lusemus 71
Forumet er livet
Jeg har drukket lakrisrot-te denne pp, og fikk el ganske mye tidligere enn vanlig. Nå på cd13 allerede Vanligvis mellom cd15-18.
Korleis virker den teen ? Kor mange kopper og når starter med den ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har drukket lakrisrot-te denne pp, og fikk el ganske mye tidligere enn vanlig. Nå på cd13 allerede Vanligvis mellom cd15-18.
Jeg er 3 dpo i dag og fikk en dropp i tempen nesten ned til coverline. Tenkte først at det var litt kjipt, men så kikket jeg tilbake på grafen i syklusen da jeg ble gravid (MA i mars), og den følger samme mønster. Leste et sted at egget kan feste seg så tidlig som 2 dager etter eggløsning (leser jo typisk 5-8 dpo andre steder). Hadde egentlig lovet meg selv å ikke overanalysere denne pp'en, men nå begynte jeg jo så klart å tenke på om droppen kan være et godt tegn. Noen med erfaring?
Da jeg ble gravid i mai, så fikk jeg en dropp under coverline 4dpo. Så hvis jeg hadde fått en lik dropp igjen så hadde jeg nok tenkt som deg at det var et godt tegn Håper detJeg er 3 dpo i dag og fikk en dropp i tempen nesten ned til coverline. Tenkte først at det var litt kjipt, men så kikket jeg tilbake på grafen i syklusen da jeg ble gravid (MA i mars), og den følger samme mønster. Leste et sted at egget kan feste seg så tidlig som 2 dager etter eggløsning (leser jo typisk 5-8 dpo andre steder). Hadde egentlig lovet meg selv å ikke overanalysere denne pp'en, men nå begynte jeg jo så klart å tenke på om droppen kan være et godt tegn. Noen med erfaring?
Korleis virker den teen ? Kor mange kopper og når starter med den ?
Begynte å drikke den samme dag som Tr kom. Har drukket to kopper om dagen frem til el
Jeg var hos min faste gyn i dag som følger meg opp ifbm habituell abort. Han sa EL hadde vært for 2-3 dager siden og han kunne ikke utelukke et svangerskap pga. tykkelsen på livmorslimhinnen (19mm). Så u never know [emoji6] jeg merket i alle fall at dpo land brått ble veldig mye lenger [emoji23]
Da jeg ble gravid i mai, så fikk jeg en dropp under coverline 4dpo. Så hvis jeg hadde fått en lik dropp igjen så hadde jeg nok tenkt som deg at det var et godt tegn Håper det
Usikker på hvor mange dpo jeg er, men jeg har mye murringer, stikk i livmor og kvalme som kom i går..
Samme her! Jeg håper det er ett godt tegn for oss[emoji1][emoji173]️
Skal prøve å holde meg fra å teste til neste helg[emoji28]
Oi, da krysser jeg alt jeg har for ny positiv test [emoji173]Positiv EL-test i går, og aksjer i dag. Jeg tror ikke jeg skal teste før datoen før IKM som er rundt 14.juli. Rart å tenke på. Det er termindatoen for babyen jeg mistet pga MA i januar.
Takk, det gjør jeg og. Jeg har ikke helt troa på at det har klaffet nå, men det viser seg om et par uker.Oi, da krysser jeg alt jeg har for ny positiv test [emoji173]