IKM uke 28

f4cc921ce576157429d2118f5e7a0c65.jpg

Dagens test 9 dpo. Ser en svak skygge i virkeligheten. Er nok bare en skygge også. Men føler jeg har et lite håp forde, kanskje den utvikler seg? Gubben sa jeg var gal... han må nok ha en blodrød strek eller digital [emoji23]
Andre som har testet i dag?
Jeg testet i går kveld. 7 dpo. Alt for tidlig selvsagt, men klarte ikke la være :p Nå skal jeg vente til mandag har jeg bestemt meg for. Da er jeg 10 dpo.

IKM på torsdag. Tidligere har jeg fått veldig svak strek på ikm, så tror egentlig ikke det er noe vits i å teste tidligere.. Tydeligste tegnet blir vel evt. fraværet av spotting. #dagenegårsåsakte

Jeg er nå 9dpo, er det noen som har fått positiv test og allikevel kjenne så godt som ingen symptomer?
Jeg kjenner ingenting.. tenker det blir tr-besøk og pp3 som det neste hos meg..

Hmm ja! Gleder meg til og se! Testetrang?[emoji23]

Absolutt, må nesten få mannen til å stoppe meg [emoji12] vet jo det er altfor tidlig å teste på dpo 7, men plutselig hadde jeg testet... og jeg visste jo den kom til å bli negativ, så det var sløsing!
Kjenner inen symptomer da så tror ikke noen andre tester denne pp'en kommer til å vise noe positivt i alle fall... [emoji12]

Absolutt, må nesten få mannen til å stoppe meg [emoji12] vet jo det er altfor tidlig å teste på dpo 7, men plutselig hadde jeg testet... og jeg visste jo den kom til å bli negativ, så det var sløsing!
Kjenner inen symptomer da så tror ikke noen andre tester denne pp'en kommer til å vise noe positivt i alle fall... [emoji12]

Hehe ja det er det, er sånn selv [emoji23] må bare teste! Samme her, tviler på positive siden jeg ikke har fått det ennå selv.. Men så er det det lille håpet da [emoji15][emoji16]

Jeg tok en 25 mlu test nå. 4 timer siden jeg var på do sist. Fikk en svak strek. Ser den godt og den kom før tiden. Men jeg innbiller meg at en digital test ikke vil slå ut enda om vi er så heldige å endelig ha fått det til[emoji85]

e15c4bfc05cefcfc0b1b3f83febcfcbd.jpg

Den er veldig svak så vanskelig å få med på bilde[emoji85]
Kan skimte den.

Kan hende digital kan slå ut imorgen likevel. Har funnet ut at testene ikke nødvendigvis holder det de lover fra produsenten.

Kan skimte den.

Kan hende digital kan slå ut imorgen likevel. Har funnet ut at testene ikke nødvendigvis holder det de lover fra produsenten.

Tror jeg kanskje sparer den digitale til mandag[emoji85] Kanskje til og med tirsdag[emoji15] Er så kjedelig å "kaste bort" den om det er for tidlig. Men clearblue early slo jo ut i går, så da måå vel hcg'en ha blitt såpass at en digital vil slå ut mandag eller tirsdag[emoji120]

Tror jeg kanskje sparer den digitale til mandag[emoji85] Kanskje til og med tirsdag[emoji15] Er så kjedelig å "kaste bort" den om det er for tidlig. Men clearblue early slo jo ut i går, så da måå vel hcg'en ha blitt såpass at en digital vil slå ut mandag eller tirsdag[emoji120]

Jeg ville ventet til tirsdag morgen, hvis du klarer selvfølgelig [emoji7]

Ja, ser den. Hva med å ta en ny Early?
Krysser fingrene.

Ja, ser den. Hva med å ta en ny Early?
Krysser fingrene.

Fristende! Men har ingen liggende. Stengt i morgen:( Også drar vi på ferie på mandag. Men tenker ta med digital så jeg kan ta den tirsdags morgen :)
Kanskje vi kjører forbi ett apotek så jeg kan kjøpe en early til[emoji106] Uff denne testingen[emoji85] Men klarer ikke la være[emoji23]

Back
Topp