IKM uke 28

Så bra med positivt besøk hos gyn da :)

Idag går det helt ræva. Kjenner jeg er skikkelig langt nede.. Men blir som regel bedre når EL nærmer seg, bare synd det er tidligst 2 uker til!

Åå, ikke noe kjekt å høre..[emoji17] sender en stor klem og håper du får det bedre etterhvert! Hadde det skikkelig dritt når tanta kom, for jeg hadde så store forventninger, men etter besøket hos gyn er humøret heldigvis litt på vei oppover. Får se hvor lenge det varer[emoji12]

Lillie - pp6 - b1 - el ca. 01.07 - ikm ca. 15.07

Forrige syklus var på plutselig på 45 dager, men håper å være tilbake på rundt 30 dager igjen denne gangen :)

Dutterina - pp2 - baby 1 - EL ca02.07 - IKM ca 14.07

Tror dette skal stemme, hvis jeg tar utgangspunkt i mine tidligere sykluser som har vart maks 29 dager. Skal også bruke CB el-tester slik at jeg vet liiiitt om når EL kommer :)

Lykke til for dere denne pp'en :smiley-bounce012

Marley - PP16 - B1 - EL 2/7 - IKM 15/7
Lykke til alle sammen! Har SÅ lyst til at det skal klaffe denne gangen!!

Marthy - PP1 - B1 - EL 29/6 - IKM 14/7

TR kom litt tidligere enn forventet denne måned men tror jeg tilhører her etter hva appen sier[emoji4]

Noen som prøver noe nytt denne pp? :)

Personlig prøver jeg bare å ikke stresse med det, drikke juicen når jeg føler for det, ta en kopp te når jeg skal kose meg og ikke fordi jeg må. Vurderer å ikke bruke mikroskopet en gang, bare prøve å lytte til kroppen :) fortsetter å tempe da :)

Personlig prøver jeg bare å ikke stresse med det, drikke juicen når jeg føler for det, ta en kopp te når jeg skal kose meg og ikke fordi jeg må. Vurderer å ikke bruke mikroskopet en gang, bare prøve å lytte til kroppen :) fortsetter å tempe da :)

Ikke stresse rundt på jobb, men ha ferie er vel det nye her ;) Tenker ta WY og spise ananas etter EL, mulig jeg også tar lutinus (progesteron). Men mest sannsynlig venter jeg med det til en eventuell positiv test.

Jeg har begynt med to kopper lakrisrot-te om dagen denne pp, så håper på tidligere el denne gangen. Denne teen er jo faktisk innmari god :) Også vurderer jeg å ta solvipect nå før el.

Jeg skal også stresse ned, og prøve meg på temoing istedenfor el tester. Håper det oppleves som mindre stress og håper jeg klarer å leve livet litt mer å fokusere på andre ting :)

Jeg tenkte også at jeg skulle prøve lakrisrot-te denne mnd, i tillegg til grapefruktjuice som jeg prøvde forrige syklus.

Tiden mellom TR og EL går så himla tregt!

Fisk 84 - PP3 - B2 - EL 30/6 - IKM 14/7

Da melder jeg meg inn her siden TR bestemte seg for å komme...
MiniMe80 - PP18 (pp2 etter tidlig SA) - B1 - EL ca 03.07 - IKM 16.07

Back
Topp