=/ så dumtVis vedlegget 229130
No har jeg mensen. Er kjemisk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
=/ så dumtVis vedlegget 229130
Så tristVis vedlegget 229130
Jeg kjøpte en test nettopp så tar den i morgen tidlig [emoji4] Tror nok at det ikke har gått veien, men gir ikke opp denne pp helt enda [emoji4] Oppdaterer dere i morgen[emoji120]
Jeg synes jeg ser noe!Tok ny test igår kveld og en nå imorges. Syntes jeg kan skimte en strek på den nederste?
Har du fått testet?!
Her er det en antydning til strek idag[emoji85][emoji85] og det er i såfall en sensasjon!!
Så kjedelig
Her er det helt blenda desverre Så de tidligere strekene jeg har fått var nok bare lureri[emoji20][emoji20]
Tok ny test igår kveld og en nå imorges. Syntes jeg kan skimte en strek på den nederste?
Her er det helt blenda desverre Så de tidligere strekene jeg har fått var nok bare lureri[emoji20][emoji20]
Her er det en antydning til strek idag[emoji85][emoji85] og det er i såfall en sensasjon!!
Har begynt å spotte i dag, så kan nok bare settes på tr...[emoji20]
Tok ny test igår kveld og en nå imorges. Syntes jeg kan skimte en strek på den nederste?
(Sniker litt her inne) Se der ja!! Nydelig strek!!!
Tydeligvis ekstra fruktbar etter å ha mistet ja, fantastisk!!! Sier gratulerer jeg, og krysser alt for at du får beholde denne
Har begynt å spotte i dag, så kan nok bare settes på tr...[emoji20]
Ser antydning til strek på begge. Spennende.