IKM uke 28

Betyr at basert på eltest (opk=ovulation prediction kit(?)) Så var el den dagen linja står på :) siden den er striplet betyr at det ff ikke er 100% sikker fordi det er alt den har å basere avgjørelsen på.
Kun med temp får du kryss da får du en horisontal linje som er coverline, faller tempen under den not slutten av syklusen betyr det at tr mest sannsynlig er på vei. Om den også er striplet betyr det at ff er litt usikker men finner det mest sannsynlige dagen for el :)
Takk for svar! Artig om det stemmer, for da kan det være en sjans for at det ble nok aksjer [emoji4]

bd67bb24c3e791c2f0c629a27aace337.jpg

Da var tempen oppe igjen :)

Hei!
Første barnet vårt blir snart 2 år, og nå har endelig pappan blitt klar for å prøve på en til. Regna ut EL og IKM ut ifra forrige syklus, men aner ikke om det stemmer.
Sola90 - PP1 - B2 - EL 30.5 - IKM 14.6

3 dpo :) Ff justerte seg greit med originaltemp og satt krysset på dag 17 til fordel for dag 15 igår. Det stemmer godt med hva jeg tror er korrekt.

IMG_6713.jpg

Så kjekt å se så mange i dpo-land! Jeg er så spent på om folk får positive tester denne pp! Selv er jeg nå 4dpo! Og kommer kaaaaaanskje til å teste 8dpo [emoji1]
Jeg har fått tillatelse endelig av mannen å gå i gang med maling og oppussing (kanskje ikke så lurt i pp), så jeg har hendene helt fulle [emoji1][emoji1] elsker det!
Så i dag får kjøkkentaket et solid strøk med maling (gravidvennlig) [emoji4]

Håper alle dere andre også har hendene fulle slik at dere ikke må vente utålmodig [emoji1][emoji173]️

Jeg har hatt sommerferie i litt over en uke allerede. Tida går til å trene litt annenhver dag, og ordne litt hjemme. Det går sakte når mannen er på jobb.

Du har den samme tempdroppen som jeg hadde 3 dpo! :) Jeg hadde også det da jeg ble gravid i desember. Håper det er et godt tegn for oss begge! :) Hadde du en sånn når du ble gravid sist?

Dpo-tempene mine hopper veldig opp og ned :p Tempet ikke da jeg ble gravid da det var IVF forsøk med bruk av lutinus blant annet ;) I mai varierte den veldig (tempet også ikke hver dag)

IMG_6718.jpg

Men håper veldig ❤️ På min 26. måned som prøver nå..

Endelig positiv EL test :) et par dager forsinket...

11 DPO her, testetrangen har ikke meldt seg enda. Litt redd for å teste etter to kjemiske på rad. Men bruker wild
Yam og babyklister denne mnd. Så får håpe det kan hjelpe litt [emoji4]

Jeg er konstant sulten! Selv om jeg nettopp har spist så er jeg sulten[emoji19] jeg våkner på nettene til og med av at jeg er sulten.. jeg som til normalt aldri er sulten.
Er det vanlig i dop? Andre som konstant er sultne? :)

Jeg er konstant sulten! Selv om jeg nettopp har spist så er jeg sulten[emoji19] jeg våkner på nettene til og med av at jeg er sulten.. jeg som til normalt aldri er sulten.

Jeg er også konstant sulten nå! Aldri vært før. Også er jeg svimmel og kvalm:/ Vet ikke om jeg brygger på noe eller om det er ett godt tegn[emoji85]

Jeg er også konstant sulten nå! Aldri vært før. Også er jeg svimmel og kvalm:/ Vet ikke om jeg brygger på noe eller om det er ett godt tegn[emoji85]

Så spennende:) jeg kan ikke huske at det har vært slik før. Jeg er også veldig kvalm. Sulten og kvalm samtidig -veldig bra[emoji23]
Akkurat nå kjenner jeg på en svie på høyre side (eggstokk?) som kommer flere ganger i minuttet. Husker jeg hadde noe lignende sist jeg var gravid, men vet ikke om det er det samme nå[emoji14]

Jeg hadde det sånn forrige pp. Var gravid, men mistet 4+5

Jeg hadde det sånn forrige pp. Var gravid, men mistet 4+5

Skikkelig slitsomt og vondt å være så sulten. Men nå ble det ekstra spennende:)
Så trist du mistet spiren :( håper en ny spire sitter med en gang<3

Back
Topp