Hmm, jeg har ikke testsyn, så syns det er vanskelig å se. Men uansett kan det komme to streker fortsatt da, du er jo bare 9dpo? Også itillegg er det ikke morgenurinVis vedlegget 265799 hoffdd... Så dårlig ut det her [emoji29]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hmm, jeg har ikke testsyn, så syns det er vanskelig å se. Men uansett kan det komme to streker fortsatt da, du er jo bare 9dpo? Også itillegg er det ikke morgenurinVis vedlegget 265799 hoffdd... Så dårlig ut det her [emoji29]
Njaaa.. ingen sympt på graviditet heller. Nei nå får det være nokk.. nå har jeg ikke flere tidlig tester heller.. så får vente på trHmm, jeg har ikke testsyn, så syns det er vanskelig å se. Men uansett kan det komme to streker fortsatt da, du er jo bare 9dpo? Også itillegg er det ikke morgenurin
Mitt dårlige streksyn ser strek gratulerer og lykke til fremover <3
Jeg ser og! Krysser at den blir sterkere [emoji173]️
Bilde?Tok en test i dag 9 dpo. Tror jeg innbiller meg en svak strek på den men tror nok jeg bare har streksyn
Litt øm i magen også men det kan like gjerne være mensen.
Bilde?
Men vi kan se? [emoji85]Ser ikke streken på bilde Derfor jeg tror jeg bare innbiller meg det
Her er den, gjorde den mørkere. Men jeg ser ingenting herMen vi kan se? [emoji85]
Ser dessverre ikke, mulig en skygge kanskje? Men ta imorgen eller om et par dager når er ikm?Her er den, gjorde den mørkere. Men jeg ser ingenting her Vis vedlegget 265869
Ser dessverre ikke, mulig en skygge kanskje? Men ta imorgen eller om et par dager når er ikm?
Vanskelig å si. Men skjønner deg godt [emoji85] krysser uansett fingrene for det [emoji7][emoji120]Ja helt sikkert det. Eller ønsketenkning [emoji14]
IKM er ikke før 12 juni så er fremdeles tidlig
Uff, så kjedelig! Men - ikke alle får utslag så tidlig, selv ikke med tidligtester! Så ikke gi opp helt endaNeg 12 dpo Mister håpet litt for at det klaffet denne pp. Vi som har vært såå flinke! Føler alle tester positivt så tidlig (dette er begge tidlig-tester)
Uff, så kjedelig! Men - ikke alle får utslag så tidlig, selv ikke med tidligtester! Så ikke gi opp helt enda
Selv er jeg helt flau over meg selv. "Jeg skal ikke teste før 10/11 dpo!" Og så testet jeg nå nettopp på 8 dpo. Selvfølgelig bare en strek. Jaja, får bare vente og se, selv om jeg ikke har noen sterk følelse av at det blir positiv test denne runden.
Jeg ser strek på strimmel testen.Neg 12 dpo Mister håpet litt for at det klaffet denne pp. Vi som har vært såå flinke! Føler alle tester positivt så tidlig (dette er begge tidlig-tester)