Vanskelig å si, men kan kaaaaanskje skimte noe. 8dpo er ekstremt tidlig å få positiv så naturlig at det er ekstremt svakt med en test med grense på 25.
Ja, vet det er tidlig Klarte bare ikke å la være
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vanskelig å si, men kan kaaaaanskje skimte noe. 8dpo er ekstremt tidlig å få positiv så naturlig at det er ekstremt svakt med en test med grense på 25.
Kjenner til den altså.Ja, vet det er tidlig Klarte bare ikke å la være
Gratulerer. Den var sterk.Jeg fikk denne nå! 11 dpo
Tok meg friheten av å redigere litt på bildene dineTrenger litt hjelp her! Er i følge syklusen min (om EL var når den skulle) 8 dpo. Klarte ikke la være å teste og fikk disse:
Vis vedlegget 228966Vis vedlegget 228967
Er det bare jeg som ser strek? Eller er det bare skygge? Er vanligvis helt blind når det kommer til streker så ble litt overrasket over at jeg så noe. Kanskje det bare er ønsketenkning
GratulererJeg fikk denne nå! 11 dpo
Gratulerer ^^
Begynner nesten å tro det nå! Kommer til å teste hver gang jeg er på do jeg nå! Bare ikke tanta kommer og tar med seg alt nå da!
Er alle tatt på morgenurin og over hvor mange dager er disse tatt?Tør ikke akkurat tro at dette kan gå bra med så svake tester og vår historie, men akkurat nå er jeg ihvertfall gravid for 13.gang.....
Vis vedlegget 228975 Vis vedlegget 228976
Tok meg friheten av å redigere litt på bildene dine
Ser jo absolutt en strek, men vanskelig å si om det er babystrek eller skygge enda
Hehe, fort gjort ikke å se. Hadde lagt til tekst på bildene, men kommer tydeligvis ikke med når bildet overføres til/via pc.Er alle tatt på morgenurin og over hvor mange dager er disse tatt?
Velger å si gratulerer uansett
Edit. Sorry. Så skrifta på siden først nå! Trenger ikke være så ille det da?
Det forstår jeg godt [emoji53] krysser fingra for deg [emoji173]Hehe, fort gjort ikke å se. Hadde lagt til tekst på bildene, men kommer tydeligvis ikke med når bildet overføres til/via pc.
Takk. Håper inderlig at det bare er lang doblingstid, tror ikke jeg klarer enda en abort....
Gratulerer
Tusen takk. Håper vi kan skravles i mars-klubben hele veien!Det forstår jeg godt [emoji53] krysser fingra for deg [emoji173]
Trenger litt hjelp her! Er i følge syklusen min (om EL var når den skulle) 8 dpo. Klarte ikke la være å teste og fikk disse:
Vis vedlegget 228966Vis vedlegget 228967
Er det bare jeg som ser strek? Eller er det bare skygge? Er vanligvis helt blind når det kommer til streker så ble litt overrasket over at jeg så noe. Kanskje det bare er ønsketenkning
Ryker nok en test hos meg ikveld! Andre som skal teste ikveld?
Jeg er bare 8dpo i dag og kjenner egentlig ingen testetrang enda så prøver vente enda litt lenger.
Orker ikke blir skuffa unødvendig.