IKM uke 28

Jeg kan endres til;
Nicoline90 - 31- PP4 - B2 - EL 29.06- IKM 14.06.

ENDELIG negativ el test igjenn, og el 2 dager tidligere enn vanlig:D:D Nå begynner ventingen:p Vi har fått lagt inn mange aksjer disse 3 dagene så kryss fingrene og send babystøv:D:hilarious::hilarious:
3AAE37A8-35C2-46C4-8DDF-722A1B2956EE.png
D36EB148-5408-4428-A5B5-915981A3AB78.jpeg

Jeg har hatt murring rundt magen og i korsryggen i dag - og EL slim. Så nå håper jeg snart jeg får en positiv El test.. :nailbiting: Men det kan vel kanskje gå noen dager etter at symptomene har kommet :wtf:

Jeg har hatt murring rundt magen og i korsryggen i dag - og EL slim. Så nå håper jeg snart jeg får en positiv El test.. :nailbiting: Men det kan vel kanskje gå noen dager etter at symptomene har kommet :wtf:

Ja, kan fort ta noen dager.. jeg har ofte symptomer i flere dager i alle fall:) venter på el selv, skjønner ingenting :banghead:

Kan noen av dere svare på hva som er årsaken til at denne appen viser high på 0,54??:bored: Har aldri fått high før 0,85 før. Irriterende når denne syklusen så fin og ryddig ut :sorry:

Vedlegg

• 9C1132FE-C04E-493F-9284-62F08182489F.jpeg
    9C1132FE-C04E-493F-9284-62F08182489F.jpeg
    508,5 KB · Visninger: 59
Skjønner ingen ting her… hadde masse EL-slim i går, men EL-testene viser ingen LH stigning enda. Har ikke estimert EL før i morgen eller fredag. Men med de mengdene EL slim jeg hadde skule jeg tro det var rett rundt hjørnet :eek: Hvor lenge før positive tester har dere hatt EL slim?
Får vel svi av et par tester til utover dagen da kanskje :D må jo stige snart :angelic:

Vedlegg

• 106F04C0-4234-4D78-A949-F9E18F95E996.jpeg
    106F04C0-4234-4D78-A949-F9E18F95E996.jpeg
    344 KB · Visninger: 57
Kan noen av dere svare på hva som er årsaken til at denne appen viser high på 0,54??:bored: Har aldri fått high før 0,85 før. Irriterende når denne syklusen så fin og ryddig ut :sorry:

Det var rart! Vet den skal tilpasse seg individuelle forskjeller, og at hvis man feks aldri får over 1 kan man få high over 0,5 og peak over 0,8. Men trodde ikke det var sånn når man fikk så høye tall som du

Skjønner ingen ting her… hadde masse EL-slim i går, men EL-testene viser ingen LH stigning enda. Har ikke estimert EL før i morgen eller fredag. Men med de mengdene EL slim jeg hadde skule jeg tro det var rett rundt hjørnet :eek: Hvor lenge før positive tester har dere hatt EL slim?
Får vel svi av et par tester til utover dagen da kanskje :D må jo stige snart :angelic:

Jeg kan få det mange dager før. Håper du snart får stigning og at eggløsningen kommer!

Skjønner ingenting av dette. Nå får jeg svake tester igjen, og jeg har ikke kommet opp på det «nivået» jeg pleier. Tidligere har peak vært på 1,6, 1,7 og 2,7. Har hatt eggløsningssmerter, men stoler ikke på at eggløsningen har vært/er. Hva tror dere? Skal fortsette å teste og å legge inn aksjer, men har travle dager foran oss nå, så blir nok ikke like mye.

Vedlegg

• 09EFECF0-3AE0-4ACE-AF37-1DE52515AB7C.png
    09EFECF0-3AE0-4ACE-AF37-1DE52515AB7C.png
    3,1 MB · Visninger: 73
  • 8EC236EF-6505-4920-8E88-ACD5C47FC1C8.png
    8EC236EF-6505-4920-8E88-ACD5C47FC1C8.png
    597,4 KB · Visninger: 60
Åjj! Det har jeg ikke noe svar på.. har ikke opplevd det selv.. :wideyed: hvordan pleier el-testene dine å være vanligvis?

Man kan vel ha el-slim noen dager før el tror jeg? Pleier ikke ha noe særlig el-slim, så synes det er vanskelig å svare på :) men jeg håper du får sterkere tester snart! :woot:

Skjønner ingenting av dette. Nå får jeg svake tester igjen, og jeg har ikke kommet opp på det «nivået» jeg pleier. Tidligere har peak vært på 1,6, 1,7 og 2,7. Har hatt eggløsningssmerter, men stoler ikke på at eggløsningen har vært/er. Hva tror dere? Skal fortsette å teste og å legge inn aksjer, men har travle dager foran oss nå, så blir nok ikke like mye.
Kanskje kroppen prøver flere ganger denne gangen? :) Håper du får en tydelig peak snart! :woot:

El er estimert i morgen hos meg, så skulle jo hatt peak idag - men her er det ingen utslag overhodet :rolleyes:
6266B599-5E8C-4ADD-A123-BEFD777CE313.jpeg

Har testa imellom cd10 og 12, har bare ikke orka å legge de inn fordi de var så svake :rolleyes:
Kjenner det jobbes i kroppen, så håper på sterkere tester senere idag :)

Kanskje kroppen prøver flere ganger denne gangen? :) Håper du får en tydelig peak snart! :woot:

Ja, kan være, det har skjedd før. Irriterende opplegg :shifty: hadde passet veldig fint om det bare hadde vært nå og jeg var ferdig med det.

Åh, føler sånn med deg!! Fryktelig irriterende når de blir så annerledes enn vanlig disse testene. Jeg skal ta en el-test rundt 12:30-tiden i dag, så får vi se da… fikk lagt inn aksjer i går, men absolutt siste sjanse er i kveld pga. avreise i morgen som gjør det vanskelig å få lagt inn aksjer før mandag neste uke… To, maks tre ganger med aksjer ila disse dagene kaaan jo holde, men tvilsomt. Jaja, lov til å håpe!! ;)

Åh, føler sånn med deg!! Fryktelig irriterende når de blir så annerledes enn vanlig disse testene. Jeg skal ta en el-test rundt 12:30-tiden i dag, så får vi se da… fikk lagt inn aksjer i går, men absolutt siste sjanse er i kveld pga. avreise i morgen som gjør det vanskelig å få lagt inn aksjer før mandag neste uke… To, maks tre ganger med aksjer ila disse dagene kaaan jo holde, men tvilsomt. Jaja, lov til å håpe!! ;)

Åh, da er det enda mer frustrerende! Håper det holder. Jeg ble gravid forrige syklus med sex to ganger i den fruktbare perioden, en og tre dager før eggløsningsdagen :)

Åjj! Det har jeg ikke noe svar på.. har ikke opplevd det selv.. :wideyed: hvordan pleier el-testene dine å være vanligvis?

Er i startfasen av strimmeltest og Premom. Dette fordi jeg har brukt digital el-tester tidligere. Men da jeg ikke har blitt gravid til tross for statisk smiley en god stund, forsøkte jeg strimmel og den viser noe helt annet. Den er negativ når digital er positiv og motsatt :dead: skjønner hva legene mener med at el-tester kan være mer til bry enn hjelp noen ganger:joyful:

Er i startfasen av strimmeltest og Premom. Dette fordi jeg har brukt digital el-tester tidligere. Men da jeg ikke har blitt gravid til tross for statisk smiley en god stund, forsøkte jeg strimmel og den viser noe helt annet. Den er negativ når digital er positiv og motsatt :dead: skjønner hva legene mener med at el-tester kan være mer til bry enn hjelp noen ganger:joyful:
Ååja! Nei ikke godt å vite hva man skal tro på da :dead: men synes det er rart den viste high.. håper du får over 1.0 snart :)

Back
Topp