IKM uke 28

Hva tror dere om dette? Lurer på om EL var i dag jeg. Men dette er første syklus jeg temper så jeg kan ingenting om det! Angående testene er øverste i går og nederste i dag.
Ser ut som om el var i dag?

Vedlegg

• 20170628_210127.jpg
    20170628_210127.jpg
    209,8 KB · Visninger: 67
  • b_PgpsFR.png
    b_PgpsFR.png
    17,5 KB · Visninger: 81
Skjønner ikke noe idag! Fikk en distinkt følelse av å være gravid i stad.. var noe med lukta og en sånn kald følelse jeg fikk inni meg da jeg kjente lukta av den potteplanta som blomstra. Sist den blomstra så heftig var jeg gravid og den dufta så fantastisk godt. Først tenkte jeg at det er 1 år siden jeg fødte i dag.. men så slo det meg at det er ikke det eneste jeg har lukta i dag. Alt lukter rart i dag. Sterkt! Måtte gå ut med en halvtom pose med søppel fordi den lukta surt... jeg som ikke skulle lete etter tegn :(
Hvor mange dpo da?:D

Spennende da :D har du veldig lang lf da eller?
Når ryker første test?
Det vet jeg egentlig ikke! For kroppen har nok endret seg fra forrige gang vi prøvde på en liten en :) da var lf egentlig litt kort. Ikm er 10.juli, og da la jeg til 1-2 dag ekstra fordi vi ikke er hjemme tror jeg[emoji85] og fordi kroppen har skifta mellom 27-29 dager i syklus de månedene jeg har målt. :)
Ikke røket på noen test, Men vurderer på mandag. [emoji14]

Sent from my SM-G930F using BV Forum mobile app

Hva tror dere om dette? Lurer på om EL var i dag jeg. Men dette er første syklus jeg temper så jeg kan ingenting om det! Angående testene er øverste i går og nederste i dag.
Ser ut som om el var i dag?
Ser ut som EL er i dag ja :)

Ingen tvil, 2dpo idag [emoji14]
75f6f4faa5bfa7171bc3e797d6ae533f.jpg

Jeg endra gårsdagens temp da jeg tok ut termometeret for tidlig først og tok en kontrolltemp som var høyere rett etterpå. Og da tror jeg kontrolltempen var mer riktig da el faktisk hadde vært :)

Det vet jeg egentlig ikke! For kroppen har nok endret seg fra forrige gang vi prøvde på en liten en :) da var lf egentlig litt kort. Ikm er 10.juli, og da la jeg til 1-2 dag ekstra fordi vi ikke er hjemme tror jeg[emoji85] og fordi kroppen har skifta mellom 27-29 dager i syklus de månedene jeg har målt. :)
Ikke røket på noen test, Men vurderer på mandag. [emoji14]

Sent from my SM-G930F using BV Forum mobile app
Spennende da :D
Bare tenkte om el var veldig lang da du allerede er så mange dpo, men så kom jeg på at det faktisk bare er lott over en uke til uke28 :O

Hjelp, skjønner ikke dette? Ifølge ff blir el da tirsdag, men jeg hadde jo en tilnærmet positiv eltest tirsdag kveld? Siste test er onsdag....
Hva tror dere? Hadde EL smerter litt tirsdag og hele onsdag....

Vedlegg

• b_A1zt0c.png
    b_A1zt0c.png
    20,6 KB · Visninger: 67
  • 20170628_210127.jpg
    20170628_210127.jpg
    209,8 KB · Visninger: 67
Hjelp, skjønner ikke dette? Ifølge ff blir el da tirsdag, men jeg hadde jo en tilnærmet positiv eltest tirsdag kveld? Siste test er onsdag....
Mange får jo positive tester samme dag el er da?
Testa du mandag?

Mange får jo positive tester samme dag el er da?
Testa du mandag?
Nei, jeg gjorde ikke det. Hadde liksom tenkt å bare tempe, men så fant jeg ut at jeg hadde et par eltester igjen og fikk ett innfall på tirsdag fordi jeg kjente litt EL-smerter :p
Har forøvrig el smerter i dag også, men det er jo godt mulig at jeg har det dagene etter EL!

Nei, jeg gjorde ikke det. Hadde liksom tenkt å bare tempe, men så fant jeg ut at jeg hadde et par eltester igjen og fikk ett innfall på tirsdag fordi jeg kjente litt EL-smerter [emoji14]
Har forøvrig el smerter i dag også, men det er jo godt mulig at jeg har det dagene etter EL!
Ja sant. . Kan jo hende egget enda ikke har sluppet?
Når har du pleid å ha el?

Jeg kjenner forskjell på el smerter og post-smerter, da elsmertene sitter litt lenger opp og de etter el er mer mot lysken/livmor :)

Spørs om du får krysset på Temp skjema i morgon. Jeg fikk krysset i dag på Temp skjema er 3 dpo.

Nei, jeg gjorde ikke det. Hadde liksom tenkt å bare tempe, men så fant jeg ut at jeg hadde et par eltester igjen og fikk ett innfall på tirsdag fordi jeg kjente litt EL-smerter [emoji14]
Tenkte på en anna mulighet. Når på døgnet tok du testen? Om du tok den tidlig ka egget slippe innen 12 t, og da kan progesteronet ha steget såpass at du hadde høy temp morgenen etter :)

Tenkte på en anna mulighet. Når på døgnet tok du testen? Om du tok den tidlig ka egget slippe innen 12 t, og da kan progesteronet ha steget såpass at du hadde høy temp morgenen etter :)
Ja det er jo godt mulig. Testet tirsdag kveld og onsdag kveld. Onsdag var tydelig negativ.
Ser at om tempen er som i dag i morgen også så får jeg kryss i ff. Så da antar jeg at el sikkert var natt til onsdag eller noe. Sannsynligvis dpo land uansett nå :)
Dette er første normale syklus etter sa, på ca 27-28 dager. Forrige var på godt over 30...

Hei :)

jeg startet å prøve i oktober 16 ble gravid i begynnelsen av januar men mistet i uke 6
jeg sluttet kun på p piller uten å tenke på når EL var osv... bare ha det litt moro med prøvingen i første omgang.. og det gikk jo ganske fort men tenkte det kunne være litt gøy å komme inn i dette igjen
Jeg ble bedt om å vente 1-2 mnd før jeg forsøkte igjen noe jeg også hørte var mye delte meninger om ...
uansett ... nå skal vi prøve igjen og jeg er ikke helt med på alle disse forkortelsene men har vært inne på den tråden hvor de står forklart men hva betyr B?

ellers blir det da (litt hjelp her?)
er jeg i PP1 om jeg nettopp har begynt å prøve igjen
slik jeg ser det nå vil jeg etter at jeg nå har sluttet på prevensjon igjen ha min første EL rundt 26.juli med en syklus på 30 dager

uff denne ble litt lang... håper på litt hjelp :)

jeg startet å prøve i oktober 16 ble gravid i begynnelsen av januar men mistet i uke 6
jeg sluttet kun på p piller uten å tenke på når EL var osv... bare ha det litt moro med prøvingen i første omgang.. og det gikk jo ganske fort men tenkte det kunne være litt gøy å komme inn i dette igjen
Jeg ble bedt om å vente 1-2 mnd før jeg forsøkte igjen noe jeg også hørte var mye delte meninger om ...
uansett ... nå skal vi prøve igjen og jeg er ikke helt med på alle disse forkortelsene men har vært inne på den tråden hvor de står forklart men hva betyr B?

ellers blir det da (litt hjelp her?)
er jeg i PP1 om jeg nettopp har begynt å prøve igjen
slik jeg ser det nå vil jeg etter at jeg nå har sluttet på prevensjon igjen ha min første EL rundt 26.juli med en syklus på 30 dager

uff denne ble litt lang... håper på litt hjelp :)
B står for Barn, altså hvilket nr i rekken du prøver på. Hvis det er din første så skriver du B1.
Ang PP, så er det noen som begynner på PP1 når man har mistet, eller etter å ha tatt en pause. Andre skriver f.eks "PP4(PP3 etter SA)".
Lykke til med prøvinga :)

B står for Barn, altså hvilket nr i rekken du prøver på. Hvis det er din første så skriver du B1.
Ang PP, så er det noen som begynner på PP1 når man har mistet, eller etter å ha tatt en pause. Andre skriver f.eks "PP4(PP3 etter SA)".
Lykke til med prøvinga :)

Tusen takk for svar :)

da blir det riktig slik tenker jeg
<3 Lykkelig <3 PP1 - B3 - EL 26.06 - IKM 10.07

Jeg titter litt innom her også[emoji254] Litt usikker på om el har vært eller ikke[emoji85] Prøvde meg på ett billigere alternativ el-tester denne pp.. Blir ikke de igjen[emoji28]

Fra2til3 - B1 - El (kan ha vært) rundt 30 juni - mulig IKM 11 juli

Back
Topp