IKM uke 28

Ikm. Ingens mens, superømme pupper, negativ test. Skjønner ingenting.. EL ble bekreftet ved UL så er helt sikker på den..

Ikm. Ingens mens, superømme pupper, negativ test. Skjønner ingenting.. EL ble bekreftet ved UL så er helt sikker på den..

Kam være sen hcg, ta en ny om noen dager[emoji5]

Har IKM i dag eller i morra. Pleier å spotte ca en uke før mens kommer, men fortsatt ikke kommet noe! Har en liiten følelse på at det kan være noe, hatt vondt i bekkenet og vært veldig trøtt i nesten en uke. Tar test i morgen tidlig :shy:

Tenker jeg tester i morgen tidlig som er IKM, blendatest i går så turte ikke teste i dag igjen. Ømme pupper og antydning til menssmerter så tenker tanta kommer i morra

Enda ingen tr her. Ikke testet noe mer heller. Løper på do fordi jeg tror at dumme tanta kommer, men ingen tegn enda. Er vel bare en av mine lange sykluser igjen da:( 49 i dag...... Har vært på 36 i det siste. Noen mnd 46. Kjedelig..

Enda ingen tr her. Ikke testet noe mer heller. Løper på do fordi jeg tror at dumme tanta kommer, men ingen tegn enda. Er vel bare en av mine lange sykluser igjen da:( 49 i dag...... Har vært på 36 i det siste. Noen mnd 46. Kjedelig..
Teit. Håper for dere

To dager siden TR skulle ha kommet. Negative tester. Whaaat.. 100% sikker på eggløsning grunnet UL hos gyn..
Får håpe på sen festing og evt litt treg hcg-produksjon da

Back
Topp