Hurra!! Gratulerer[emoji7]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra!! Gratulerer[emoji7]
Så leit.Jeg kan settes på TR
Jeg kan settes på TR
Så leit.
Dumme tanta Ønsker deg masse lykke til neste pp[emoji173]️
Så kjedeligTestet igjen idag, blenda...
Vis vedlegget 228875
Hva tenker dere om denne? Første PP med temping for meg. Har ikke vært så flink til å tempe til lik tid i ferien.. Justerte lørdagstempen opp ca 0.15 for å få krysset på fredag da jeg tror EL var. Jeg var også oppe mye tidligere den dagen.. Dersom jeg ikke justerer temperaturen vil EL bli på lørdag, samt at coverline øker til 36.1.
Er temperaturene for lave nå i lutealfasen?
Ja, det blir kanskje en slags mal å gå etter neste syklus. Da kan man sikkert lese litt mer i evt. endringer.Ser greit ut, men vanskelig å lese utifra temper første syklusen.
[emoji173]Her har det skjedd mye! Gratulerer så mye til alle med positive tester. Spesielt hyggelig å se at Skvirevippen er gravid. Herlig å komme inn til!
Lykke til alle som ikke har testet enda og lykke til neste sjanse dere som dessverre ikke lyktes nå.
Dagens test 9 dpo. Ser en svak skygge i virkeligheten. Er nok bare en skygge også. Men føler jeg har et lite håp forde, kanskje den utvikler seg? Gubben sa jeg var gal... han må nok ha en blodrød strek eller digital [emoji23]
Andre som har testet i dag?
Ååh hvor mange dpo?Jeg testet på morgenen, blenda
Ååh hvor mange dpo?
Er det noen her jeg får lov å sette opp som gravid?
Og ingen TR enda, sant? Satser på å få hele gjengen på gravid!
Hvilken tidligtest da?Jeg tar digital i morgen tror jeg. Om jeg tørr[emoji85] Fikk jo svak strek på tidligtesten i går så tenker at en digital ikke slår ut helt enda. Hva tenker dere?[emoji5]
Hvilken tidligtest da?
Jeg har bestilt den tidlige til cb. Den kommer over helga, tenker jeg [emoji4] Jeg testet svakt i november. Digital dagen etter viste 2-3 uker. Regner med at jeg var 14-15dpo da. Nå tester jeg nok ikke før på torsdag. Da er jeg 13dpo.Tok boots sin også clearblue i går
Løper på do heletiden nå for kjennes ut som tr kommer[emoji85][emoji53] Men ikke noe tegn til hu derre dumme tanta enda hvertfall.