Amandaa11
Forumet er livet
Den er da positiv?!
Håper det! Fikk slengt ifra samboeren igår: du må jo være gravid så hormonell du er! Haha så håper at det er det som er [emoji7][emoji7]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den er da positiv?!
TR på meg
To dager siden TR skulle ha kommet. Negative tester. Whaaat.. 100% sikker på eggløsning grunnet UL hos gyn..
Oppdatering. Knallplsitiv EL test. Ser antydning til strek på g-test. Men. Blodig slim (beklager) på papiret. Hvordan skal jeg liksom tolke dette da??? Blir gal.
Bilde av test?
Dagens test sammenlignet med de forrige
Vanskelig å få med på bildet når den er så svak.. men el test og g test.. ser streken på g test bedre i virkeligheten.
Jeg ser streken
Jeg skjønner virkelig ingenting jeg.. :/ har hatt flere kjemiske og sa enn jeg kan telle, men denne varianten har jeg aldri vært med på før..
Kanskje du er gravid, men får en liten miniblødning nå rundt ikm?
Legg ut når du har testet igjen, håper det kommer ut positivt [emoji173]️Ingen tegn til tr her enda heller.
Fått positive tidligtester tidligere men må jo ha vært skygger. Negativ digital for en uke siden. Tror jeg prøver en ny digital i morgen bare for å dobbeltsjekke. Merkelig[emoji53]
Så leit. Bare en kjemisk da, det var jo strek på testene dine..Negativ. Som forventet.
Da har vi vært prøvere i ett år med en SA i november. Da får vi kontakte legen og høre om vi kan få hjelp
Så leit. Bare en kjemisk da, det var jo strek på testene dine..
Nei, dessverre. Man må bare fortsette og håpe at man kommer i mål en dagMå ha vært det Jaja da får man bare prøve igjen. Ikke noe annet å gjøre med det