Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååja! Nei ikke godt å vite hva man skal tro på da men synes det er rart den viste high.. håper du får over 1.0 snart
Ja stemmer detFikk 1.41 dagen før. Derfor det var rart med high på 0,54 dagen etter
Skikkelig sterke el testerNå snakker vi!!
Ja stemmer det
Da er du i dpo-land da
Hadde el i går og skikkelige murringer i hele dag Håper virkelig ikke kroppen tuller det skikkelig til og plutselig kommer med en ekstremt tidlig mensen, kjennes hvertfall sånn ut
Tyder dette på at EL kanskje var i går? Håper det, men fortsetter å teste frem mot helgen som egentlig var antatt EL.
Takk for svar! Bare tenker siden den er SÅ lav igjen, men det er kanskje vanlig for noen det også? Jeg er usikker på hvordan mønsteret mitt er. Fortsetter selvfølgelig aksjeleggingenDet kan være, men kommer egentlig an på hvordan LH-mønsteret ditt er i løpet av syklusen. Jeg får alltid positive tester flere dager rundt el, men noen har bare en positiv også. Ville fortsatt å teste og å legge inn aksjer som om el ikke har vært i tilfelle
Ikke på denne måten så tidlig Kan ha litt milde av å på murringen rundt 7-9dpo. Skikkelig sånn vond «nå kommer tanta» murringer konstant i hele dagHåper ikke det! Har du opplevd det tidligere?
Ikke på denne måten så tidlig Kan ha litt milde av å på murringen rundt 7-9dpo. Skikkelig sånn vond «nå kommer tanta» murringer konstant i hele dag
Jeg har hatt svake streker jevnt over siden jeg begynte, men nå begynner jeg faktisk å se en stabil økning. Nå hopper den ikke lenger frem og tilbake på styrke - nå gir den sterkere strek uansett når jeg tester, og uansett hvor lenge jeg venter mellom hver dotur. Så nå tror jeg faktisk det begynner å nærme seg 0,79 på premom på siste test
Jeg har testet rundt 5-6 ganger, hver dag, de siste dagene, for å gjøre meg kjent med egen syklus - så jeg tror jeg skal klare å få med meg når den evt. blir positiv Håper jeg
Melder meg inn her, her er det full pause når det kommer til å teste etter eggløsning, tempe osv Merket det ble for altoppslukende Denne måneden uten testing og temping har vært helt fantastisk
Trooor eggløsning er i dag/ i morgen pga eggløsningsslim. Blir spennende å følge med på dere
Emfi - 23 - PP3 - B1 - EL 31.06 - IKM 15.06