IKM uke 28

Da reiser jeg på ferie og kommer ikke til å være så mye på forumet.... tanta ventes til helga og så lite aksjer det blei rundt EL vet jeg den kommer... men håper den blir litt forsinket for da rekker vi hjem fra neste tur til svigers når EL kommer neste pp [emoji12]
Lykke til neste pp (om den kommer;p) og goood ferie :)

Håååper så meget! [emoji7]

Jeg er så spent at med en gang apotekene åpnet smatt jeg inn og kjøpte cb-early men står liksom at det skal testes med morgenurin dagene før ikm... har dere erfaring med å teste midt på dagen eller bør jeg vente til i morgen? [emoji33][emoji13]
Vet ikke, har bare brukt den om morgenen. Lykke til

Hvor langt er du evt nå da?
Og når er ikm? Om det er exu kan de ikke finne noe på ul nå uansett, men blodprøver er ikke så dumt selvom de ikke kan avgjøre evt exu via det :)
4+2 idag..
IKM søndag som var...(EL kom et par dager tidligere).
Nei, vet blodprøver er eneste virkemiddel akkurat nå, men tror ikke jeg får tatt før neste uke. Det er siste uke før legekontoret tar sommerferie. I høst stod hcg stille en hel uke og jeg ble derfor henvist til sykehuset for vurdering ift ex u....

Håååper så meget! [emoji7]

Jeg er så spent at med en gang apotekene åpnet smatt jeg inn og kjøpte cb-early men står liksom at det skal testes med morgenurin dagene før ikm... har dere erfaring med å teste midt på dagen eller bør jeg vente til i morgen? [emoji33][emoji13]

Jeg tok den på ettermiddagen, men med 5 t urin og fikk tydelig strek 4 dager før ikm.

Da har jeg vært hos gynekologen. Hun mente at jeg har vært gravid (kjemisk?) jeg spurte om jeg kunne være gravid nå, (siden jeg fikk positiv el test for 2 uker siden) hun nølte litt og trodde heller det var en mislykket graviditet. Og at det var derfor syklusen min har blitt forstyrret.
Jeg skulle gi det 3 uker, hvis ikke mensen har kommet innen det så skulle jeg starte på Provera. Noen som har kjennskap til dem?

Hun så også to egg som ser ut til å slippe samtidig! Spennende! :)
Spennende! Krysser fingerne for suksess.

Back
Topp