IKM uke 28

Velger å si gratulerer, jeg :D
Har skjønt at bt og make sure er veldig like. Og make sure gir nesten ikke skygge en gang før de siste 10 sek av tiden når det er snakk om svake streker :)
Da jeg fikk min første svake så ga jeg opp og tenkte på pp10, men da jeg skulle til å legge den vekk så jeg det kom en strek gradvis ^^
Tør liksom ikke tro på det, for jeg blir så skuffet. Men har samtidig veldig følelsen! Vil en test i kveld sannsynligvis bli sterkere eller svakere hvis jeg er gravid?

Jeg trenger tolkehjelp - hva tror dere, jenter?!
BT innen fristen:Vis vedlegget 229007
BT to min etter fristen:Vis vedlegget 229008
Ebay innen fristen:Vis vedlegget 229009

Begge har nå ganske synlig strek, men innen fristen var det vel kanskje bare skyggestrek? Føler meg veldig gravid, så våknet tidlig fordi jeg var spent på å teste. Følte meg negativ med en gang jeg så første testen, men nå lurer jeg veldig!
Ser ganske så tydelig strek her jeg, hvisker gratulerer :)

Tør liksom ikke tro på det, for jeg blir så skuffet. Men har samtidig veldig følelsen! Vil en test i kveld sannsynligvis bli sterkere eller svakere hvis jeg er gravid?
81ac8407740ba34affea36a4052969c4.jpg

De to det står 9 på er den øverste tatt på morgenen og den andre etter å ha holdt meg i 4,5t ca 12 t sienere. Digital var negativ på morgenen men ble positiv på kvelden [emoji14]

Uansett vil du evt på lik strek da og det betyr jo at det er noe på gang :D

81ac8407740ba34affea36a4052969c4.jpg

De to det står 9 på er den øverste tatt på morgenen og den andre etter å ha holdt meg i 4,5t ca 12 t sienere. Digital var negativ på morgenen men ble positiv på kvelden [emoji14]

Uansett vil du evt på lik strek da og det betyr jo at det er noe på gang :D
Iiiik, da skal jeg prøve å spare opp til kvelden!

Begge har nå ganske synlig strek, men innen fristen var det vel kanskje bare skyggestrek? Føler meg veldig gravid, så våknet tidlig fordi jeg var spent på å teste. Følte meg negativ med en gang jeg så første testen, men nå lurer jeg veldig!

Minner veldig om min første test da jeg var gravid:) velger å si gratulere[emoji2]

Cowgirl og <3 Lykkelig <3 har IKM i dag, hvordan går det hos dere?

Jeg skal til gynekologen i dag for å se om jeg i det hele tatt har hatt el. 2 mnd siden forrige mens, har fått positiv el test 3 forskjellige ganger :/
Oppdaterer senere:)

Jeg tenker JA!

Synes det var ordentlig strek også før fristen jeg. Ikke av de sterkeste, men like fullt strek :-D

Tempen er fortsatt høy, 13 dpo i dag. Men, har kjent murring de siste dagene og i går kveld gikk det over til skikkelig mensensmerter. Samme i dag, så går på do hele tiden og sjekker! Turde ikke å teste i morges heller :shy: får se om jeg tør i ettermiddag og ikke tr kommer nå da...Vis vedlegget 229013
Lykke til!
Innmari flott temp

Back
Topp