Muumimamma
Glad i forumet
Jeg kan strykes fra listen. Jeg trodde EL var for 9 dager siden, har testet siste dagene og styrt på. Men alle tegn viser til at EL er nå i disse dager

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Masse lykke til!Jeg kan strykes fra listen. Jeg trodde EL var for 9 dager siden, har testet siste dagene og styrt på. Men alle tegn viser til at EL er nå i disse dager![]()
Tusen takk!Masse lykke til!![]()

Sniker litt. Har du fått positiv på el test? Lurer fordi det er ganske vanlig å få el lignende slim før mens og faktisk også ved graviditet, lett å ta feilJeg kan strykes fra listen. Jeg trodde EL var for 9 dager siden, har testet siste dagene og styrt på. Men alle tegn viser til at EL er nå i disse dager![]()
Masse lykke til ❤Jeg kan strykes fra listen. Jeg trodde EL var for 9 dager siden, har testet siste dagene og styrt på. Men alle tegn viser til at EL er nå i disse dager![]()
Alt for tidelig enda til å få nedtur for at den er blandaKlarte ikke å holde meg til i morgen/overmorgenblenda da.. måtte bare teste fordi jeg har vært helt sinnsykt følsom og nærtagende, har de siste dagene grått 3/3
en plass mellom 5-7 dpo
hvordan er resten var kroppen?Lykke tilJeg kan strykes fra listen. Jeg trodde EL var for 9 dager siden, har testet siste dagene og styrt på. Men alle tegn viser til at EL er nå i disse dager![]()
Alt for tidelig enda til å få nedtur for at den er blandahvordan er resten var kroppen?
Her er jeg slapp å sliten å murringer nedentil eller føles ut som svake mens smerter men ja men kan jo aldri vite hva kroppen driver med. Er bare 6-7 dpo ca

Fikk en nesten positiv test for 9 dager siden, premom ratet den 0,91. Hadde en del slim da også, men alt var anneledes enn det bruker å være..fikk aldri sterkere el-test heller.. men jeg tenkte at det var EL.. nå er slimet tilbake og ubehag på høyre side. Får el-tester i posten i morgen så da får vi seSniker litt. Har du fått positiv på el test? Lurer fordi det er ganske vanlig å få el lignende slim før mens og faktisk også ved graviditet, lett å ta feil![]()

Klarte ikke å holde meg til i morgen/overmorgenblenda da.. måtte bare teste fordi jeg har vært helt sinnsykt følsom og nærtagende, har de siste dagene grått 3/3
en plass mellom 5-7 dpo
TakkLykke tilHåper det blir full klaff for deg
![]()
har du testet mer?? Spent!Da er det bare å håpe håpe på 2 streker som dukker opp ❤ tester du vær dag framover eller skal du prøve å holde deg til en dag du er safe?Ingen nedtur her pga testVet at det er altfor tidlig til å drive å teste. Men pga at jeg har vært så følsom måtte jeg bare
Har ikke noe særlig symptomer her. Kanskje litt svake stikk av og til, og grininga selvfølgelig![]()
Mange dpo er du nå?Spennende å være i gang da! Håper testene snart leverer to fine streker til degalltid spennende med symptomer i denne perioden.. selv har jeg hatt litt murring i magen i dag og blir litt forventningsfull siden jeg hadde det i dpo-dagene da jeg ble gravid
Nei, tester imorgen tidlig igjennTakkhar du testet mer?? Spent!

Nei, tester imorgen tidlig igjenn![]()

Spennende med testing tidligBlir spennende! Kommer nok til å teste i morgen jeg også. 6 dpo![]()

Da er det bare å håpe håpe på 2 streker som dukker opp ❤ tester du vær dag framover eller skal du prøve å holde deg til en dag du er safe?
du da?