IKM uke 28

Fristende! Men har ingen liggende. Stengt i morgen:( Også drar vi på ferie på mandag. Men tenker ta med digital så jeg kan ta den tirsdags morgen :)
Kanskje vi kjører forbi ett apotek så jeg kan kjøpe en early til[emoji106] Uff denne testingen[emoji85] Men klarer ikke la være[emoji23]
Nei, er en avhengighet det der.

Tatt to idag jeg :bag: 8 dpo, begge negative, men en svak strek/skygge på a1 før fristen. Spennende videre, men utålmodig :shifty: BT tatt kl 19, a1 rundt kl 12 idag.

IMG_6742.JPG
IMG_6747.JPG

Og der røyk håpet mitt om en liten spire denne måneden..
Tror dere ikke jeg oppdaget blod i trusa (sorry detaljer) i kveld da. Fader.. Og merket litt til milde korsryggsmerter og det gjør litt vondt i livmorhalsen innimellom. 8 dpo..
Da var spottinga igang igjen (spottet omtrent fra EL til TR sist syklus). Aner ikke hva som feiler kroppen min :banghead:

Tempen holder seg høy og fin. 12 dpo i dag og har kjent stikking og murring etc de siste dagene. Ikke turd å teste de siste dagene da jeg fikk negativ test 10 dpo. Sist jeg var gravid (mistet i uke 10) fikk jeg ikke positiv test før etter IKM. Så tror jeg produserer hcg sent...begynne å innbille meg at det har gått bra denne pp men så er jeg livredd for å håpe og ta feil :shy:
b_k6Y7nO.png

Tempdropp på meg i dag, og oppblåst pms-damemage i hele går. Håper virkelig ikke det skal være kjørt før lutealfasen er i mål i hvert fall...
IMG_3556.jpg

Tror dere ikke jeg oppdaget blod i trusa (sorry detaljer) i kveld da. Fader.. Og merket litt til milde korsryggsmerter og det gjør litt vondt i livmorhalsen innimellom. 8 dpo..
Da var spottinga igang igjen (spottet omtrent fra EL til TR sist syklus). Aner ikke hva som feiler kroppen min :banghead:

Dritt, altså :( Det kan ikke være festing? Si fra hvis eller når jeg skal sette deg på TR.

Så kjedelig! Kanskje verdt å prøve Wild Yam i dpo-fasen neste gang? Jeg brukte det nå fordi etter MA i mars har lutealfasen min bare vært åtte dager. Vet ikke om Wild yam var avgjørende, men jeg ble jo hvert fall gravid på første forsøk med den. Brukte også Dong quai i folikkelfasen og spiste mye gulrøtter og ananas i dpo.

https://www.babycenter.com/400_is-i...ancy-symptoms-at-4-weeks_850228_191.bc?page=1

Jeg dultet borti denne siden, tenkte jeg kunne dele den med dere som ikke kjenner noen symptomer i det hele tatt, ting er ikke tapt selvom en ikke kjenner symptomer i uke 3+. Det er faktisk veldig normalt!

Jeg er nå CD23 og 10dpo, og jeg kjenner ingenting what so ever.. [emoji12] men håper virkelig på en spire. Selvom jeg ikke har stort håp for denne pp'en!

Lykke til til dere andre som enda venter, eller som skal ta test veldig snart! [emoji177]

Jeg fikk brått en dårlig følelse på denne pp. Magefølelsen sier at tanta smyger seg innpå[emoji20] Håper magefølelsen tar feil[emoji85]

Trenger litt hjelp her! Er i følge syklusen min (om EL var når den skulle) 8 dpo. Klarte ikke la være å teste og fikk disse:

IMG_6030.JPGIMG_6029.JPG

Er det bare jeg som ser strek? Eller er det bare skygge? Er vanligvis helt blind når det kommer til streker så ble litt overrasket over at jeg så noe. Kanskje det bare er ønsketenkning:oops:

Trenger litt hjelp her! Er i følge syklusen min (om EL var når den skulle) 8 dpo. Klarte ikke la være å teste og fikk disse:

Vis vedlegget 228966

Er det bare jeg som ser strek? Eller er det bare skygge? Er vanligvis helt blind når det kommer til streker så ble litt overrasket over at jeg så noe. Kanskje det bare er ønsketenkning:oops:
Vanskelig å si, men kan kaaaaanskje skimte noe. 8dpo er ekstremt tidlig å få positiv så naturlig at det er ekstremt svakt med en test med grense på 25.

Back
Topp