IKM uke 28

Haha, nei den innsatsen er det ikke noe å si på for å si det sånn, er vel ikke stort annet som kunne gjøres for at det skulle klaffe, så nå er det opp til tilfeldigheter i så fall :D
Da satser vi på at vi begge endelig kom oss til dpo vi og :rolleyes::smiley-angelic001
Ja, vi får håpe det! Veldig spent på temp i morgen tidlig :rolleyes:
Så nå fra et tidligere innlegg at vi er i ganske samme båt mtp alder, barn nr og alder på første barnet:p Jeg er i PP1 da…. Får håpe det klaffer for oss begge denne gangen! :)

Jepp! Føler det er enda mer nervepirrende nå etter SA. Ønsket er liksom enda sterkere. Og siden jeg nå ha opplevd å få positive tester har jeg høyere forventninger. Veksler mellom å ha skikkelig troen og å føle på skuffelse over at det sikkert ikke går. Heldigvis gjør kroppen sitt uavhengig av hva jeg føler!

Ja, kan ikke tenke meg hvordan det føles:sorry: Håper virkelig virkelig at det klaffer igjen for deg❤️

Ja, kan ikke tenke meg hvordan det føles:sorry: Håper virkelig virkelig at det klaffer igjen for deg❤️

Det gjør det nok, så gjelder vel mest å ha litt tålmodighet! Vi er jo unge og friske og så vidt vi vet er det ingenting galt, så tenker vi kan forvente at det snart skal gå (bra) ❤️

Jeg går frem og tilbake evig mange ganger i løpet av dagen mellom å føle meg så positiv og tenke at det må jo bare klaffe denne gangen, og å tenke at selvfølgelig skjer det jo ikke allerede.
Vi fikk jo nettopp sjansen vår, men mistet, da må vi vel belage oss på minst et halvt år prøving til.

Jeg går frem og tilbake evig mange ganger i løpet av dagen mellom å føle meg så positiv og tenke at det må jo bare klaffe denne gangen, og å tenke at selvfølgelig skjer det jo ikke allerede.
Vi fikk jo nettopp sjansen vår, men mistet, da må vi vel belage oss på minst et halvt år prøving til.

Forstår deg så utrolig godt! Og ventetiden er så lang. Og når testingen først begynner er det jo en Berg-og-dalbane der en blir skuffet for hver negative test, samtidig som det er noen forhåpninger om at den kan bli positiv dagen etter, eller dagen etter. Jeg er veldig utålmodig på å bli gravid. Samtidig var det så kjipt å miste, selv om det var tidlig, at jeg også tenker at prøvetiden i alle fall er mindre skremmende enn å være gravid igjen :sorry:

Forstår deg så utrolig godt! Og ventetiden er så lang. Og når testingen først begynner er det jo en Berg-og-dalbane der en blir skuffet for hver negative test, samtidig som det er noen forhåpninger om at den kan bli positiv dagen etter, eller dagen etter. Jeg er veldig utålmodig på å bli gravid. Samtidig var det så kjipt å miste, selv om det var tidlig, at jeg også tenker at prøvetiden i alle fall er mindre skremmende enn å være gravid igjen :sorry:

Helt enig!
Da er vi i samme båt - ønsket er så veldig veldig stort, men.. ser for meg at jeg også kommer til å være livredd for å miste igjen.
Håper det går bra snart, for oss begge :Heartred

Jeg melder meg inn her, jeg☺️ Vi prøver på barn nummer tre (sistemann) og er i PP1. Minstejenta ble til ved hjelp av ICSI, så vi prøver selv mens vi venter på ledig time på Riksen☺️

RebelFlower - 29 - PP1 - B3 - EL ca 28/6 - IKM ca 12/7

Jeg har kjempematlyst å kvalm når jeg lager mat å sliter med å få i meg alt, mest lyst å kaste opp men det går bra. Også får jeg så mye utflod om dagen starta i går. Å I dag har jeg følt jeg har tissa på meg på jobb men hadde ikke det heldigvis :wtf sorry for info men greit å dokumentere litt ettervært :angelic: føler meg atm som en badeball å sover mens jeg kan :cat:
Hvordan er deres følelse på kroppen?

Da røyk jeg på første test :p Den var blenda. 9 dpo.

Litt spotting i går og temp som sank litt i dag, har ikke store forhåpninger lenger:yuck:

8/9 dpo og ser en skygge i dag, men det får jeg stort sett alltid på disse testene:dead: andre som har testet i dag?:D

Vedlegg

• 16A8ACE4-B3FF-4153-A409-623D98C74AEE.jpeg
    16A8ACE4-B3FF-4153-A409-623D98C74AEE.jpeg
    534,7 KB · Visninger: 82
Da røyk jeg på første test :p Den var blenda. 9 dpo.

Litt spotting i går og temp som sank litt i dag, har ikke store forhåpninger lenger:yuck:

Så synd.. håper det plutselig dukker opp en strek til! Du har nå vært ekstremt tålmodig i alle fall!

8/9 dpo og ser en skygge i dag, men det får jeg stort sett alltid på disse testene:dead: andre som har testet i dag?:D

Wii, spennende! Hvis jeg hadde fått den hadde jeg nok trodd jeg var gravid. Men jeg har aldri fått skygge på de testene. En stund til jeg kan teste enda, er bare 4 dpo! Dvs, Premom sier 3, men jeg tror det er 4.

Så synd.. håper det plutselig dukker opp en strek til! Du har nå vært ekstremt tålmodig i alle fall!

Wii, spennende! Hvis jeg hadde fått den hadde jeg nok trodd jeg var gravid. Men jeg har aldri fått skygge på de testene. En stund til jeg kan teste enda, er bare 4 dpo! Dvs, Premom sier 3, men jeg tror det er 4.
Plutselig kan du også teste:woot: ja hadde hoppet i taket selv, om jeg ikke fikk skygger.. mulig jeg tar en til senere i dag også:angelic: har mange tester igjen så..

Back
Topp