Tusen takk litt i sjokk nå og i lykkerusTror du liksom [emoji14] garantert!! Gratulerer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk litt i sjokk nå og i lykkerusTror du liksom [emoji14] garantert!! Gratulerer
Ååh. Men det er en såå god følelse!Tusen takk litt i sjokk nå og i lykkerus [emoji813]red
Mensensmertene har lurt meg, jeg tror jeg er preggers
Vis vedlegget 229033
Jeg trenger tolkehjelp - hva tror dere, jenter?!
BT innen fristen:Vis vedlegget 229007
BT to min etter fristen:Vis vedlegget 229008
Ebay innen fristen:Vis vedlegget 229009
Begge har nå ganske synlig strek, men innen fristen var det vel kanskje bare skyggestrek? Føler meg veldig gravid, så våknet tidlig fordi jeg var spent på å teste. Følte meg negativ med en gang jeg så første testen, men nå lurer jeg veldig!
Ooh. Når ca skal du tisse på testen?Jeg tok en eBay-test ca 3.5 t etter disse, og den var blenda. Har vært på bytur og fått kjøpt noen flere tester, så etterpå blir det ny test Fire timer oppsamlet nå, skal prøve å holde meg i fem!
Ca halv seksOoh. Når ca skal du tisse på testen?
Gleder meg!!Ca halv seks
Tusen takk! Er 13 dpo. Testet 10 dpo og da var det helt blenda, så turde ikke å teste igjen før i dag...hos meg kjentes det virkelig ut som om mensen var på veiGratulerer hvor mange dpo er du? Har kjent litt svake menssmerter selv, men tørr ikke håpe for mye og utsetter teste så lenge jeg klarer
Ca halv seks
Det er jo 3,5 time siden!!Ca halv seks
Tusen takk! Er 13 dpo. Testet 10 dpo og da var det helt blenda, så turde ikke å teste igjen før i dag...hos meg kjentes det virkelig ut som om mensen var på vei
Hvor mange dpo er du?
Gratulerer
Gratulerer
Ja jeg testet hver dag fra 7-10 dpo og ble bare mer og mer lei meg. Var lurt å ta en liten pause og teste igjen i dag9dpo er jeg vel i dag, så tenker det er lurt å vente så lenge jeg klarer så jeg slipper bli skuffa over blenda tester for tidlig planen er å teste på lørdag som er IKM, da er jeg 14dpo, kanskje jeg tester noen dager før. Første gangen jeg blei gravid hadde vi ikke begynte prøve ordentlig enda og jeg var sikker på mensen var rett rundt hjørnet i flere dager