IKM UKE 28 - 2018

Ultrasvak skygge i dag og.. men føler samtidig den er sterkere enn i går? Kan fortsatt såvidt bare skimte en antydning til en strek hvis jeg legger godviljen til o_O Vet ikke helt jeg. Sist jeg var gravid testet jeg ikke positivt før 3-4 uker etter ikm, da var det exu da, men kan hende jeg er en slow hcg produsent
 

Vedlegg

  • A0CABA7E-3A80-471B-910D-A83B989173E8.jpeg
    A0CABA7E-3A80-471B-910D-A83B989173E8.jpeg
    307,7 KB · Visninger: 112
Ultrasvak skygge i dag og.. men føler samtidig den er sterkere enn i går? Kan fortsatt såvidt bare skimte en antydning til en strek hvis jeg legger godviljen til o_O Vet ikke helt jeg. Sist jeg var gravid testet jeg ikke positivt før 3-4 uker etter ikm, da var det exu da, men kan hende jeg er en slow hcg produsent
Jeg ser hvert fall :)
 
Ultrasvak skygge i dag og.. men føler samtidig den er sterkere enn i går? Kan fortsatt såvidt bare skimte en antydning til en strek hvis jeg legger godviljen til o_O Vet ikke helt jeg. Sist jeg var gravid testet jeg ikke positivt før 3-4 uker etter ikm, da var det exu da, men kan hende jeg er en slow hcg produsent
Oi, spennende! Enig i alt den er litt tydeligere i dag! Krysser fingrene for at dette ikke er lureskygge!
 
Ultrasvak skygge i dag og.. men føler samtidig den er sterkere enn i går? Kan fortsatt såvidt bare skimte en antydning til en strek hvis jeg legger godviljen til o_O Vet ikke helt jeg. Sist jeg var gravid testet jeg ikke positivt før 3-4 uker etter ikm, da var det exu da, men kan hende jeg er en slow hcg produsent
Ser streken på13 dpo
 
898F964C-38C5-4328-B8F8-427B31838A7B.jpeg
Her er mine fra de siste dagene, 10/11 dpo i dag.. Den nederste i dag. Lite forandring, jeg tror kanskje Ovitrellen fortsatt sitter i kroppen :(:mad: Eller kan jeg ha et lite håp?? :angelic:
 
Last edited:
Screenshot_20180708-114016~2.png

Så mange som har spennende streker!
Jeg tok også en ny test i dag, ser streken noe tydeligere enn i går. Var utrolig vanskelig å få med på bilde (et dårlig tegn), men ser den nokså godt i virkeligheten. Bare vanskelig å avgjøre om det er farge eller ikke. 25mlu, 9dpo (nederste). Den øverste er fra i går kveld.
 
Vis vedlegget 265985
Så mange som har spennende streker!
Jeg tok også en ny test i dag, ser streken noe tydeligere enn i går. Var utrolig vanskelig å få med på bilde (et dårlig tegn), men ser den nokså godt i virkeligheten. Bare vanskelig å avgjøre om det er farge eller ikke. 25mlu, 9dpo (nederste). Den øverste er fra i går kveld.
Spennende hvordan den blir i morgen! Det er jo fortsatt tidlig :)
 
Back
Topp