Eskimonika
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
August 2018
Septemberhjertene 2018
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Så leit. Lykke til neste månedTr kom i dag Bare å stålsett seg for pp9 ..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så leit. Lykke til neste månedTr kom i dag Bare å stålsett seg for pp9 ..
Synes den streken ser blå ut jeg!
Jeg trenger sårt hjelp til å tyde, er denne positiv? Eller ser jeg syner?
Er 25mlu og 11dpo
Synes den streken ser blå ut jeg!
Hvor langt er du evt nå da?Prøver lese og finne ut av om hcg kan stige uavhengig av levedyktig graviditet dersom man har godt med progesteron, men vanskelig å Google noe ordentlig.
Finner selvfølgelig dette om lav hcg og saktere stigning ved ex u. Litt skremt av det så må diskutere med kjæresten om jeg må avsløre saken for ei her vi er og høre om hun vet om mulighet for å få tatt blodprøver ila uka... hvis det er ex u er det alt for lenge å vente til neste uke..
Blenda nok en gang.. nå er det bare og vente på heksa [emoji30]
Negativ test her idag etter 2 streker igår Får vel innse at jeg må gjennom ny IVF i august....
Vis vedlegget 229022
Mensensmertene har lurt meg, jeg tror jeg er preggers
Vis vedlegget 229033
Gratulerer!!!Mensensmertene har lurt meg, jeg tror jeg er preggers
Vis vedlegget 229033
Så utrolig leit, MarleyHer kom TR, 10 dpo Da blei det bare 23 dagers syklus. Det korteste jeg har registrert siden jeg sluttet på pillen i august 2015.
Korteste lutealfase også jeg har registrert siden jeg startet med EL-tester for tre PP'er siden.
Spottet frisk blod 8 og 9 dpo.
Er det noen som har hatt veldig krøll med syklusen etter en sprøyte med methrotrexat?
Føler alt bare er tull nå.. Lurer på om jeg skal slutte med EL-tester og temping neste pp, for blir jo bare bekymret av kort lutealfase og tidlig spotting. Var nesten bedre når man ikke kunne så mye og var noe mer uvitende.
Vis vedlegget 229033
Tror du liksom [emoji14] garantert!! GratulererMensensmertene har lurt meg, jeg tror jeg er preggers [emoji813]red
Vis vedlegget 229033
Vis vedlegget 229033