Miniknøttet
Gift med forumet
Miniknøttet - PP5 (etter MA) - B1 - EL 30.06 - IKM 14.07
Positiv EL-test på CD13 i dag.
Positiv EL-test på CD13 i dag.
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaaaaa fikk også kryss i dag og er sykt gladElsker det krysset
Hurra for kryss [emoji14] Jeg har vip-abbonementJaaaaa fikk også kryss i dag og er sykt glad
Hvordan får du dpo til å vise inni grafen? Det gjør ikke min
Vis vedlegget 228498
Hmm, det var ikke dumt! Får påkoste meg det dersom det ikke klaffer denne ppHurra for kryss [emoji14] Jeg har vip-abbonement
Klinte til da jeg fjerna egglederen og skjønte at dette ville ta tid [emoji14] 200 kr for et år tror jeg at jeg ga. Da kan man gå inn å sammenligne egen graf med andres o.l
Ja, samme her....Hadde det i går også!I dag på 3 dpo har jeg hatt menssmerter av og på. Er det fleire som har det ? Føles som jeg er mørebanka der nede.
Jaa, hadde det sånn i går og idag. Kjenner ut som skikkelige menskramper som kommer i bølger. Tror det bare jobbes med å frakte egget for min del da jeg begynte å kjenne det 2dpo [emoji14]I dag på 3 dpo har jeg hatt menssmerter av og på. Er det fleire som har det ? Føles som jeg er mørebanka der nede.
Jaa, hadde det sånn i går og idag. Kjenner ut som skikkelige menskramper som kommer i bølger. Tror det bare jobbes med å frakte egget for min del da jeg begynte å kjenne det 2dpo [emoji14]