IKM uke 28

Hadde el i går og skikkelige murringer i hele dag :hungover: Håper virkelig ikke kroppen tuller det skikkelig til og plutselig kommer med en ekstremt tidlig mensen, kjennes hvertfall sånn ut:schocked028

Jeg har også sånn murring i korsryggen som pleier å henge sammen med TR:bored:. Sikkert bare hormoner som styrer på, håper jeg :p

Hadde negativ eltest i morges, positiv igjen nå. Det er sååå merkelig denne syklusen! De ble jo positive første gang lørdag, men aldri så sterke som til vanlig

Smårusk i halsen idag etter at guttungen var syk, så samboeren, og nå meg..
Flo mener jeg skal ha eggløsning om 2 dager, men har litt murringer og er oppblåst. Håper bare ikke sykdom forsinker eller klusser til eggløsning :oops:
Heller ingen tegn til slim denne måneden enda, og pleier forsåvidt å se lite til det ellers også. Flere som bruker å ha lite av dette?
Åh, vil bare endelig være i dpo-land :happy090

Fikk denne tidligere i dag :nailbiting:

Vedlegg

• 20210701_152159.jpg
    20210701_152159.jpg
    57,5 KB · Visninger: 69
Bah, CD13 idag og ingen utslag på EL-testene :dead: eller, 0.2 som er det samme som ingenting :) pleier ha EL på CD 12-14. håper det bare er gullegget som modner seg ekstra godt :hilarious:

Smårusk i halsen idag etter at guttungen var syk, så samboeren, og nå meg..
Flo mener jeg skal ha eggløsning om 2 dager, men har litt murringer og er oppblåst. Håper bare ikke sykdom forsinker eller klusser til eggløsning :oops:
Heller ingen tegn til slim denne måneden enda, og pleier forsåvidt å se lite til det ellers også. Flere som bruker å ha lite av dette?
Åh, vil bare endelig være i dpo-land :happy090
Pleier ikke ha så mye el-slim jeg heller :) synes jeg hadde litt i går, men el-testene er negative enda :)

Nå stiger plutselig testene mine, hadde en sterk en i formiddag og en til nå. Pleier ikke å få sterke om kvelden, så må bety at el er på vei :nailbiting: det dumme er at nå får jeg ikke lagt inn mer aksjer. Men hadde i går og i forgårs.. kan det holde hvis el blir i morgen eller lørdag?! Vet jo sæd kan leve i flere døgn osv, men har liksom ikke helt troen på det:hilarious:

Bah, CD13 idag og ingen utslag på EL-testene :dead: eller, 0.2 som er det samme som ingenting :) pleier ha EL på CD 12-14. håper det bare er gullegget som modner seg ekstra godt :hilarious:

Akkurat sånn er det her denne mnd også, CD14 i dag. Hatt positiv EL test på denne dagen de siste syklusene, men nå er testene like kjipe…
Hvor fort kan jeg regne med at LH stiger? Hvor ofte er det vits å teste seg….?
Hadde kraftig EL slim for 2 dager siden, og i dag kom migrenen som den pleier rundt EL. Må jo forvente LH stigning snart nå?

Vedlegg

• 2FB3DE98-054B-4280-B64D-B9E1450F2512.jpeg
    2FB3DE98-054B-4280-B64D-B9E1450F2512.jpeg
    690,2 KB · Visninger: 45
Akkurat sånn er det her denne mnd også, CD14 i dag. Hatt positiv EL test på denne dagen de siste syklusene, men nå er testene like kjipe…
Hvor fort kan jeg regne med at LH stiger? Hvor ofte er det vits å teste seg….?
Hadde kraftig EL slim for 2 dager siden, og i dag kom migrenen som den pleier rundt EL. Må jo forvente LH stigning snart nå?
Er så individuelt med LH-stigning.. jeg kan ha svak test om morgenen og kjempepositiv om ettermiddagen, og negativ (dog ganske sterk) om kvelden, mens andre kan ha sterke og positive over flere dager :)
Kjenner ikke EL-smertene jeg pleier å ha heller, pleier kjenne EL veldig godt dagen før EL så hadde egentlig ikke trengt å teste :joyful:
Pleier også teste kanskje morgen/ettermiddag/kveld på dager jeg ser LH begynner å stige siden jeg har kort LH-topp, ellers bare 1 eller 2 ganger for dag :)

Nå stiger plutselig testene mine, hadde en sterk en i formiddag og en til nå. Pleier ikke å få sterke om kvelden, så må bety at el er på vei :nailbiting: det dumme er at nå får jeg ikke lagt inn mer aksjer. Men hadde i går og i forgårs.. kan det holde hvis el blir i morgen eller lørdag?! Vet jo sæd kan leve i flere døgn osv, men har liksom ikke helt troen på det:hilarious:

Hvis el blir i morgen er det jo helt perfekt med aksjer lagt inn i går:) har troen!

Back
Topp