IKM uke 28

762a59fc9d9d325927c7b213933afbbf.jpg

Fikk denne idag [emoji56][emoji33] ser dere det samme som meg?
62a96d45b767acb4d0f9635ee7fce2dd.png

Her er den litt redigert!
Gratulerer !!
Skikkelig babyboom her nå [emoji28]

Jeg er på ferie, så ikke fått testet noe mer enda. Skal se om jeg får kjøpt en test i morgen om tr ikke kommer. IKM er i morgen :)

Hei :)

jeg startet å prøve i oktober 16 ble gravid i begynnelsen av januar men mistet i uke 6
jeg sluttet kun på p piller uten å tenke på når EL var osv... bare ha det litt moro med prøvingen i første omgang.. og det gikk jo ganske fort men tenkte det kunne være litt gøy å komme inn i dette igjen
Jeg ble bedt om å vente 1-2 mnd før jeg forsøkte igjen noe jeg også hørte var mye delte meninger om ...
uansett ... nå skal vi prøve igjen og jeg er ikke helt med på alle disse forkortelsene men har vært inne på den tråden hvor de står forklart men hva betyr B?

ellers blir det da (litt hjelp her?)
er jeg i PP1 om jeg nettopp har begynt å prøve igjen
slik jeg ser det nå vil jeg etter at jeg nå har sluttet på prevensjon igjen ha min første EL rundt 26.juli med en syklus på 30 dager

uff denne ble litt lang... håper på litt hjelp :)

Hvordan har det gått med deg, du hadde ikm i går?

Negativ test idag også 11 dpo :(

IMG_3913.JPG
Tok noen tester for morro men spotter godt no. Fikk strek når testane var 8 min.

Er ikm i dag så den kommer for fult i natt. Kjipt.

Vis vedlegget 229118
Tok noen tester for morro men spotter godt no. Fikk strek når testane var 8 min.

Er ikm i dag så den kommer for fult i natt. Kjipt.

La høre fra deg i morgen, da, jeg krysser fortsatt fingrene!!

Jeg kjøpte en test nettopp så tar den i morgen tidlig [emoji4] Tror nok at det ikke har gått veien, men gir ikke opp denne pp helt enda [emoji4] Oppdaterer dere i morgen[emoji120]

Så spennende - lykke til!

Back
Topp