IKM uke 28

Sorry for elendige bilder:arghh:Den fra i mårrest er øverst og den fra i formiddag nederst. Veldig vanskelig å få med på bildet. Syns nesten den har blitt litt svakere etter den tørket? Ikke opplevd det tidligere, vanligvis blir de jo litt sterkere etter de har tørket? Det er sikkert bare en skygge, men er enda småkvalm så klarte ikke la
Vær:smiley-bounce022 Ser dere noe på denne fantastiske kvaliteten?:jimlad:
D1E0C4F1-B258-48C1-A46A-70A9B8B87A9B.jpeg
5521459E-D2CA-4D68-A623-EE192CE26724.png

Sorry for elendige bilder:arghh:Den fra i mårrest er øverst og den fra i formiddag nederst. Veldig vanskelig å få med på bildet. Syns nesten den har blitt litt svakere etter den tørket? Ikke opplevd det tidligere, vanligvis blir de jo litt sterkere etter de har tørket? Det er sikkert bare en skygge, men er enda småkvalm så klarte ikke la
Vis vedlegget 360788 Vis vedlegget 360789
Ser strek ja! Spennende :woot: når tar du neste? Hvor mange dpo er du? :)

Vis vedlegget 360788 Vis vedlegget 360789

Det ser jo veldig lovende ut da!

Testetrangen er her :hungover: og det er jo fullstendig meningsløst nå, 4 dpo.. Noen som vet hvor tidlig man kan måle hcg i blod?

Okei :) blir nok i tidligste laget i morgen da. Har en legetime da. Har ikke tatt siste blodprøven etter SAen (bare droppet det), så vet ikke 100 % at hcgen har falt helt, men sist var den på 5, så alt over det må jo eventuelt tyde på ny graviditet. Men tviler på at legen vil ta en sånn prøve før jeg har tatt positiv test selv :)

Dårlig erfaring med den. Fikk skikkelig skygge på den sist:eek: tror ikke den e bra å teste tidlig med, men grei etter IKM. 8/9 dpo selv. Gleder meg til test i morgen:woot: haha
Skal styre unna den da:dead: spennende da:joyful: kjenner jeg grugleder meg, blir så skuffa om det er skygge selv om jeg vet at det mest sannsynlig er det:smiley-ashamed004

Ja samme her. Tok en til nå, skygge der også:facepalm: vet ikke hvorfor jeg piner meg slik med denne testingen:hilarious::hilarious:
Nei det er noe med det:smiley-bounce022 fornuften sier vent å se om mensen kommer, men så plutselig er testen bare tatt:hilarious::hilarious: Syns det er så plagsomt med skygger, men blir så skuffa mår tanta kommer

Spent på tempen din idag! :happy:
Tempen min var 36.50 idag, mot 36.51 igår, så da er jeg ganske sikker på at jeg endelig er 2dpo :D

Oi, så gøy! Da er vi 3 her som har det nesten likt på alder, barn og nr. Håper det klaffer for oss alle :smiley-angelic001 :Heartpink
Temp i dag var 36,47. Var 36,33 i går og ligget mellom 36,30-35 den siste uka. Så noe stigning var det jo :D Men ikke veldig mye da… blir spennende i morgen!

Jepp.. er så lett å ta en test når man først er på do:rolleyes: spent på testen din i morgen:)
Veldig lett:smiley-bounce022 Jeg å! Tenker likksom at det må
Være noe siden her er så kvalm, samtidig så
Husker jeg at jeg var kjempekvalm første pp uten å være gravid. Skal du teste i morgen?

Veldig lett:smiley-bounce022 Jeg å! Tenker likksom at det må
Være noe siden her er så kvalm, samtidig så
Husker jeg at jeg var kjempekvalm første pp uten å være gravid. Skal du teste i morgen?
Hmm spennende da å se om kvalmen har en sammenheng :)
Ja tenker teste i morgen også. Klarer ikke la være:hilarious: morgen og kveld tenker jeg.

Back
Topp