Jaaa [emoji7][emoji7][emoji7][emoji173][emoji173][emoji173]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaaa [emoji7][emoji7][emoji7][emoji173][emoji173][emoji173]
Lykke til neste pp (om den kommer;p) og goood ferieDa reiser jeg på ferie og kommer ikke til å være så mye på forumet.... tanta ventes til helga og så lite aksjer det blei rundt EL vet jeg den kommer... men håper den blir litt forsinket for da rekker vi hjem fra neste tur til svigers når EL kommer neste pp [emoji12]
Lykke til neste pp (om den kommer;p) og goood ferie
Men jeg fikk jo positiv 9dpo, feste antagelig 7dpo, så det betyr nok bare at egget har festa seg litt seinere hos deg
Vet ikke, har bare brukt den om morgenen. Lykke tilHåååper så meget! [emoji7]
Jeg er så spent at med en gang apotekene åpnet smatt jeg inn og kjøpte cb-early men står liksom at det skal testes med morgenurin dagene før ikm... har dere erfaring med å teste midt på dagen eller bør jeg vente til i morgen? [emoji33][emoji13]
Leit å høre, Victoria. Var så håpefull på de strekene dineNegativ test her idag etter 2 streker igår Får vel innse at jeg må gjennom ny IVF i august....
Vis vedlegget 229022
4+2 idag..Hvor langt er du evt nå da?
Og når er ikm? Om det er exu kan de ikke finne noe på ul nå uansett, men blodprøver er ikke så dumt selvom de ikke kan avgjøre evt exu via det
Håååper så meget! [emoji7]
Jeg er så spent at med en gang apotekene åpnet smatt jeg inn og kjøpte cb-early men står liksom at det skal testes med morgenurin dagene før ikm... har dere erfaring med å teste midt på dagen eller bør jeg vente til i morgen? [emoji33][emoji13]
Spennende! Krysser fingerne for suksess.Da har jeg vært hos gynekologen. Hun mente at jeg har vært gravid (kjemisk?) jeg spurte om jeg kunne være gravid nå, (siden jeg fikk positiv el test for 2 uker siden) hun nølte litt og trodde heller det var en mislykket graviditet. Og at det var derfor syklusen min har blitt forstyrret.
Jeg skulle gi det 3 uker, hvis ikke mensen har kommet innen det så skulle jeg starte på Provera. Noen som har kjennskap til dem?
Hun så også to egg som ser ut til å slippe samtidig! Spennende!
Fikk denne idag [emoji56][emoji33] ser dere det samme som meg?
Her er den litt redigert!
Fikk denne idag [emoji56][emoji33] ser dere det samme som meg?
Her er den litt redigert!
Gratulerer![emoji1]
Gratulere[emoji2]
Spennende! Krysser fingerne for suksess.