IKM uke 28

Ifølge kalenderen skal jeg ha el onsdag 30.06. Ser ut til at det nærmer seg noe snart? Bør kanskje ta en test til i kveld? Er så spennende med el-testing synes jeg! Jeg har vært bortreist noen dager, men fikk lagt inn aksjer i går - og forhåpentligvis noen flere ganger ila de neste dagene :rolleyes: Registrerer både på Premom under «others» og «easy@home» - kun for å sammenligne ;)

Vedlegg

• C9D8EAB8-8018-4C95-8417-419F6A6C702F.jpeg
    C9D8EAB8-8018-4C95-8417-419F6A6C702F.jpeg
    612,2 KB · Visninger: 65
  • FEBDB340-C54A-4F32-BF9E-751AF002C617.jpeg
    FEBDB340-C54A-4F32-BF9E-751AF002C617.jpeg
    521 KB · Visninger: 64
Tror det må være noe slikt. Irriterende! Var klar for å få det overstått tidlig i syklus denne gangen:eek: har nesten brukt opp el-testene også..

Det skjønner jeg! Mulighet for å kjøpe noen tester til på apoteket eller noe? Eventuelt kan du jo legge inn aksjer som om du er i den fruktbare perioden, det funker jo også. Men spørs hvor lang syklusen blir da, om man gidder det :p

Ifølge kalenderen skal jeg ha el onsdag 30.06. Ser ut til at det nærmer seg noe snart? Bør kanskje ta en test til i kveld? Er så spennende med el-testing synes jeg! Jeg har vært bortreist noen dager, men fikk lagt inn aksjer i går - og forhåpentligvis noen flere ganger ila de neste dagene :rolleyes: Registrerer både på Premom under «others» og «easy@home» - kun for å sammenligne ;)

Den nederste der er jo positiv :) men når el blir er ikke så lett å vite uten å vite hvordan testene dine pleier å være. Krysser fingrene for masse aksjelegging og at spiren sitter!

Det skjønner jeg! Mulighet for å kjøpe noen tester til på apoteket eller noe? Eventuelt kan du jo legge inn aksjer som om du er i den fruktbare perioden, det funker jo også. Men spørs hvor lang syklusen blir da, om man gidder det :p
Muligheten er der, men orker ikke bruke mer penger på det nå. Svei av litt for mange tester sist PP:bag: For prøve å sikre oss med annen hver dag tenker jeg til el-slim er over :)

Den nederste der er jo positiv :) men når el blir er ikke så lett å vite uten å vite hvordan testene dine pleier å være. Krysser fingrene for masse aksjelegging og at spiren sitter!

Dette var forrige syklus. Tenker jeg tar en test til i kveld, så igjen i morgen - så får vi se. ;) Tusen, tusen takk! Og i like måte!! :)

Vedlegg

• 9E5BAD5A-A5F7-4116-ACC2-DF32914DD378.jpeg
    9E5BAD5A-A5F7-4116-ACC2-DF32914DD378.jpeg
    865,6 KB · Visninger: 74
Dette var forrige syklus. Tenker jeg tar en test til i kveld, så igjen i morgen - så får vi se. ;) Tusen, tusen takk! Og i like måte!! :)

Wow, over 5?! Aldri sett før! :woot: litt av et syn for en testetøs.

Wow, over 5?! Aldri sett før! :woot: litt av et syn for en testetøs.

Hehe, jeg forstår meg ikke på disse tallene! Ganske ny på el-testing, men synes jo det er veldig gøy! Mine tester er jo fra babyplan, og ikke fra det merket som står oppført på Premom. Men streken var sinnsykt sterk forrige syklus!! :eek: Ikke kjent mange tegn til el denne syklus utenom el-slim, men håper at den nærmer seg… ;)

Hehe, jeg forstår meg ikke på disse tallene! Ganske ny på el-testing, men synes jo det er veldig gøy! Mine tester er jo fra babyplan, og ikke fra det merket som står oppført på Premom. Men streken var sinnsykt sterk forrige syklus!! :eek: Ikke kjent mange tegn til el denne syklus utenom el-slim, men håper at den nærmer seg… ;)

Er veldig spennende! Hvis eggløsningsslimet har dukket opp er det nok nært :)

Jeg har hatt eggløsningssmerter i dag, men testene er ikke så sterke som de pleier å bli enda, så tipper det er en dag eller to igjen uansett. Har ikke sett noe slim her i gården, så på impuls tok jeg en slurk slimløsende hostesaft :hilarious: har hørt det kan ha effekt, men vet ikke om det er noe i det. Men kan ikke skade i alle fall!

Er veldig spennende! Hvis eggløsningsslimet har dukket opp er det nok nært :)

Jeg har hatt eggløsningssmerter i dag, men testene er ikke så sterke som de pleier å bli enda, så tipper det er en dag eller to igjen uansett. Har ikke sett noe slim her i gården, så på impuls tok jeg en slurk slimløsende hostesaft :hilarious: har hørt det kan ha effekt, men vet ikke om det er noe i det. Men kan ikke skade i alle fall!

Aiai, spennende! Vi får holde hverandre oppdaterte her inne. Interessant med saften! Jeg har kjøpt Wild Yam, som jeg skal teste når jeg ser at el-testene avtar igjen. Som du sier; kan ikke skade i hvert fall!! ;)

Aiai, spennende! Vi får holde hverandre oppdaterte her inne. Interessant med saften! Jeg har kjøpt Wild Yam, som jeg skal teste når jeg ser at el-testene avtar igjen. Som du sier; kan ikke skade i hvert fall!! ;)

Artig! Har vurdert det selv, men har hørt noen får lengre syklus av det, og det vil jeg ikke ha.. Men har ikke gjort så mye research, så ikke sikkert det stemmer en gang.

Ja, en spennende uke vi er inne i nå. Her kjører vi taktikken med en aksjelegging hver dag fra Cd8-cd16 :D foreløpig mer koselig enn mas (cd11 i dag):joyful: Første pp her nå, men har tatt eggløsningstester de to forrige syklusene for å bli litt kjent med syklusen min igjen etter 4 år med hormonspiral. Med første barnet satt spira i pp1:)

Mente ikke at man ikke skal prøve altså! :) Jeg prøver mye forskjellig hver PP, selv om jeg ikke tror det er en mirakelkur :hilarious::) altså, er ikke så sikker på at det funker - har trossalt prøvd myye og lenge, men om det føles bra og det gir et muntrere humør og god følelse i kroppen er det ingenting i veien for å prøve kjerringråd og andre ting :) har feks brukt rooibos-te i halvannet år fordi jeg synes det er godt og gir meg håp :)
Kjør på med vitex, og vil gjerne høre erfaringen din med det :woot:

Ja altså det viktigste er jo at man selv føler det gir noe håp, som du sier. Det blir lettere å gå gjennom månedene på den måten:happy: skal ikke se bort i fra at jeg selv prøver om spiren ikke sitter denne måneden heller :rolleyes:
Skal oppdatere på eventuelle forandringer denne syklusen Vs andre sykluser, så får jeg se om det har føltes annerledes o_O

Ja altså det viktigste er jo at man selv føler det gir noe håp, som du sier. Det blir lettere å gå gjennom månedene på den måten:happy: skal ikke se bort i fra at jeg selv prøver om spiren ikke sitter denne måneden heller :rolleyes:
Skal oppdatere på eventuelle forandringer denne syklusen Vs andre sykluser, så får jeg se om det har føltes annerledes o_O
Helt enig i det du sier, synes også det er lettere å gå gjennom syklusene da :) selv om det har med prøvingen å gjøre, gir det meg en følelse av en viss kontroll selv om dette ikke er noe jeg egentlig har kontroll på :joyful:

Spennende:hilarious: Jeg får som regel peak samme kveld, av og til dagen etter før den blir negativ ut mot kvelden❤️
Veldig spennende! Fikk 0,78 i kveld men var etter 23, så er nå veldig spent på testen i morgen tidlig;)aksjer er selvfølgelig lagt inn:hilarious:

2 uker siden MA nå og testene ser forsatt sterke ut:banghead: nå legger vi aksjer annenhver dag og håper på en spire:smiley-angelic001 vurderer å få tatt en blodprøve for å se hvor mye HCG som forsatt er i kroppen. Sist måling var 3/6 på 83 000.

Vedlegg

• 20210628_062235.jpg
    20210628_062235.jpg
    675,9 KB · Visninger: 60
Våknet uten el smerter og nedgang i babyplan sin el test, digital er fortsatt positiv. Håper det betyr at egget slapp i natt/mårrest. Må legge inn aksjer å ta ny test etter jobb bare for å gjøre det:D
A0A95484-6948-40C9-BF5C-F44D6E8B1790.png

Back
Topp