Skal prøve å få tatt bilder når jeg kommer hjemFå se, få se!![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal prøve å få tatt bilder når jeg kommer hjemFå se, få se!![]()

Skal prøve å få tatt bilder når jeg kommer hjem![]()

Den fra i mårrest er øverst og den fra i formiddag nederst. Veldig vanskelig å få med på bildet. Syns nesten den har blitt litt svakere etter den tørket? Ikke opplevd det tidligere, vanligvis blir de jo litt sterkere etter de har tørket? Det er sikkert bare en skygge, men er enda småkvalm så klarte ikke la
Ser dere noe på denne fantastiske kvaliteten?
Ser strek ja! SpennendeSorry for elendige bilderDen fra i mårrest er øverst og den fra i formiddag nederst. Veldig vanskelig å få med på bildet. Syns nesten den har blitt litt svakere etter den tørket? Ikke opplevd det tidligere, vanligvis blir de jo litt sterkere etter de har tørket? Det er sikkert bare en skygge, men er enda småkvalm så klarte ikke la
VærSer dere noe på denne fantastiske kvaliteten?
Vis vedlegget 360788 Vis vedlegget 360789
når tar du neste? Hvor mange dpo er du? I morgenSer strek ja! Spennendenår tar du neste? Hvor mange dpo er du?
![]()

blir sikkert å ta hver dag frem til ikm8dpoSer strek ja! Spennendenår tar du neste? Hvor mange dpo er du?
![]()
Dårlig erfaring med den. Fikk skikkelig skygge på den sistI morgenblir sikkert å ta hver dag frem til ikm
har du noen erfaring med RFSU sine strimler?
hahaSorry for elendige bilderDen fra i mårrest er øverst og den fra i formiddag nederst. Veldig vanskelig å få med på bildet. Syns nesten den har blitt litt svakere etter den tørket? Ikke opplevd det tidligere, vanligvis blir de jo litt sterkere etter de har tørket? Det er sikkert bare en skygge, men er enda småkvalm så klarte ikke la
VærSer dere noe på denne fantastiske kvaliteten?
Vis vedlegget 360788 Vis vedlegget 360789
og det er jo fullstendig meningsløst nå, 4 dpo.. Noen som vet hvor tidlig man kan måle hcg i blod?Fant detteTestetrangen er herog det er jo fullstendig meningsløst nå, 4 dpo.. Noen som vet hvor tidlig man kan måle hcg i blod?

Fant dette![]()
Skal styre unna den daDårlig erfaring med den. Fikk skikkelig skygge på den sisttror ikke den e bra å teste tidlig med, men grei etter IKM. 8/9 dpo selv. Gleder meg til test i morgen
haha
spennende da
kjenner jeg grugleder meg, blir så skuffa om det er skygge selv om jeg vet at det mest sannsynlig er det
Ja kjenner jeg er veldig spent på om det er skygge eller ikke!Det ser jo veldig lovende ut da!
Ja samme her. Tok en til nå, skygge der ogsåSkal styre unna den daspennende da
kjenner jeg grugleder meg, blir så skuffa om det er skygge selv om jeg vet at det mest sannsynlig er det
![]()
vet ikke hvorfor jeg piner meg slik med denne testingen

Nei det er noe med detJa samme her. Tok en til nå, skygge der ogsåvet ikke hvorfor jeg piner meg slik med denne testingen
![]()
fornuften sier vent å se om mensen kommer, men så plutselig er testen bare tatt
Syns det er så plagsomt med skygger, men blir så skuffa mår tanta kommerTemp i dag var 36,47. Var 36,33 i går og ligget mellom 36,30-35 den siste uka. Så noe stigning var det joSpent på tempen din idag!
Tempen min var 36.50 idag, mot 36.51 igår, så da er jeg ganske sikker på at jeg endelig er 2dpo
Oi, så gøy! Da er vi 3 her som har det nesten likt på alder, barn og nr. Håper det klaffer for oss alle![]()
![]()
Jepp.. er så lett å ta en test når man først er på doNei det er noe med detfornuften sier vent å se om mensen kommer, men så plutselig er testen bare tatt
Syns det er så plagsomt med skygger, men blir så skuffa mår tanta kommer
Veldig lettJepp.. er så lett å ta en test når man først er på dospent på testen din i morgen
![]()
Jeg å! Tenker likksom at det måHmm spennende da å se om kvalmen har en sammenhengVeldig lettJeg å! Tenker likksom at det må
Være noe siden her er så kvalm, samtidig så
Husker jeg at jeg var kjempekvalm første pp uten å være gravid. Skal du teste i morgen?
morgen og kveld tenker jeg.Lykke til med testingen i morgenHmm spennende da å se om kvalmen har en sammenheng
Ja tenker teste i morgen også. Klarer ikke la væremorgen og kveld tenker jeg.