IKM uke 28

dccebaada12a9b745bff19bf93bd345c.jpg

Syns dere det er noe forskjell fra i går til i dag? Jeg syns det kanskje er litt mer tydelig strek i dag? Uff så tullete å teste så tidlig... Blir å overanalysere det som kan være en strek[emoji23] Men klarer ikke la vær å teste [emoji85][emoji85]

Syns dere det er noe forskjell fra i går til i dag? Jeg syns det kanskje er litt mer tydelig strek i dag? Uff så tullete å teste så tidlig... Blir å overanalysere det som kan være en strek[emoji23] Men klarer ikke la vær å teste [emoji85][emoji85]

Jeg syns den fra i dag er sterkere enn den i går :)

Dagens temp var den høyeste hittil. Så tempen ser bra ut men jeg har ingen symptomer og har allerede tatt sorgene på forskudd og føler ikke detil gikk denne pp...:(
b_v1tp5r.png

Ja synes den er litt tydeligere!
Krysser fingrene!!!

Har lyst til å skrike ja, men kan vente til ikm-dagen [emoji14]
Er ikke pesimistisk men må bare ta en ting av gangen, det neste på lista er en digital [emoji14]

Selvom jeg veit jeg er gravid!! [emoji38][emoji4]
Gratulerer så mye. Har du gjort noe anderledes denne mnd? Hormoner etc?? Glad på dine vegne ♡

Jeg tok siste strimmel med RFSU test i dag. Hadde ingen andre igjen i skapet så tenkte jeg for moro skulle prøve den. Alltid fått blenda og er ikke noe fan av den testen. Men i dag kom det frem en bitteliten strek på den[emoji32]Vanskelig å få med på bildet men jeg ser den godt her... Tørr nesten ikke bli glad helt enda. Men [emoji15]

Back
Topp