IKM uke 28

SÅ gøy med masse action og testing her inne! Ikke lenge til førstemann definitivt er gravid! Her er min graf per i dag. Jeg har hatt problemer med kort lutealfase etter MA i mars, så nå krysser jeg alt jeg har for at tempen holder seg opp lengre enn til dag åtte. Positiv test hadde jo også vært fantastisk! <3 Tester eventuelt på lørdag, 10 dpo da.

Vedlegg

• IMG_4392.jpg
    IMG_4392.jpg
    133,8 KB · Visninger: 69
6c617886fbd9f25ce5528e302fdd2ad4.jpg

Planen var å ta en test i dag også en igjen om noen dager. Men da denne "streken" kom så blir det vanskelig å ikke ta en til i morgen kjenner jeg[emoji85]
Sikkert bare skygge, men ønsket om å få positiv er så stort at man ser vel det man ønsker se[emoji85][emoji28]

Planen var å ta en test i dag også en igjen om noen dager. Men da denne "streken" kom så blir det vanskelig å ikke ta en til i morgen kjenner jeg[emoji85]
Sikkert bare skygge, men ønsket om å få positiv er så stort at man ser vel det man ønsker se[emoji85][emoji28]
Jeg seeer :D

Jeg ser strek :))

Spennende!! Hvor mange dpo?

Oi - strek! :)

8 dpo og kjenner litt på testetrangen når jeg ser alle disse testene[emoji87] prøøøver å holde meg til fredag, ca 11 dpo da :)

IMG_20170704_124333.png

Dette er første PP jeg temper. Temper under tunga og har ikke vært så flink til å tempe på likt tidspunkt pga. ferie.
Jeg er så usikker på krysset jeg fikk opp. Var nesten sikker på at EL var på fredag, men fikk krysset på lørdag. Den positive EL-testen på torsdag var kjempe sterk, på fredag omtrent lik som kontrollstreken. Jeg regnet med at Lh var på vei ned og at EL skjedde den dagen.. Har krysset kommet ganske høyt opp? Noen som kan gi meg noen innspill til hvordan jeg kan tolke grafen min? :)

Kan vel prøve å være litt aktiv, siden jeg har meldt meg inn i gruppa[emoji12] Termometeret gikk tom for batteri rundt de aller viktigste dagene og fikk ikke fiksa før i går, så aner ikke når jeg hadde EL. Tipper rundt CD16-17, siden jeg gikk på letrozol, men FF vil ha det tidligere, så jeg blir ikke klok på noen ting[emoji12]
dd6d14fcb5cfc5d889a0b2233a9bbc40.png

Etter hva jeg har hørt kan man blø en del og det et som regel friskt, men fortsatt ikke like tykt og mørkt som tr har jeg hørt:)

Hmm ok ja håper jo det jeg også... pleier også få litt dårlig hud noen dager før mens men ikke fått det denne gangen [emoji5]
Nei får tenke det verste (TR) og håpe på det beste [emoji5]
Takk for svar

Vis vedlegget 228698

Dette er første PP jeg temper. Temper under tunga og har ikke vært så flink til å tempe på likt tidspunkt pga. ferie.
Jeg er så usikker på krysset jeg fikk opp. Var nesten sikker på at EL var på fredag, men fikk krysset på lørdag. Den positive EL-testen på torsdag var kjempe sterk, på fredag omtrent lik som kontrollstreken. Jeg regnet med at Lh var på vei ned og at EL skjedde den dagen.. Har krysset kommet ganske høyt opp? Noen som kan gi meg noen innspill til hvordan jeg kan tolke grafen min? :)
Ser fin ut denne grafen :) Nå i LF så skal tempen holde seg over krysset. Går den under etter noen dager så kan det være festedipp. Og går den nedover på slutten av syklusen så er det å forberede seg på TR. Men tempen skal nå holde seg høy.
Som regel skjer EL den dagen testen er negativ. Det at den var litt svakere på dag to, men like sterk som kontrollstreken kan ha med fargestoff på testen, og evt hvor mye væske du har fått i deg før du testet. Det kan også selvfølgelig være fordi LH er på vei ned, det kan jo hende at det varierer hvor fort den går ned og EL er.

Back
Topp