IKM uke 28

Satser på at jeg hører til her :)

Norri - PP6 - B1 - EL ca 2/7 - IKM 15/7

Klagestatus!!! Jeg er glad i sex, men nå som vi er prøvere blir det et jag om å ha sex. Jeg blir stresset om vi ikke får lagt inn aksjer og derpå lei meg. Pliktsex er ikke akkurat like opphissende som lystsex ( sorry om jeg er for privat nå)

Klagestatus!!! Jeg er glad i sex, men nå som vi er prøvere blir det et jag om å ha sex. Jeg blir stresset om vi ikke får lagt inn aksjer og derpå lei meg. Pliktsex er ikke akkurat like opphissende som lystsex ( sorry om jeg er for privat nå)

Tror ikke du er alene om å kjenne på dette. Før vi ble prøver tror jeg vi hadde sex 6 dager i uken. Nå er det mer enn halvert. Og selvfølgelig mer på de fertile dagene...

Veldig enig. Skrev et lang innlegg om dette for lenge siden. Tipset mitt er å spice opp sexen litt. Prøv dere på en liten kjappis på badet, vær litt mer overdreven kjærlig enn normalt. Det har hjulpet her :) Finn ut hva som tenner hverandre og spill på det. Datekvelder og ekstra kjærestetid oppi dette er også viktig.

Er dette første barnet? Hvor lenge har dere prøvd? :)

For meg hjelper det å dele en flaske vin på kvelden - da senker jeg skuldrene og går i lystmodus fremfor pliktmodus. Men det kan man jo liksom ikke gjøre hver dag, da :cat:

Thers - pp1 - B2 - EL 24.06 - IKM 10.06

Veldig enig. Skrev et lang innlegg om dette for lenge siden. Tipset mitt er å spice opp sexen litt. Prøv dere på en liten kjappis på badet, vær litt mer overdreven kjærlig enn normalt. Det har hjulpet her :) Finn ut hva som tenner hverandre og spill på det. Datekvelder og ekstra kjærestetid oppi dette er også viktig.

Er dette første barnet? Hvor lenge har dere prøvd? :)

Vi har prøvd i 7mnd nå. Vårt første fellesbarn. Jeg har ei på 9år ifra før. Huff ja. Håper bare at vi får det til. Sterkt ønske♡ lykke til

Mandag hadde jeg el slim tok vann test på det og det datt til bunnen. Men har ikkje merka det siden, tror kroppen tuller med meg. I morgon må jeg ha el slim vist det skal stemme med ikm datoen.

Det nærmer seg el dager for oss no, jeg begynner i morgon og teste etter El.

Slenger mer på her

Rugenella - PP2 - B1- EL ca 24/6 - IKM ca 10/7

Ennå 8-10 dager til EL her..

Er vel fertil nå, men hva slimet angår så eksisterer ikke det hos meg [emoji14] kanskje litt kvelden før el.. men skal innom å kjøpe hostesaft idag [emoji14]

Back
Topp