Skal prøve å få tatt bilder når jeg kommer hjemFå se, få se!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal prøve å få tatt bilder når jeg kommer hjemFå se, få se!
Skal prøve å få tatt bilder når jeg kommer hjem
Ser strek ja! Spennende når tar du neste? Hvor mange dpo er du?Sorry for elendige bilderDen fra i mårrest er øverst og den fra i formiddag nederst. Veldig vanskelig å få med på bildet. Syns nesten den har blitt litt svakere etter den tørket? Ikke opplevd det tidligere, vanligvis blir de jo litt sterkere etter de har tørket? Det er sikkert bare en skygge, men er enda småkvalm så klarte ikke la
Vær Ser dere noe på denne fantastiske kvaliteten?
Vis vedlegget 360788 Vis vedlegget 360789
I morgen blir sikkert å ta hver dag frem til ikm har du noen erfaring med RFSU sine strimler?Ser strek ja! Spennende når tar du neste? Hvor mange dpo er du?
8dpoSer strek ja! Spennende når tar du neste? Hvor mange dpo er du?
Dårlig erfaring med den. Fikk skikkelig skygge på den sist tror ikke den e bra å teste tidlig med, men grei etter IKM. 8/9 dpo selv. Gleder meg til test i morgen hahaI morgen blir sikkert å ta hver dag frem til ikm har du noen erfaring med RFSU sine strimler?
Sorry for elendige bilderDen fra i mårrest er øverst og den fra i formiddag nederst. Veldig vanskelig å få med på bildet. Syns nesten den har blitt litt svakere etter den tørket? Ikke opplevd det tidligere, vanligvis blir de jo litt sterkere etter de har tørket? Det er sikkert bare en skygge, men er enda småkvalm så klarte ikke la
Vær Ser dere noe på denne fantastiske kvaliteten?
Vis vedlegget 360788 Vis vedlegget 360789
Fant detteTestetrangen er her og det er jo fullstendig meningsløst nå, 4 dpo.. Noen som vet hvor tidlig man kan måle hcg i blod?
Fant dette
Skal styre unna den da spennende da kjenner jeg grugleder meg, blir så skuffa om det er skygge selv om jeg vet at det mest sannsynlig er detDårlig erfaring med den. Fikk skikkelig skygge på den sist tror ikke den e bra å teste tidlig med, men grei etter IKM. 8/9 dpo selv. Gleder meg til test i morgen haha
Ja kjenner jeg er veldig spent på om det er skygge eller ikke!Det ser jo veldig lovende ut da!
Ja samme her. Tok en til nå, skygge der også vet ikke hvorfor jeg piner meg slik med denne testingenSkal styre unna den da spennende da kjenner jeg grugleder meg, blir så skuffa om det er skygge selv om jeg vet at det mest sannsynlig er det
Nei det er noe med det fornuften sier vent å se om mensen kommer, men så plutselig er testen bare tatt Syns det er så plagsomt med skygger, men blir så skuffa mår tanta kommerJa samme her. Tok en til nå, skygge der også vet ikke hvorfor jeg piner meg slik med denne testingen
Temp i dag var 36,47. Var 36,33 i går og ligget mellom 36,30-35 den siste uka. Så noe stigning var det jo Men ikke veldig mye da… blir spennende i morgen!Spent på tempen din idag!
Tempen min var 36.50 idag, mot 36.51 igår, så da er jeg ganske sikker på at jeg endelig er 2dpo
Oi, så gøy! Da er vi 3 her som har det nesten likt på alder, barn og nr. Håper det klaffer for oss alle
Jepp.. er så lett å ta en test når man først er på do spent på testen din i morgenNei det er noe med det fornuften sier vent å se om mensen kommer, men så plutselig er testen bare tatt Syns det er så plagsomt med skygger, men blir så skuffa mår tanta kommer
Veldig lett Jeg å! Tenker likksom at det måJepp.. er så lett å ta en test når man først er på do spent på testen din i morgen
Hmm spennende da å se om kvalmen har en sammenhengVeldig lett Jeg å! Tenker likksom at det må
Være noe siden her er så kvalm, samtidig så
Husker jeg at jeg var kjempekvalm første pp uten å være gravid. Skal du teste i morgen?
Lykke til med testingen i morgenHmm spennende da å se om kvalmen har en sammenheng
Ja tenker teste i morgen også. Klarer ikke la være morgen og kveld tenker jeg.