IKM uke 28

I dag var testen svakere igjen. Det var den forsåvidt i gårkveld også. Så jeg vet ikke, jeg. Enten eggløsning i går eller i dag, på dag 16-17, som er ganske vanlig for meg. :) Nå starter telling av dpo.

Spennende :) pleier også å ha el rundt cd17. Krysser fingrene for deg! Bare å holde ut de lange DPO-dagene nå..

Endelig skjer det noe her :Heartred
F896A957-0735-4A8F-9385-1333C598AFF2.jpeg

Måtte sjekke om det var på gang noe her:D

D2C5BD39-AAB2-4015-8002-E030C735BDC2.jpeg

Gøy å se at mange får positive eltester nå! Fikk endelig noe som ser ut som mitt vanlige «nivå» rundt el, 1.85 på Premom. Så da regner jeg med el er i morgen!

Fortsatt ingen sterkere enn den som var på mandag, mulig den var positiv mellom 13.30 og 23.20 men det vites ikke da jeg var på jobb:sorry:håper det, da er maks aksjer lagt inn:hilarious:i dag var absolutt ingen teststrek å se

Fortsatt ingen sterkere enn den som var på mandag, mulig den var positiv mellom 13.30 og 23.20 men det vites ikke da jeg var på jobb:sorry:håper det, da er maks aksjer lagt inn:hilarious:i dag var absolutt ingen teststrek å se

Alltid irriterende å gå glipp av peaken, men så lenge dere har lagt inn aksjer er jo mulighetene like gode! Håper for deg ❤️

Kan oppdatere min stripe, til det jeg går ut fra.
Onske - 25 - PP2 - B2 - EL ca 29.6 - IKM ca. 13.6
Alltid irriterende å gå glipp av peaken, men så lenge dere har lagt inn aksjer er jo mulighetene like gode! Håper for deg ❤️
hehe ja, ganske irriterende! Men sånn måtte det bli denne gangen, så nå må vi bare håpe:happy:❤️

Da har jeg vært å satt inn ei lita perfekt morula og tørr endelig å melde meg stille inn i denne gruppen. Har fulgt med dere fra starten...

Litjmora - 40 - PP? - B2 - EL 28.06 - IKM 12.07

Fant ikke IKM-gruppe for uke 28, så lagde en jeg :)

Back
Topp