Amandaa11
Forumet er livet
Gratulerer[emoji173]️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer !!
Fikk denne idag [emoji56][emoji33] ser dere det samme som meg?
Her er den litt redigert!
Gratulerer !!
Skikkelig babyboom her nå [emoji28]
Synes jeg ser noe og. Hvordan ser den ut rett ovenifra?Dagens test.. syntes jeg ser en svak strek, men er vel kanskje bare ønsketenkning?
Synes jeg ser noe og. Hvordan ser den ut rett ovenifra?
Gratulerer!
Fikk denne idag [emoji56][emoji33] ser dere det samme som meg?
Her er den litt redigert!
Gratulerer!
Hei
jeg startet å prøve i oktober 16 ble gravid i begynnelsen av januar men mistet i uke 6
jeg sluttet kun på p piller uten å tenke på når EL var osv... bare ha det litt moro med prøvingen i første omgang.. og det gikk jo ganske fort men tenkte det kunne være litt gøy å komme inn i dette igjen
Jeg ble bedt om å vente 1-2 mnd før jeg forsøkte igjen noe jeg også hørte var mye delte meninger om ...
uansett ... nå skal vi prøve igjen og jeg er ikke helt med på alle disse forkortelsene men har vært inne på den tråden hvor de står forklart men hva betyr B?
ellers blir det da (litt hjelp her?)
er jeg i PP1 om jeg nettopp har begynt å prøve igjen
slik jeg ser det nå vil jeg etter at jeg nå har sluttet på prevensjon igjen ha min første EL rundt 26.juli med en syklus på 30 dager
uff denne ble litt lang... håper på litt hjelp
Negativ test idag også 11 dpo
lusemus71 og Fra2til3 som hadde ikm i dag - noe nytt?
Må ha vært en kjemisk.. ser jo strekene helt ril den nest siste. Siste ser jeg ikke strekVis vedlegget 229118
Tok noen tester for morro men spotter godt no. Fikk strek når testane var 8 min.
Er ikm i dag så den kommer for fult i natt. Kjipt.
Vis vedlegget 229118
Tok noen tester for morro men spotter godt no. Fikk strek når testane var 8 min.
Er ikm i dag så den kommer for fult i natt. Kjipt.
Jeg kjøpte en test nettopp så tar den i morgen tidlig [emoji4] Tror nok at det ikke har gått veien, men gir ikke opp denne pp helt enda [emoji4] Oppdaterer dere i morgen[emoji120]
Må ha vært en kjemisk.. ser jo strekene helt ril den nest siste. Siste ser jeg ikke strek
Uff så trist Sender deg en god klemVis vedlegget 229130
No har jeg mensen. Er kjemisk.