IKM uke 28

Faktisk hatt litt EL-slim i går og bittelitt i dag. Antar i allefall og håper at det er det :p EL på lørdag i følge mine beregninger.
Skal reise på hytta med samboer på fredag og prøve senke skuldrene og bare kose oss sammen før han reiser på fiskeferie aleine. Håper det klaffer ;)

I dag er en dårlig dag[emoji53] Tror denne pp har gått rett i dass, lite aksjeinnlegging, og har på følelsen av at jeg har hatt EL, så nå er det for sent. Og skulle egentlig hatt termin i dag, dersom jeg ikke hadde mistet i oktober, så merker denne pp er litt ekstra tøff å ikke få klaff på (men denne pp kan vi egentlig ikke skylde på noen andre enn oss selv). Håper dere andre har hellet med dere[emoji4][emoji173]️

I dag er en dårlig dag[emoji53] Tror denne pp har gått rett i dass, lite aksjeinnlegging, og har på følelsen av at jeg har hatt EL, så nå er det for sent. Og skulle egentlig hatt termin i dag, dersom jeg ikke hadde mistet i oktober, så merker denne pp er litt ekstra tøff å ikke få klaff på (men denne pp kan vi egentlig ikke skylde på noen andre enn oss selv). Håper dere andre har hellet med dere[emoji4][emoji173]️

God klem ❤️

Tror kanskje EL er rett rundt hjørnet her. Klarer ikke helt å tolke om den er positiv eller ikke, men uansett rett rundt hjørnet. La inn aksjer i går, og planlegger å gjøre det samme i morgen, men ikke i dag. :) føler jeg har veldig troen på denne pp, er egentlig første pp etter sa som ikke er helt ute å kjøre....Men fallhøyden er desto større hvis det ikke klaffer da :shy:

Vedlegg

• 20170627_220745.jpg
    20170627_220745.jpg
    187,5 KB · Visninger: 83
Prøver å få til en gang om dagen. I helger kan det bli mer, men stort sett en gang hver dag. I går glapp det en dag da vi bare var stup trøtte begge to, men får prøve å ta det igjen idag [emoji14]

I går var jeg stup trøtt og i kveld han [emoji23] veldig typisk oss når det nærmer seg EL...

Blir ikke daglig her for å si det sånn.... EL fredag antakelig så nå må vi ta oss sammen [emoji12]

Da tror jeg at jeg er 1dpo gitt [emoji14]
Alle symptomer på el er borte, og sitter kun igjen med dpo-symptomer.
12dfcbed0852f156a18c3769f12a7536.jpg

Ikke voldsomt høy temp, men den kombinert med kremet istede for vannete utflod som det har vært de siste dagene og at stikkingen i eggstokkene har gått over til lysken så kan jeg konkludere med at vantingen har begynt [emoji14]

Mulig jeg må begynne å Tempe i neste periode om det ikke går på denne. Ikke aksjer i går, men ellers bra resten av den fertile perioden. Litt usikker på eksakt eggløsning. Håper å legge inn ett støt i dag også. Håper håper håper!! Vi var for trøtte i går og unger våkne til vi la oss. I dag er siste dag så er jeg ihvertfall i dpo land :)

Jeg gleder meg sånn til dpoland! Jeg føler vi ikke får inn nok aksjer og det irriterer meg [emoji12] men samtidig føler jeg jeg presser på for mye [emoji12] noen som kjenner eller har kjent på dette? EL er forresten rett rundt hjørnet, og cbtesteren viser blinkende smiley, så jeg antar i morgen eller i overimorgen er dagen, så vi får stå på frem til da.
Før vi begynte å prøve var hverken jeg eller han veldig på sex - ikke ta meg feil , vi elsker hverandre, men sexen er liksom ikke det viktigste, det er mer klemmer og kyss [emoji12] aå jeg føler vi sliter oss ut[emoji12][emoji12] haha [emoji12] er det bare jeg som føler dette? [emoji33][emoji12]

Jeg gleder meg sånn til dpoland! Jeg føler vi ikke får inn nok aksjer og det irriterer meg [emoji12] men samtidig føler jeg jeg presser på for mye [emoji12] noen som kjenner eller har kjent på dette? EL er forresten rett rundt hjørnet, og cbtesteren viser blinkende smiley, så jeg antar i morgen eller i overimorgen er dagen, så vi får stå på frem til da.
Før vi begynte å prøve var hverken jeg eller han veldig på sex - ikke ta meg feil , vi elsker hverandre, men sexen er liksom ikke det viktigste, det er mer klemmer og kyss [emoji12] aå jeg føler vi sliter oss ut[emoji12][emoji12] haha [emoji12] er det bare jeg som føler dette? [emoji33][emoji12]
Du er ikke alene om å føle det. Jeg føler også at det blir litt mye rundt den fruktbare perioden, men vi kjører annenhver dag for å fortsatt holde lysten litt oppe og at det ikke skal bli plikt:) i tillegg til at jeg tenker litt på kvaliteten til svømmerne :)men blir brukt litt penger på litt nytt undertøy etc for å få litt gnist:p
Til vanlig har vi sex kanskje 1-2 dager i uken. Nå blir det jo fort 4 dager på en uke som da er mye for oss

Tror jeg har slitt ut gubben jeg. Fikk positiv i går så han måtte bare:smiley-ashamed005! men var ikke store ladningen siden vi har gjort det hver dag en liten periode siden jeg er livredd for for lite aksjer! Men nå er det vel aller viktigst men jeg vet ikke om noen orker i kveld knis og fortsatt positiv test. Lurer på om vi tar pause i dag og prøve igjen i morgen. Ingen fortalte oss at det var så slitsomt å lage barn!:angelic:

Du er ikke alene om å føle det. Jeg føler også at det blir litt mye rundt den fruktbare perioden, men vi kjører annenhver dag for å fortsatt holde lysten litt oppe og at det ikke skal bli plikt:) i tillegg til at jeg tenker litt på kvaliteten til svømmerne :)men blir brukt litt penger på litt nytt undertøy etc for å få litt gnist:p
Til vanlig har vi sex kanskje 1-2 dager i uken. Nå blir det jo fort 4 dager på en uke som da er mye for oss

Tror jeg har slitt ut gubben jeg. Fikk positiv i går så han måtte bare:smiley-ashamed005! men var ikke store ladningen siden vi har gjort det hver dag en liten periode siden jeg er livredd for for lite aksjer! Men nå er det vel aller viktigst men jeg vet ikke om noen orker i kveld knis og fortsatt positiv test. Lurer på om vi tar pause i dag og prøve igjen i morgen. Ingen fortalte oss at det var så slitsomt å lage barn!:angelic:

Haha, jeg er helt enig med dere! Kanskje jeg også burde investere i litt snacksy undertøy [emoji12] jeg også føler jeg hiver meg på han med en gang testen viser positiv [emoji12][emoji228] stakkar mannen!

Tirsdag morgon var el testane blit negative så da er jeg 2 dpo i dag. Men hadde el slim seint i går så klaska inn aksjer da og. Egget var nok i omløp i går og.

Skjønner ikke noe idag! Fikk en distinkt følelse av å være gravid i stad.. var noe med lukta og en sånn kald følelse jeg fikk inni meg da jeg kjente lukta av den potteplanta som blomstra. Sist den blomstra så heftig var jeg gravid og den dufta så fantastisk godt. Først tenkte jeg at det er 1 år siden jeg fødte i dag.. men så slo det meg at det er ikke det eneste jeg har lukta i dag. Alt lukter rart i dag. Sterkt! Måtte gå ut med en halvtom pose med søppel fordi den lukta surt... jeg som ikke skulle lete etter tegn :(

Er så lei meg. Fikk brev fra legen i dag om lav amh. Amh er på 3. Hun vurderer kortison støtte og hjelp til å fremme eggløsning. Føler alt håpet er ute...

Er så lei meg. Fikk brev fra legen i dag om lav amh. Amh er på 3. Hun vurderer kortison støtte og hjelp til å fremme eggløsning. Føler alt håpet er ute...
Uff da. Føler med deg. Jeg har også lavt (6.3) men får ingenting for å booste EL siden jeg hadde så få egg igjen. IVF var veien å gå fikk jeg som svar. Håper du får den hjelpen du trenger og har krav på. Sender deg en stor klem :Heartred

Back
Topp