IKM uke 28

Jeg trenger tolkehjelp - hva tror dere, jenter?!
BT innen fristen:Vis vedlegget 229007
BT to min etter fristen:Vis vedlegget 229008
Ebay innen fristen:Vis vedlegget 229009

Begge har nå ganske synlig strek, men innen fristen var det vel kanskje bare skyggestrek? Føler meg veldig gravid, så våknet tidlig fordi jeg var spent på å teste. Følte meg negativ med en gang jeg så første testen, men nå lurer jeg veldig!

Jeg tok en eBay-test ca 3.5 t etter disse, og den var blenda. Har vært på bytur og fått kjøpt noen flere tester, så etterpå blir det ny test :shy: Fire timer oppsamlet nå, skal prøve å holde meg i fem!

Tror egentlig jeg hører til her.. trodde ikm blir 17.07, men etter å ha sett på bilde av syklusene mine på monitoren så er det den 15.07! Og det er jo lørdag denne uka[emoji12] hadde positive EL-tester 2. og 3. Juli, og TR kommer alltid 14 dager etter første dag med positiv test[emoji5] er 5/6 DPO idag!

Er likevel ikke sikker, er første TR etter MA jeg venter på! Så veit jo ikke om lutealfasen min er klusset til!

Gratulerer :) hvor mange dpo er du? Har kjent litt svake menssmerter selv, men tørr ikke håpe for mye og utsetter teste så lenge jeg klarer :wacky:
Tusen takk! Er 13 dpo. Testet 10 dpo og da var det helt blenda, så turde ikke å teste igjen før i dag...hos meg kjentes det virkelig ut som om mensen var på vei :p
Hvor mange dpo er du?

Kan bare slette meg fra listen. EL kom et par dager forsinket så IKM blir i uke 29 :)

Tusen takk! Er 13 dpo. Testet 10 dpo og da var det helt blenda, så turde ikke å teste igjen før i dag...hos meg kjentes det virkelig ut som om mensen var på vei :p
Hvor mange dpo er du?

9dpo er jeg vel i dag, så tenker det er lurt å vente så lenge jeg klarer så jeg slipper bli skuffa over blenda tester for tidlig :p planen er å teste på lørdag som er IKM, da er jeg 14dpo, kanskje jeg tester noen dager før. Første gangen jeg blei gravid hadde vi ikke begynte prøve ordentlig enda og jeg var sikker på mensen var rett rundt hjørnet i flere dager :p

9dpo er jeg vel i dag, så tenker det er lurt å vente så lenge jeg klarer så jeg slipper bli skuffa over blenda tester for tidlig :p planen er å teste på lørdag som er IKM, da er jeg 14dpo, kanskje jeg tester noen dager før. Første gangen jeg blei gravid hadde vi ikke begynte prøve ordentlig enda og jeg var sikker på mensen var rett rundt hjørnet i flere dager :p
Ja jeg testet hver dag fra 7-10 dpo og ble bare mer og mer lei meg. Var lurt å ta en liten pause og teste igjen i dag :)

Da reiser jeg på ferie og kommer ikke til å være så mye på forumet.... tanta ventes til helga og så lite aksjer det blei rundt EL vet jeg den kommer... men håper den blir litt forsinket for da rekker vi hjem fra neste tur til svigers når EL kommer neste pp [emoji12]

Back
Topp