Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oj! Dette var ikke jeg klar over. De 3 gangene jeg har vært gravid før, har vi lagt inn masse aksjer både før og etter.
Kos deg med et glass vin. Husk at embryoet fester seg tidligst på dag 5/6.Syns dette med alkohol i prøveperioden er litt vanskelig. Hva gjør dere? Noen prøveperioder har jeg avstått helt fra alkohol mellom el og mens, andre ganger har jeg tatt meg et glass, men aldri drukket meg beruset. Det hadde unektelig vært godt med et glass vin i kveld, men el er i morgen.. hva gjør dere?
Syns dette med alkohol i prøveperioden er litt vanskelig. Hva gjør dere? Noen prøveperioder har jeg avstått helt fra alkohol mellom el og mens, andre ganger har jeg tatt meg et glass, men aldri drukket meg beruset. Det hadde unektelig vært godt med et glass vin i kveld, men el er i morgen.. hva gjør dere?
Tenker det samme som Litjmora, embryoet fester seg gjennomsnittlig 7-9 dpo, og man deler blod en del senere. Hadde lett tatt et glass vin rundt el, hadde ikke blitt mange one-night-stand-barn om alkohol rundt el hadde noe å siSyns dette med alkohol i prøveperioden er litt vanskelig. Hva gjør dere? Noen prøveperioder har jeg avstått helt fra alkohol mellom el og mens, andre ganger har jeg tatt meg et glass, men aldri drukket meg beruset. Det hadde unektelig vært godt med et glass vin i kveld, men el er i morgen.. hva gjør dere?
Kos deg med et glass vin. Husk at embryoet fester seg tidligst på dag 5/6.
Veldig enig i at det er vanskelig, men man vet jo aldri hvor lang tid det tar å bli gravid. Tenker i hvert fall selv at jeg lever som normalt til jeg får en positiv graviditetstest
Tenker det samme som Litjmora, embryoet fester seg gjennomsnittlig 7-9 dpo, og man deler blod en del senere. Hadde lett tatt et glass vin rundt el, hadde ikke blitt mange one-night-stand-barn om alkohol rundt el hadde noe å si
Jeg har tatt meg en fest helgen før jeg fikk positiv test begge gangeneSyns dette med alkohol i prøveperioden er litt vanskelig. Hva gjør dere? Noen prøveperioder har jeg avstått helt fra alkohol mellom el og mens, andre ganger har jeg tatt meg et glass, men aldri drukket meg beruset. Det hadde unektelig vært godt med et glass vin i kveld, men el er i morgen.. hva gjør dere?
Når jeg ble gravid sist så tok jeg flere tester før mens og til og med ved forventet mens fordi mamma skulle feire 50-års lag og jeg måtte vite. De var negative og jeg spiste spekemat og drakk, koste meg skikkelig! Dagen etter var det er ultrasvak strek og dagen etter det var det ingen tvil
Skal i et 30årslag denne helgen og skal absolutt drikke da også, kanskje jeg får positiv test noen dager etter med andre ord så lever jeg som normalt
Nei det forstår jeg, veldig lett å tenke at man skal gjøre alt riktig! Nå drikker jeg veldig skjeldent, men skulle jeg droppet spekemat hver dpo-land hadde jeg klikketTakk for tips Da blir det et glass hvitt i varmen. Er så lett å bli opphengt i å gjøre alt «riktig». Har ikke vært redd for at det skal skade et potensielt embryo på dette stadiet (og det er jo for tidlig for at det er noe embryo også), men at det skal redusere sjansen for å bli gravid etc. men av det jeg har lest om det gjelder det jo daglig alkoholinntak, og det har jeg ikke akkurat
Kan være hcg som gir high på el-testen ja men ikke sikkert el er så langt unna, hadde el med svaake g-tester etter SA i uke 7Er forsatt surr med syklusen min ser jeg. 18 dager siden cytotec-behandling pga MA uke 9. Nå begynner graviditetstestene å bli svakere og svakere og el test viser high. Håper så inderlig at jeg får EL snart mest sannsynlig blir det ikke ikm i uke 28. Så jeg flytter meg videre til ikm 29. Masse lykke til alle sammen
Håper det blir mange babyspirer her
Jeg har ganske regelmessig syklus til vanlig, men etter vaksinen ble TR veldig forsinket, og varte lenger enn vanlig - jeg har lest at det kan komme av vaksinen. Etter forsinket TR virker det som at syklusen er tilbake på riktig spor igjen hverfall.God kveld Flere som har tatt Pfizer vaksine og opplevd kluss i syklusen?
Jeg har ganske regelmessig syklus til vanlig, men etter vaksinen ble TR veldig forsinket, og varte lenger enn vanlig - jeg har lest at det kan komme av vaksinen. Etter forsinket TR virker det som at syklusen er tilbake på riktig spor igjen hverfall.
Jeg har vært relativt avslappet denne pp. Men er nå 5dpo og kjenner testetrangen begynner å bygge seg opp leser mer og mer her inne også
Hvordan går det med dere andre?
El idag, så g-testetrangen er ikke der enda håper på å greie å vente til 12 dpo, men ryker nok tidligere selv om det ikke er så spennende lenger etter å ha prøvd så lang tid og i tillegg har lavt stoffskifte som sannsynligvis ødelegger for ossJeg har vært relativt avslappet denne pp. Men er nå 5dpo og kjenner testetrangen begynner å bygge seg opp leser mer og mer her inne også
Hvordan går det med dere andre?
Den var sterk ja! Hvordan har de andre testene vært? Bruker du premom?Ingen tvil om at den er positiv i alle fall Hadde sterke positive i går også og tenkte derfor at el er i dag, men ser søren ikke sånn ut. Beveger meg lengre og lengre vekk fra alle de gode aksjene..