Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Syns dere det er noe forskjell fra i går til i dag? Jeg syns det kanskje er litt mer tydelig strek i dag? Uff så tullete å teste så tidlig... Blir å overanalysere det som kan være en strek[emoji23] Men klarer ikke la vær å teste [emoji85][emoji85]
Hva??? Men hvordan kan de gå fra så positive til negative på så kort tid? Er det samme type test? Kanskje urinen er mye mindre konsentrert?Tok ny test no og skimta ikkje ein skugge ein gong. Da er det nok kjemisk som vanlig.
Har så lyst og gi opp
Hva??? Men hvordan kan de gå fra så positive til negative på så kort tid? Er det samme type test? Kanskje urinen er mye mindre konsentrert?
Jeg ser!!! Hvisker gratulererJeg skjelver og gråter...
Ser dere den??
Syns dere det er noe forskjell fra i går til i dag? Jeg syns det kanskje er litt mer tydelig strek i dag? Uff så tullete å teste så tidlig... Blir å overanalysere det som kan være en strek[emoji23] Men klarer ikke la vær å teste [emoji85][emoji85]
Jeg ser!!! Gratulerer!Jeg skjelver og gråter...
Ser dere den??
Skal jeg sette deg opp på gravid?
To øverste er 10mlu/ml og nederste er 25 mlu/ml
Har lyst til å skrike ja, men kan vente til ikm-dagen [emoji14]Skal jeg sette deg opp på gravid?
Ok, si fra når jeg skal sette deg opp, daHar lyst til å skrike ja, men kan vente til ikm-dagen [emoji14]
Er ikke pesimistisk men må bare ta en ting av gangen, det neste på lista er en digital [emoji14]
Selvom jeg veit jeg er gravid!! [emoji38][emoji4]
GratulererJeg skjelver og gråter...
Ser dere den??
Gratulerer så mye. Har du gjort noe anderledes denne mnd? Hormoner etc?? Glad på dine vegne ♡Har lyst til å skrike ja, men kan vente til ikm-dagen [emoji14]
Er ikke pesimistisk men må bare ta en ting av gangen, det neste på lista er en digital [emoji14]
Selvom jeg veit jeg er gravid!! [emoji38][emoji4]
Har nok slappa av litt mer, sovi litt mer, ikke stressa med å få i meg ditt og datt ikke drukket teen osv.Gratulerer så mye. Har du gjort noe anderledes denne mnd? Hormoner etc?? Glad på dine vegne ♡
Jeg skjelver og gråter...
Ser dere den??