IKM uke 28

Syns plutselig jeg hadde noe som kunne minne om EL-slim i kveld. Litt rart, har ikke hatt det på veldig lenge, hvertfall 8-9 mnd, om ikke lenger.. og skal egentlig ikke ha EL før på onsdag. Skjønner meg ikke på denne kroppen.

Hvordan ligger dere an, jenter?[emoji4]

Her har jeg begynt å kjenne på litt murring og EL-testene nærmer seg positive, så mulig letrozolen funker allikevel[emoji2] Test fra i går, i dag tidlig og i ettermiddag.
2a429f72d81e80cf9ef9f442a7b02023.jpg

Makr - PP2 - EL ca 1.7 - IKM 15.7.
Kanskje jeg er helt dum som ikke skjønner, men hva står B for? Er helt ny her inne[emoji85]

cde308406005087c1488f228ec3dd64c.jpg

Nååå er det rett rundt hjørnet her :D
Forrige syklus hadde jeg mye krystaller Cd11, mindre cd12, fult cd 13 og 14 med el cd14, om jeg følger det samme mønsteret er el her i morgen [emoji14]

Litt slim idag, men stabil temp. Dag 13 og i teorien EL om 4-6 dager :)

IMG_6658.jpg

Når en tester med el-tester enten det er cb eller andre typer vil litt fertil vise litt strek da? Eller er det liksom enten fertil og masse strek eller ikke fertil og ingen strek? For jeg har fått litt strek, som er samme farge som kontrollstreken, men den er svak, og da står det på Cb at den er negativ? Men kan det da være at det allikevel er litt fertil?

Når en tester med el-tester enten det er cb eller andre typer vil litt fertil vise litt strek da? Eller er det liksom enten fertil og masse strek eller ikke fertil og ingen strek? For jeg har fått litt strek, som er samme farge som kontrollstreken, men den er svak, og da står det på Cb at den er negativ? Men kan det da være at det allikevel er litt fertil?
Nei, teststreken må være sterkere enn kontrollsystemene for å påvise at EL-er på vei.

Prøver solvipect for første gang denne pp. Og idag på cd11 kom det ut masse el-slim (sorry ekle detaljer:p). Pleier ikke å ha så mye, og ikke så tidlig som dette. Må nok ta en el test senere i dag :)

cde308406005087c1488f228ec3dd64c.jpg

Nååå er det rett rundt hjørnet her :D
Forrige syklus hadde jeg mye krystaller Cd11, mindre cd12, fult cd 13 og 14 med el cd14, om jeg følger det samme mønsteret er el her i morgen [emoji14]

Har du ein link vedr krystaller og syklusen. Korleis ein kan sjå det på ? Er blanko på detta

Kan jeg melde meg inn?:)

Cowgirl - pp0 (ikke prøvere enda men litt uforsiktig denne mnd pga laaang syklus) - B2 - EL 26.06 - IKM 10.07

Back
Topp