Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har bare tempet til 6dpo denne gangen men tempen var høy. Tidligere sykluser så har tempen holdt seg høy for så å stupe dagen før eller dagen TR er. Jeg tror jeg har fått festedipp hvertfall en gang og det var på 4dpo, så tidlig. Har fått sånn dipp før men ingen graviditet. Men ikke alle får en festedipp. Heier på deg denne pp!
Det kan vel fortsatt være håp..?Negativ 10 dpo, så da stopper jeg på progesteron denne pp, og venter på mensen hadde ikke noen god følelse på denne pp heller
Tror ikke det er noe symptomer her, egentlig.. Da må jeg kjenne veldig, veldig hardt etter ;-) Er 9 dpo i dag, testet positivt i 4 dager allerede, pga Ovitrellen Venter bare på en hvit test, så den blir ute av kroppen. Blir den det i morgen klarer jeg nok ikke å vente til 14 dpo med å teste, det er helt sikkert. Føles ut som el var for 1 mnd siden, hehe!Hvordan går det med alle sammen?
Dukket opp noen nye symptomer? Hvor lenge igjen til den store testdagen? [emoji1]
Fortsatt håp Alltid håpDet kan vel fortsatt være håp..?
Kanskje ikke verdens mest pålitelige kilder da,bare noe jeg kom over. Men syns ikke verdiene virker så langt unna sannheten heller sånn mtp. når folk tester positivt her inne! Så i følge denne vil det jo for noen være mulig 6dpo, for litt flere være mulig 7dpo osv.Hvor tidlig vil en g test på 10 mlu slå it?
Vil du at jeg skal sette deg på TR allerede? Litt tidlig å gi opp syntes jeg, men det bestemmer du selvsagt selvNegativ 10 dpo, så da stopper jeg på progesteron denne pp, og venter på mensen hadde ikke noen god følelse på denne pp heller
Kanskje ikke verdens mest pålitelige kilder da,bare noe jeg kom over. Men syns ikke verdiene virker så langt unna sannheten heller sånn mtp. når folk tester positivt her inne! Så i følge denne vil det jo for noen være mulig 6dpo, for litt flere være mulig 7dpo osv.
Det var nå akkurat det jeg sa da det er jo ytterst få som får positiv test 6dpo, noen fler som får 7dpo osv.. sa da ikke at mange fikk positiv disse dagene. Har jo sett folk få svake tester disse dagene her inne på forumet også. Men de fleste får ikke svake streker for sånn 8-10 dpo, spørs litt når egget festes.Ikke for å være bedreviter [emoji85] men bare så mange ikke skal få forhåpninger om å teste positivt så tidlig vil jeg bare føye på at det er absolutt ytterst få som kan teste så tidlig positiv. [emoji28] egget fester seg stort sett rundt 5-7 (noen ganger lengre) dager etter el, og hvis man er heldig kan man teste positivt en dag eller to etter at egget har festet seg [emoji4]
Jeg tror det bare er viktig å la hver kvinne kjenne sin egen kropp selvfølgelig kan alt skje, og man plutselig kan sitte der med positiv test mange dager senere enn man vanligvis har.
Likevel må jo jeg få lov til å tro at det ikke har skjedd noe denne pp, når jeg enda ikke har testet positivt 3-4 dager etter jeg tidligere har gjort det som gravid. Det betyr jo ingenting for alle andre, og hvordan deres kropper er. Det som er vanlig for meg, er ikke vanlig for alle andre. Hva som er vanlig tidspunkt å teste positivt med hcg varierer jo alt fra 5 dpo til over IKM.
Temp fall idag, så stemmer nok overens for min del. Vis vedlegget 265749
Det går greit her.Hvordan går det med alle sammen?
Dukket opp noen nye symptomer? Hvor lenge igjen til den store testdagen? [emoji1]
F@€N i h***vette! Testene har ikke kommet enda! [emoji24][emoji24][emoji24][emoji24] Venter på 14 stk og har gledet meg til å teste som en idiot neste uke! Nå må jeg på apoteket og legge igjen en formue! Reiser på ferie i kveld
Do itÅååhhh.. har så lyst å ta en test [emoji58] har en tidlig test igjen.. er vel 9 dpo...heeelp
Wææææ.. ok here it goes!Do it
Spennende krysser fingreneWææææ.. ok here it goes!
Spennende krysser fingrene