Sier gratulerer jeg jeg gikk utifra at jeg var gravid med den type strek [emoji14]
Her er det en antydning til strek idag[emoji85][emoji85] og det er i såfall en sensasjon!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sier gratulerer jeg jeg gikk utifra at jeg var gravid med den type strek [emoji14]
Her er det en antydning til strek idag[emoji85][emoji85] og det er i såfall en sensasjon!!
Noe dritt.
Si fra når du vil settes opp på gravid!Skal så mye til at jeg blir gravid uten ivf, så jeg tør nesten ikke tro noe før jeg evt ser økning![emoji5] men jeg håper, håper, håper[emoji173]️
Det er det.. Hadde ikke helt troa denne pp, for vi var litt dårlige på aksjeinnlegging, men har jo alltid et øøørlite håp om at det skulle være nok allikevel.
Si fra når du vil settes opp på gravid!
Si fra når du vil settes opp på gravid!
Ånei!Det blir ikke nødvendig tror jeg, ser ikke så lyst ut! Litt rosa på papiret idag også!
Det blir ikke nødvendig tror jeg, ser ikke så lyst ut! Litt rosa på papiret idag også!
Hvordan går det i dag?Får vel tanta rimelig snart
Hvordan går det i dag?
Hun kom som et brak igår kveld.. For tidlig også.
Er det noe nytt i dag?
Her er det helt blenda desverre Så de tidligere strekene jeg har fått var nok bare lureri[emoji20][emoji20]
TR kom i dag To dager for tidlig også.. Skjønner meg ikke på syklusen min i det hele tatt
Kan settes på TR som kom for fullt i dag
Er det noe nytt i dag?