IKM uke 28

Elsker det krysset:p
1ea9e21660bf54e95839069c0240cb08.jpg

Hurra for kryss [emoji14] Jeg har vip-abbonement :)
Klinte til da jeg fjerna egglederen og skjønte at dette ville ta tid [emoji14] 200 kr for et år tror jeg at jeg ga. Da kan man gå inn å sammenligne egen graf med andres o.l :)
Hmm, det var ikke dumt! Får påkoste meg det dersom det ikke klaffer denne pp :)

Venter fortsatt på EL.. Begynner bli redd for at den ikke kommer. Merkelig kropp denne runden.

IMG_6698.jpg

Vel, kan se langt etter denne pp.... sannsynligvis EL i dag (tester eller temper ikke). Ikke vært noen aksjer siden mandag.... å blir ikke i kveld heller....

Jentungen på 2,5 er endelig akkurat sovnet. Vært en lang uke for oss begge to og mye frustrasjon i kveld så absolutt ikke humør for aksjer... egentlig bare lyst å legge meg men ikke spist siden lunsj så må vel få i meg noe mat. Kan hjelpe litt på humøret det [emoji12]

Tror mer og mer at el var 3 dager tidligere enn hva jeg beregnet etter syklus osv. Sååå gleder meg til å teste om noen dager! [emoji106]

Vi har hatt 3 av 3 dager nå :P Venter på når/om EL kommer og tempen øker. Håper på høy temp imorgen!

I dag på 3 dpo har jeg hatt menssmerter av og på. Er det fleire som har det ? Føles som jeg er mørebanka der nede.
Jaa, hadde det sånn i går og idag. Kjenner ut som skikkelige menskramper som kommer i bølger. Tror det bare jobbes med å frakte egget for min del da jeg begynte å kjenne det 2dpo [emoji14]

20170701_001929.png
Håper jeg er 1 dpo nå (eller 2 siden kl er over tolv)
Første gang jeg temper så er spent på om krysset kommer!
Men jeg kjenner jeg er støl på en måte i eggstokk eller eggleder. Er det andre som har følt det sånn? Vi prøvde på sex i går også men han kom borti livmortappen hele tiden og det var så pain! Håper det ikke er noe galt med meg. Og håper vi har lagt inn nok aksjer, men vi begynte nok litt tidlig så ladningene ble mindre og mindre :eek: skulle ikke stresse med å få barn men det er lettere sagt enn gjort!​

Tror EL har vært, men usikker på når.. Tok også tempen mye tidligere (3 timer før), så måtte justere opp tempen fra 36.67 til 37.00 :banghead: Men får kryss uansett hvilken jeg legger inn. Så 1 eller 3 dpo idag, får se videre. Som sagt hatt såpass vondt i hofta/bekkenet siden tirsdag at de eventuelle EL smertene nok har kommet litt i skyggen :arghh:

IMG_6703.jpg

Back
Topp