341,3 KB · Visninger: 39
Kan jo være det er stigning på gang nå da, siden den var 0.7. Når jeg får rundt det er det ofte på vei mot el i alle fall :)
Ja, testen jeg tok i ettermiddag synes jeg selv var hakket sterkere i mine øyne nesten positiv. Men Premom mente den var svakere :confused: Når jeg stilte inn manuelt etter hvordan jeg mente strekene var fikk jeg 0,9. Premom fikk 0,55… mista litt motivasjonen til å teste på nytt i kveld. Men fikk lagt inn aksjer :hilarious: Temper også, så spent på om det er noen oppgang der i morgen :)

Ja, testen jeg tok i ettermiddag synes jeg selv var hakket sterkere i mine øyne nesten positiv. Men Premom mente den var svakere :confused: Når jeg stilte inn manuelt etter hvordan jeg mente strekene var fikk jeg 0,9. Premom fikk 0,55… mista litt motivasjonen til å teste på nytt i kveld. Men fikk lagt inn aksjer :hilarious: Temper også, så spent på om det er noen oppgang der i morgen :)

Det er ikke alltid den automatiske tolkningen blir så god, dessverre. Opplever ofte å få ulike resultat hvis jeg tar flere bilder av testen samtidig. Har du testet noe mer? :)

Det er ikke alltid den automatiske tolkningen blir så god, dessverre. Opplever ofte å få ulike resultat hvis jeg tar flere bilder av testen samtidig. Har du testet noe mer? :)
Ja, her er gårsdagens tester + den i dag tidlig… vet ikke hva jeg tror mer jeg altså. Ingen tempstigning heller.. får teste mer senere i dag, denne fra i dag var jo på sen morgenurin.

Vedlegg

• DCF7B3F7-35E8-48AE-9E28-FCFF2FB2493D.jpeg
    DCF7B3F7-35E8-48AE-9E28-FCFF2FB2493D.jpeg
    267,8 KB · Visninger: 55
Bare ett spørsmål fra min side..
Er det sånn at når puppene blir ømme så har egget slippi?
I så tilfelle har jeg hatt ømme pupper i 2 dager nå å lagt inn aksjer på nattestid da det er da jeg er hjemme fra jobb.
Tja kanskje. Tror kanskje det kan variere litt. Jeg kan få rett
før el, etter el og noen ganger tett før mensen så ikke noe fast mønster hos meg:laughing002

5dpo, i dag var jeg så nære ved å teste...et eventuelt egg har vell ikke fått festet seg enda:laughing001 har ingen symptomer annet enn litt små murringer av å til, men det har jeg hvet syklus.. håper
Jeg klarer og holde ut til 10 dpo:laughing002 Når tester dere?

Tja kanskje. Tror kanskje det kan variere litt. Jeg kan få rett
før el, etter el og noen ganger tett før mensen så ikke noe fast mønster hos meg:laughing002
Ja jeg blir altså så forvirra for jeg føler jeg blir mindre motivert av å teste eller el bake gå etter kroppsspråket er lettere føler jeg.

5dpo, i dag var jeg så nære ved å teste...et eventuelt egg har vell ikke fått festet seg enda:laughing001 har ingen symptomer annet enn litt små murringer av å til, men det har jeg hvet syklus.. håper
Jeg tror jeg skal vente til søndag da er jeg i følge flo (app) 10 dpo så skal bli spennende til da siden jeg skal jobbe mye så har vi ikke tid til mere aksjer denne uken.
Men de 2 siste dagene har jeg hatt en del ilinger,ubehag, smerter i korsryggen/ magen der nede :hungover: litt små kvalm å ja puppene da som føles tung å ømme i dag :smiley-ashamed005 å do besøk ofte, bare 4 dpo så alt fortidlig å få syntomer på graviditet vell :smiley-ashamed004

Jeg vil gjerne vente til 10 dpo, men begynner sikkert på 6-7, som vanlig :p jeg klarer ikke å vente! Litt større håp om å vente nå som det er sommer og vi er litt på farten. Forrige gabg fikk jeg positiv 11 dpo! Men det endte jo i SA.

Back
Topp