IKM uke 28

Det har jeg full forståelse for! Vi er bare oss to voksne, men syns det er litt slitsomt for oss også :hilarious: går litt mye oppå hverandre osv.
Det skjønner jeg veldig godt :hilarious: Jeg har allerede planlagt hengekøyetur med søstera mi når vi kommer hjem fra pappa. Jeg har på følelsen at behovet for alenetid er stort når vi kommer hjem. Mannen drar sjeldent ut.. Han har fått for seg at jeg egentlig ikke vil at han skal dra, og at jeg blir lei meg hvis han gjør o_O Selvom det er jeg som maser på at han skal dra :hilarious: Jeg skjønner meg ikke på disse mannfolka

Her er min andre test i dag, tok en i femtida, som var lik som i går ca. Tok ny nå og skiiimter faktisk rosa i virkeligheten :rolleyes: til og med samboer ser streken nå :pompus::D nå må den bare bli sterkere:D
Samme bilde bare en med litt mindre lys, lettere å se i virkeligheten :-)

Vedlegg

• 4E68A423-1FD1-40F7-9887-0BE7FE75EA53.jpeg
    4E68A423-1FD1-40F7-9887-0BE7FE75EA53.jpeg
    249,8 KB · Visninger: 125
  • C2541F54-9B93-4C8E-9462-BEA433DA7664.jpeg
    C2541F54-9B93-4C8E-9462-BEA433DA7664.jpeg
    186,6 KB · Visninger: 129
Wææææh :smiley-bounce016
12 prøveperioder, ingen postivite tester i det hele tatt. De siste PP så har jeg ikke villet teste engang fordi hater skuffelsen jeg får ved negativ test. Jeg hadde begynt å miste trua for lenge siden. Men i dag tenkte jeg, skitt au, jeg tar en test. Og se hva jeg fikk :woot: jeg er i sjokk! På den 13'ende PP satt spira :nailbiting: Er 13 dpo i dag.

Vedlegg

• IMG_20210714_111217.jpg
    IMG_20210714_111217.jpg
    1,1 MB · Visninger: 122
Da kan jeg settes på TR :sorry: begynte å spotte igår, og så tok det seg opp idag. 9dpo hvis jeg skal stole på tempgrafen, det var iallefall ikke ventet allerede nå.

Gratulerer så masse til dere gravide :Heartpink

12 prøveperioder, ingen postivite tester i det hele tatt. De siste PP så har jeg ikke villet teste engang fordi hater skuffelsen jeg får ved negativ test. Jeg hadde begynt å miste trua for lenge siden. Men i dag tenkte jeg, skitt au, jeg tar en test. Og se hva jeg fikk :woot: jeg er i sjokk! På den 13'ende PP satt spira :nailbiting: Er 13 dpo i dag.

Fantastisk!!!! Gratulerer! ❤️ :smiley-bounce016

Det var trist å høre :( ❤️ Jeg er redd det samme skjer med meg.. Jeg har vært gravid 3 ganger (har tatt abort to ganger etter uke 6-7 fordi det rett og slett ikke var tid for å få barn på det tidspunktet), og har aldri opplevd å miste tidlig, men jeg blir litt stresset når jeg ikke ser økning. Men jeg fikk min første strek i går, så jeg håper det skjer noe etterhvert...
Jeg forstår. Har gått gjennom en ufrivillig hjemmeabort selv. Økning ser man ikke før det har gått et par dager. Øker som regel ikke utover en dag. Ta en test hver morgen, så ser du kanskje. :)

Fantastisk!!! For en følelse! Og det var en sterk strek også! Tok selv en test 13 dpo i morges og den var blenda :( Har selv også akkurat prøvd i ett år nå...

Så fantastisk! Er så utrolig hyggelig å se når det klaffer for noen som har prøvd lenge. Hurra! Du skal bli mamma ❤️

Da kan jeg settes på TR :sorry: begynte å spotte igår, og så tok det seg opp idag. 9dpo hvis jeg skal stole på tempgrafen, det var iallefall ikke ventet allerede nå.

Gratulerer så masse til dere gravide :Heartpink

Det var synd.. ønsker deg masse lykke til videre, håper det snart går veien for deg ❤️

Åh,så fantastisk! Gratulerer :Heartred:Heartred Det gir håp til oss som heller ikke har fått noen positive tester før:D

Vi stoppet på et gatekjøkken på veien for å spise, så jeg kunne ikke dy meg :hilarious: Jeg kan herved settes på gravid :p Legger ved et bilde av testen fra et offentlig toalett :hilarious:

Vedlegg

• 20210714_134036.jpg
    20210714_134036.jpg
    798 KB · Visninger: 131

Fantastisk!!:woot: Gratulerer så mye:gen014 da er det sikkert håp for meg også, som er kommet til pp9

Kan settes på tr :( Det var ganske så forventet da... Skjønner ikke hvorfor det skal ta så lang tid!
Forstår utålmodigheten din. Første satt på PP4, andre er vi på PP27 and still counting - regner ikke med det klaffet denne gangen heller.
Håper det klaffer for dere snart!

Back
Topp