IKM uke 28

Jeg er 3 dpo i dag og fikk en dropp i tempen nesten ned til coverline. Tenkte først at det var litt kjipt, men så kikket jeg tilbake på grafen i syklusen da jeg ble gravid (MA i mars), og den følger samme mønster. Leste et sted at egget kan feste seg så tidlig som 2 dager etter eggløsning (leser jo typisk 5-8 dpo andre steder). Hadde egentlig lovet meg selv å ikke overanalysere denne pp'en, men nå begynte jeg jo så klart å tenke på om droppen kan være et godt tegn. Noen med erfaring?

Vedlegg

• IMG_4381.jpg
    IMG_4381.jpg
    139,1 KB · Visninger: 83
Jeg er 3 dpo i dag og fikk en dropp i tempen nesten ned til coverline. Tenkte først at det var litt kjipt, men så kikket jeg tilbake på grafen i syklusen da jeg ble gravid (MA i mars), og den følger samme mønster. Leste et sted at egget kan feste seg så tidlig som 2 dager etter eggløsning (leser jo typisk 5-8 dpo andre steder). Hadde egentlig lovet meg selv å ikke overanalysere denne pp'en, men nå begynte jeg jo så klart å tenke på om droppen kan være et godt tegn. Noen med erfaring?

Jeg var hos min faste gyn i dag som følger meg opp ifbm habituell abort. Han sa EL hadde vært for 2-3 dager siden og han kunne ikke utelukke et svangerskap pga. tykkelsen på livmorslimhinnen (19mm). Så u never know [emoji6] jeg merket i alle fall at dpo land brått ble veldig mye lenger [emoji23]

Da jeg ble gravid i mai, så fikk jeg en dropp under coverline 4dpo. Så hvis jeg hadde fått en lik dropp igjen så hadde jeg nok tenkt som deg at det var et godt tegn :) Håper det :)

Dagene går sakte men nærmer meg EL, 2-3 dager til :)

Har hatt masse menssmerter, stikk i eggstokk og sitte seg brått ned har vert ilt. Er detta normalt ? Har lagt ALLOC gulv i stova i dag, det kan jo ikkje være grunnen ? Er barre 4 dpo.

Usikker på hvor mange dpo jeg er, men jeg har mye murringer, stikk i livmor og kvalme som kom i går..

Jeg var hos min faste gyn i dag som følger meg opp ifbm habituell abort. Han sa EL hadde vært for 2-3 dager siden og han kunne ikke utelukke et svangerskap pga. tykkelsen på livmorslimhinnen (19mm). Så u never know [emoji6] jeg merket i alle fall at dpo land brått ble veldig mye lenger [emoji23]

Sier du det?! Så spennende for oss begge! Haha, sier meg enig i at dpo-dagene kommer til å gå sakte nå. Hjelper ikke man har ferie og god tid til å tenke :P

Positiv EL-test i går, og aksjer i dag. Jeg tror ikke jeg skal teste før datoen før IKM som er rundt 14.juli. Rart å tenke på. Det er termindatoen for babyen jeg mistet pga MA i januar.

Vente vente vente - lei :P

Back
Topp