Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Klagestatus!!! Jeg er glad i sex, men nå som vi er prøvere blir det et jag om å ha sex. Jeg blir stresset om vi ikke får lagt inn aksjer og derpå lei meg. Pliktsex er ikke akkurat like opphissende som lystsex ( sorry om jeg er for privat nå)
Klagestatus!!! Jeg er glad i sex, men nå som vi er prøvere blir det et jag om å ha sex. Jeg blir stresset om vi ikke får lagt inn aksjer og derpå lei meg. Pliktsex er ikke akkurat like opphissende som lystsex ( sorry om jeg er for privat nå)
Jepp.Tiden mellom TR og EL går så himla tregt!
Veldig enig. Skrev et lang innlegg om dette for lenge siden. Tipset mitt er å spice opp sexen litt. Prøv dere på en liten kjappis på badet, vær litt mer overdreven kjærlig enn normalt. Det har hjulpet her Finn ut hva som tenner hverandre og spill på det. Datekvelder og ekstra kjærestetid oppi dette er også viktig.
Er dette første barnet? Hvor lenge har dere prøvd?
Masse el-slim her men enda ikke helt positiv testDer kom el slimet igjen. Da er jeg på banen. YES YES.
Er det andre som har fått el slimet ?
Masse el-slim her men enda ikke helt positiv test