Frøyaprøverlykken
Glad i forumet
Jeg fikk denne nå! 11 dpo
Gratulerer[emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk denne nå! 11 dpo
Tør ikke akkurat tro at dette kan gå bra med så svake tester og vår historie, men akkurat nå er jeg ihvertfall gravid for 13.gang.....
Vis vedlegget 228975 Vis vedlegget 228976
Jeg har kjempe lyst til å teste i kveld, men har bare digital. Den skal jeg spare til tirsdags morgen tror jeg. Kanskje jeg må ned på bensinstasjonen å kjøpe en test[emoji28]
Ryker nok en test hos meg ikveld! Andre som skal teste ikveld?
Gratulerer[emoji4]
Takk!
Skal jeg sette deg på gravid?
Gratulerer!Ja, det kan du gjøre
Gratulerer!
Takk. Det håper inderlig jeg også...Håper det går veien denne gangen[emoji4]
Kjedelig. Håper du kan få noen svar.Jeg har negative tester. Vet ikke om jeg har hatt el en gang[emoji19] har trodd 3 ganger i løpet av 2 mnd at jeg har hatt el, så i morgen skal jeg til gynekolog.
Gratulere til alle gravide [emoji2] spennende å følge med her!
Flink du
Jeg trenger tolkehjelp - hva tror dere, jenter?!
BT innen fristen:Vis vedlegget 229007
BT to min etter fristen:Vis vedlegget 229008
Ebay innen fristen:Vis vedlegget 229009
Begge har nå ganske synlig strek, men innen fristen var det vel kanskje bare skyggestrek? Føler meg veldig gravid, så våknet tidlig fordi jeg var spent på å teste. Følte meg negativ med en gang jeg så første testen, men nå lurer jeg veldig!
Velger å si gratulerer, jegJeg trenger tolkehjelp - hva tror dere, jenter?!
BT innen fristen:Vis vedlegget 229007
BT to min etter fristen:Vis vedlegget 229008
Ebay innen fristen:Vis vedlegget 229009
Begge har nå ganske synlig strek, men innen fristen var det vel kanskje bare skyggestrek? Føler meg veldig gravid, så våknet tidlig fordi jeg var spent på å teste. Følte meg negativ med en gang jeg så første testen, men nå lurer jeg veldig!