IKM uke 28

Har allerede begynt å få angst for at det ikke skal gå denne pp. I tillegg er det mye annet stress på privatfronten (bygger hus), så følger jeg går rundt som en eneste stor stresset klump om dagen. Ikke akkurat ideelt for prøving heller....:bored:

Har allerede begynt å få angst for at det ikke skal gå denne pp. I tillegg er det mye annet stress på privatfronten (bygger hus), så følger jeg går rundt som en eneste stor stresset klump om dagen. Ikke akkurat ideelt for prøving heller....:bored:

Føler med deg. Det blir dessverre litt sånn :(

Unnskyld detaljer men jeg har også vannete utflod. Vsiste ikke at det var vanlig før el slim, men da lærte jeg noe nytt :) bare å vente på El slimet da og kanskje være i dpo land om ikke så altfor lenge :cool:

7-9 dager til EL :arghh::arghh:

7-9 dager til EL :arghh::arghh:
Lang ventetid. Føler at det nærmer seg EL på mange her inne. Er selv 10-11 dager unna... Så måtte sjekke flere ganger at jeg var i rett ikm gruppe :p

Lang ventetid. Føler at det nærmer seg EL på mange her inne. Er selv 10-11 dager unna... Så måtte sjekke flere ganger at jeg var i rett ikm gruppe :p

Sånn er det når man ender på slutten av EL-uken eller har kort lutefase ;) Men vi får heie på hverandre ❤️ Jeg skal i hvertfall kose med baby dagene før EL, og sove på hotell med basseng/spa under EL :smug:

Samme her ikkje positiv her heller. Kan bli det søndag eller mandag.
Jeg satser også på søndag/mandag.
jeg er på CD16/17 i dag og i forrige syklus fikk jeg EL på CD24! så håper ikke det blir det samme denne gang!
Har gått ut i ferie nå og skal kose med en nyfødt liten skatt til uken og reiser bort på ferie neste helg, så håper det har innvirkning :)

Last edited:
Sånn er det når man ender på slutten av EL-uken eller har kort lutefase ;) Men vi får heie på hverandre ❤️ Jeg skal i hvertfall kose med baby dagene før EL, og sove på hotell med basseng/spa under EL :smug:
Vi får gjøre det ❤️
Kos deg med baby, og på hotellopphold! Høres veldig koselig ut :) Nyt!

Hmm.. Begynner å tro at letrozolen ikke har virkning denne runden. Forrige pp kjente jeg det i ryggen og eggstokkområdet to dager etter siste tablettene og frem til EL, i dag er jeg fire dager etter siste tablettene og kjenner ingenting[emoji53]

Rundt en uke ennå til EL her.. Slimet som dukket opp igår har reist allerede (ikke hatt EL nei), så var nok bare tilfeldig.

Back
Topp