Muumimamma
Glad i forumet
Jeg kan strykes fra listen. Jeg trodde EL var for 9 dager siden, har testet siste dagene og styrt på. Men alle tegn viser til at EL er nå i disse dager
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Masse lykke til!Jeg kan strykes fra listen. Jeg trodde EL var for 9 dager siden, har testet siste dagene og styrt på. Men alle tegn viser til at EL er nå i disse dager
Tusen takk!Masse lykke til!
Sniker litt. Har du fått positiv på el test? Lurer fordi det er ganske vanlig å få el lignende slim før mens og faktisk også ved graviditet, lett å ta feilJeg kan strykes fra listen. Jeg trodde EL var for 9 dager siden, har testet siste dagene og styrt på. Men alle tegn viser til at EL er nå i disse dager
Masse lykke til ❤Jeg kan strykes fra listen. Jeg trodde EL var for 9 dager siden, har testet siste dagene og styrt på. Men alle tegn viser til at EL er nå i disse dager
Alt for tidelig enda til å få nedtur for at den er blanda hvordan er resten var kroppen?Klarte ikke å holde meg til i morgen/overmorgen blenda da.. måtte bare teste fordi jeg har vært helt sinnsykt følsom og nærtagende, har de siste dagene grått 3/3 en plass mellom 5-7 dpo
Lykke til Håper det blir full klaff for degJeg kan strykes fra listen. Jeg trodde EL var for 9 dager siden, har testet siste dagene og styrt på. Men alle tegn viser til at EL er nå i disse dager
Alt for tidelig enda til å få nedtur for at den er blanda hvordan er resten var kroppen?
Her er jeg slapp å sliten å murringer nedentil eller føles ut som svake mens smerter men ja men kan jo aldri vite hva kroppen driver med. Er bare 6-7 dpo ca
Fikk en nesten positiv test for 9 dager siden, premom ratet den 0,91. Hadde en del slim da også, men alt var anneledes enn det bruker å være..fikk aldri sterkere el-test heller.. men jeg tenkte at det var EL.. nå er slimet tilbake og ubehag på høyre side. Får el-tester i posten i morgen så da får vi se minner om el nå hvertfall.. blir gal av kroppenSniker litt. Har du fått positiv på el test? Lurer fordi det er ganske vanlig å få el lignende slim før mens og faktisk også ved graviditet, lett å ta feil
Klarte ikke å holde meg til i morgen/overmorgen blenda da.. måtte bare teste fordi jeg har vært helt sinnsykt følsom og nærtagende, har de siste dagene grått 3/3 en plass mellom 5-7 dpo
Takk har du testet mer?? Spent!Lykke til Håper det blir full klaff for deg
Da er det bare å håpe håpe på 2 streker som dukker opp ❤ tester du vær dag framover eller skal du prøve å holde deg til en dag du er safe?Ingen nedtur her pga test Vet at det er altfor tidlig til å drive å teste. Men pga at jeg har vært så følsom måtte jeg bare
Har ikke noe særlig symptomer her. Kanskje litt svake stikk av og til, og grininga selvfølgelig
Mange dpo er du nå?Spennende å være i gang da! Håper testene snart leverer to fine streker til deg alltid spennende med symptomer i denne perioden.. selv har jeg hatt litt murring i magen i dag og blir litt forventningsfull siden jeg hadde det i dpo-dagene da jeg ble gravid
Mange dpo er du nå?
Nei, tester imorgen tidlig igjennTakk har du testet mer?? Spent!
Nei, tester imorgen tidlig igjenn
Spennende med testing tidligBlir spennende! Kommer nok til å teste i morgen jeg også. 6 dpo
Da er det bare å håpe håpe på 2 streker som dukker opp ❤ tester du vær dag framover eller skal du prøve å holde deg til en dag du er safe?