IKM uke 28

Da er all mensmurringer borte. Så mister håpet jeg da. Har ingen andre symptomer jeg da.

Symptomer kommer og går. Kanskje du våkner opp med ømme pupper i morgen?:))
Og mensmurringene kommer tilbake?
Da jeg var gravid forrige gang så hadde jeg murringer og ømme bryst kun på kvelden ellers ingen symptomer (før ikm). Rare greier :)

Jeg er 12 DPO i dag, og kunne skimte en liten skygge i dag på testen. Forrige mnd testet jeg positivt 8DPO(aldri testet positivt så tidlig før) men endte i kjemisk. Andre som har opplevd dette?

37b956a9a0eb5c48b615f46cf120e139.jpg

8dpo.
Om de strekene i går var reelle skule de vel vært litt sterkere idag =/
Håper virkelig det bare er for tidlig :)

37b956a9a0eb5c48b615f46cf120e139.jpg

8dpo.
Om de strekene i går var reelle skule de vel vært litt sterkere idag =/
Håper virkelig det bare er for tidlig :)
8 dpo er jo veldig tidlig. Er 8 jeg også i dag, fikk helt hvite tester og kjente at alt håpet bare sank. Men så fikk mannen meg litt på jorden igjen med å si nettopp det at det er altfor tidlig å konkludere med noe :)

8 dpo er jo veldig tidlig. Er 8 jeg også i dag, fikk helt hvite tester og kjente at alt håpet bare sank. Men så fikk mannen meg litt på jorden igjen med å si nettopp det at det er altfor tidlig å konkludere med noe :)
Men det er jo ikke til å stikke under en stol at mange får positive 8dpo [emoji14] og etter testen i går hvor jeg så en klar strek før fristen så var det ekstra skuffende idag =/

Glemte heilt av testane så bilde er tatt 18 min gamle tester. Liker ikkje tester som har synålstrek strek. 8 dpo og ingen symptomer. Mensmurringer om kvelden i 23 tiden og ingen ting nå. Ikkje såre bryst ein gong.

Vedlegg

• IMG_3889.JPG
    IMG_3889.JPG
    344,5 KB · Visninger: 87
Men det er jo ikke til å stikke under en stol at mange får positive 8dpo [emoji14] og etter testen i går hvor jeg så en klar strek før fristen så var det ekstra skuffende idag =/

I følge http://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/dpo-chart.php?dpo=8 tester 65% av dem som er gravide negativt på 8 dpo. Så alt håp er ikke ute.

Det kan også være at urinen din er mer uttynnet i dag enn den var i går.

8 dpo er veldig tidlig å teste, så gi det noen dager og prøv igjen.

Glemte heilt av testane så bilde er tatt 18 min gamle tester. Liker ikkje tester som har synålstrek strek. 8 dpo og ingen symptomer. Mensmurringer om kvelden i 23 tiden og ingen ting nå. Ikkje såre bryst ein gong.
Det er jo bare en feil med testen. Du er gravid! Ingen tvil! Gratulerer :)

I følge http://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/dpo-chart.php?dpo=8 tester 65% av dem som er gravide negativt på 8 dpo. Så alt håp er ikke ute.

Det kan også være at urinen din er mer uttynnet i dag enn den var i går.

8 dpo er veldig tidlig å teste, så gi det noen dager og prøv igjen.
I går hadde jeg vært på do i løpet av natta, i natt sov jeg over 8 t uten å være oppe =/
Hadde ikke den streken kommet igår hadde jeg nok ikke tatt det så tungt.

da var det TR som kom igår en uke for tidlig ... justerte litt på syklus nå i appen min så håper jeg neste IKM er 01.08 og er med i tråden IKM uke 31
krysser fingrene for dere som ikke har fått TR enda og gratulerer nok en gang til dere som er blitt gravide :)

Skjønner at det var skuffende når du så en strek i går.
Jeg ble gravid i februar (men mistet i uke 10) og da hadde jeg negative tester selv på ikm.
Men ja, skjønner som sagt at det skuffet i dag, men krysser fingrene for at det kommer streker i de nærmeste dagene :)

Jeg tok en test i dag også (er jo umulig å vente...) Streken kom raskere frem i dag, men den er ikke så sterk enda. Er jo usikker på eksakt når el var, men jeg tror jeg kan være rundt 8-9 dpo i dag. Jeg får prøve å vente til helgen kanskje. Se om den er blitt noe sterkere da[emoji120][emoji120]

Jeg tok en test i dag også (er jo umulig å vente...) Streken kom raskere frem i dag, men den er ikke så sterk enda. Er jo usikker på eksakt når el var, men jeg tror jeg kan være rundt 8-9 dpo i dag. Jeg får prøve å vente til helgen kanskje. Se om den er blitt noe sterkere da[emoji120][emoji120]
Bilde?:) Dette er spennende! :Heartred

Back
Topp