IKM uke 28

Trist å høre at du mistet:( Skal krysse alt jeg kan for deg, for alle oss, at spiren sitter denne pp[emoji173]️

Takk[emoji173]️[emoji173]️ trenger det nå. 3 år siden jeg sluttet på p-pillen. 3 SA og en kjemisk senere sitter vi her uten noen ting[emoji17]

Mensmurringer her også. 7 dpo i dag og håpet er sterkt denne pp. Tatt test men ser ingenting, men kan vel egentlig ikke forvente annet så tidlig. Er generelt veldig dårlig til å se streker som ikke er tydelige :confused:

d51b400973839877f3b2dd4173966990.jpg

Tempen er den høyeste jeg har hatt bortsett fra under exuen.
f8d72decd4f8a18df96b3d38b3faab83.jpg

7dpo. Synes å kunne skimte noe. Men foreløpig kaller jeg det skygge :)

Usikker på dpo da el var noe rar denne gangen. Tok test og det var mer enn en strek. Om noe veldig svakt rosa, fikk det ikke på et bilde. Men nok til å gjøre meg paranoid [emoji23] Vekka mannen for å se hva han synes og han reagerte på at det var noe der han og. Så da venter vi noen dager før vi tester neste gang [emoji2] Spennende tider!

Tempen er høy her også, men testen var negativ. Prøvde å innbille meg skygge men mannen konstaterte at det bare var innbilning!
Kun 7 dpo og gir ikke opp håpet før ikm
b_etA6T1.png

Fikk max på monitoren i dag :) EL forventet i morgen. Et par dager forsinket og hører da kanskje egentlig til i ikm uke29, men holder meg her :)
IMG_6705.JPG

Usikker på dpo da el var noe rar denne gangen. Tok test og det var mer enn en strek. Om noe veldig svakt rosa, fikk det ikke på et bilde. Men nok til å gjøre meg paranoid [emoji23] Vekka mannen for å se hva han synes og han reagerte på at det var noe der han og. Så da venter vi noen dager før vi tester neste gang [emoji2] Spennende tider!

Haha, godt vi er flere. [emoji23]

Blei ikke noen aksjer rundt forventet EL denne mnd.... å ved neste EL er vi hos svigers så da blir det å dårlig med det. Veldig lytt der, knirkete seng og snuppa sover på samme rom som oss [emoji19]

erre mulig?
Fått mens idag ser det ut til... hele 6 dager før jeg skal :/ og hater at syklusen min nå blir så vanskelig å tracke
kom liten svak rosa blødning igår etter sex og idag var det helt rødt :/

buhuuu

Hvor svak kan man bli? Testet fra 3 dpo og er 5 i dag.
459682039a66935416f3c66dba56cee7.jpg
b061674e4aab3833c628988b2df7e0e6.jpg

Håper så på positivt samtidig som jeg godt kunne ventet en måned pga et par eventer det hadde vært fint med alkohol. Blæ

Back
Topp