IKM uke 28

I dag var testen svakere igjen. Det var den forsåvidt i gårkveld også. Så jeg vet ikke, jeg. Enten eggløsning i går eller i dag, på dag 16-17, som er ganske vanlig for meg. :) Nå starter telling av dpo.

Spennende :) pleier også å ha el rundt cd17. Krysser fingrene for deg! Bare å holde ut de lange DPO-dagene nå..

Takk! Får håpe det holder. Og håper det blir mange spirer i denne gruppen!❤️

Håper på det ja! For min del har jeg ikke så mye håp heller pga det kun ble en gang som var dagen før el. Men noen ganger er der bare en gang som skal til:joyful:

Endelig skjer det noe her :Heartred
F896A957-0735-4A8F-9385-1333C598AFF2.jpeg

Måtte sjekke om det var på gang noe her:D

D2C5BD39-AAB2-4015-8002-E030C735BDC2.jpeg

Gøy å se at mange får positive eltester nå! Fikk endelig noe som ser ut som mitt vanlige «nivå» rundt el, 1.85 på Premom. Så da regner jeg med el er i morgen!

Fortsatt ingen sterkere enn den som var på mandag, mulig den var positiv mellom 13.30 og 23.20 men det vites ikke da jeg var på jobb:sorry:håper det, da er maks aksjer lagt inn:hilarious:i dag var absolutt ingen teststrek å se

Fortsatt ingen sterkere enn den som var på mandag, mulig den var positiv mellom 13.30 og 23.20 men det vites ikke da jeg var på jobb:sorry:håper det, da er maks aksjer lagt inn:hilarious:i dag var absolutt ingen teststrek å se

Alltid irriterende å gå glipp av peaken, men så lenge dere har lagt inn aksjer er jo mulighetene like gode! Håper for deg ❤️

Kan oppdatere min stripe, til det jeg går ut fra.
Onske - 25 - PP2 - B2 - EL ca 29.6 - IKM ca. 13.6
Alltid irriterende å gå glipp av peaken, men så lenge dere har lagt inn aksjer er jo mulighetene like gode! Håper for deg ❤️
hehe ja, ganske irriterende! Men sånn måtte det bli denne gangen, så nå må vi bare håpe:happy:❤️

Da har jeg vært å satt inn ei lita perfekt morula og tørr endelig å melde meg stille inn i denne gruppen. Har fulgt med dere fra starten...

Litjmora - 40 - PP? - B2 - EL 28.06 - IKM 12.07

Fant ikke IKM-gruppe for uke 28, så lagde en jeg :)

Back
Topp