IKM uke 28

77e8a00c2d6801ffcb3afb9807bb863c.jpg

Jeg trenger sårt hjelp til å tyde, er denne positiv? Eller ser jeg syner?

Er 25mlu og 11dpo
Synes den streken ser blå ut jeg!

Prøver lese og finne ut av om hcg kan stige uavhengig av levedyktig graviditet dersom man har godt med progesteron, men vanskelig å Google noe ordentlig.
Finner selvfølgelig dette om lav hcg og saktere stigning ved ex u. Litt skremt av det så må diskutere med kjæresten om jeg må avsløre saken for ei her vi er og høre om hun vet om mulighet for å få tatt blodprøver ila uka... hvis det er ex u er det alt for lenge å vente til neste uke..

Last edited:
Synes den streken ser blå ut jeg!

Håååper så meget! [emoji7]

Jeg er så spent at med en gang apotekene åpnet smatt jeg inn og kjøpte cb-early men står liksom at det skal testes med morgenurin dagene før ikm... har dere erfaring med å teste midt på dagen eller bør jeg vente til i morgen? [emoji33][emoji13]

Negativ test her idag etter 2 streker igår :( Får vel innse at jeg må gjennom ny IVF i august....

IMG_6794.JPG

Prøver lese og finne ut av om hcg kan stige uavhengig av levedyktig graviditet dersom man har godt med progesteron, men vanskelig å Google noe ordentlig.
Finner selvfølgelig dette om lav hcg og saktere stigning ved ex u. Litt skremt av det så må diskutere med kjæresten om jeg må avsløre saken for ei her vi er og høre om hun vet om mulighet for å få tatt blodprøver ila uka... hvis det er ex u er det alt for lenge å vente til neste uke..
Hvor langt er du evt nå da?
Og når er ikm? Om det er exu kan de ikke finne noe på ul nå uansett, men blodprøver er ikke så dumt selvom de ikke kan avgjøre evt exu via det :)

Sitter og venter på heksa. Er 13 dpo og har vist fra 9 dpo at jeg ikkje er gravid. Felt og sitte slik og veit at ein ikkje er gravid. Grusom pp for meg denne ppen. Ser det på tempen og at det er noe som ikkje stemmer.

Krysse og håpe neste pp blir bedre.

Jeg vil sjå mannnnngen positive tester ut denne uka :smiley-bounce016

Da har jeg vært hos gynekologen. Hun mente at jeg har vært gravid (kjemisk?) jeg spurte om jeg kunne være gravid nå, (siden jeg fikk positiv el test for 2 uker siden) hun nølte litt og trodde heller det var en mislykket graviditet. Og at det var derfor syklusen min har blitt forstyrret.
Jeg skulle gi det 3 uker, hvis ikke mensen har kommet innen det så skulle jeg starte på Provera. Noen som har kjennskap til dem?

Hun så også to egg som ser ut til å slippe samtidig! Spennende! :)

Her kom TR, 10 dpo :( Da blei det bare 23 dagers syklus. Det korteste jeg har registrert siden jeg sluttet på pillen i august 2015.
Korteste lutealfase også jeg har registrert siden jeg startet med EL-tester for tre PP'er siden.
Spottet frisk blod 8 og 9 dpo.
Er det noen som har hatt veldig krøll med syklusen etter en sprøyte med methrotrexat?
Føler alt bare er tull nå.. Lurer på om jeg skal slutte med EL-tester og temping neste pp, for blir jo bare bekymret av kort lutealfase og tidlig spotting. Var nesten bedre når man ikke kunne så mye og var noe mer uvitende.

Her kom TR, 10 dpo :( Da blei det bare 23 dagers syklus. Det korteste jeg har registrert siden jeg sluttet på pillen i august 2015.
Korteste lutealfase også jeg har registrert siden jeg startet med EL-tester for tre PP'er siden.
Spottet frisk blod 8 og 9 dpo.
Er det noen som har hatt veldig krøll med syklusen etter en sprøyte med methrotrexat?
Føler alt bare er tull nå.. Lurer på om jeg skal slutte med EL-tester og temping neste pp, for blir jo bare bekymret av kort lutealfase og tidlig spotting. Var nesten bedre når man ikke kunne så mye og var noe mer uvitende.
Så utrolig leit, Marley :(

Back
Topp