IKM uke 28

To dager siden TR skulle ha kommet. Negative tester. Whaaat.. 100% sikker på eggløsning grunnet UL hos gyn..

Oppdatering. Knallplsitiv EL test. Ser antydning til strek på g-test. Men. Blodig slim (beklager) på papiret. Hvordan skal jeg liksom tolke dette da??? Blir gal.

Bilde av test?

Vanskelig å få med på bildet når den er så svak.. men el test og g test.. ser streken på g test bedre i virkeligheten.

2f5aee06b31bfe9e0f060dbbae5e30cc.jpg
a713099fd9bdd64e8475eb1b89e81d9a.jpg

Jeg skjønner virkelig ingenting jeg.. :/ har hatt flere kjemiske og sa enn jeg kan telle, men denne varianten har jeg aldri vært med på før..

Kanskje du er gravid, men får en liten miniblødning nå rundt ikm?:)

Ingen tegn til tr her enda heller.
Fått positive tidligtester tidligere men må jo ha vært skygger. Negativ digital for en uke siden. Tror jeg prøver en ny digital i morgen bare for å dobbeltsjekke. Merkelig[emoji53]

Ingen tegn til tr her enda heller.
Fått positive tidligtester tidligere men må jo ha vært skygger. Negativ digital for en uke siden. Tror jeg prøver en ny digital i morgen bare for å dobbeltsjekke. Merkelig[emoji53]
Legg ut når du har testet igjen, håper det kommer ut positivt [emoji173]️

Negativ. Som forventet.
Da har vi vært prøvere i ett år med en SA i november. Da får vi kontakte legen og høre om vi kan få hjelp :-)

Negativ. Som forventet.
Da har vi vært prøvere i ett år med en SA i november. Da får vi kontakte legen og høre om vi kan få hjelp :)
Så leit. Bare en kjemisk da, det var jo strek på testene dine..

Må ha vært det:( Jaja da får man bare prøve igjen. Ikke noe annet å gjøre med det :)
Nei, dessverre. Man må bare fortsette og håpe at man kommer i mål en dag

Back
Topp