Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 265985
Så mange som har spennende streker!
Jeg tok også en ny test i dag, ser streken noe tydeligere enn i går. Var utrolig vanskelig å få med på bilde (et dårlig tegn), men ser den nokså godt i virkeligheten. Bare vanskelig å avgjøre om det er farge eller ikke. 25mlu, 9dpo (nederste). Den øverste er fra i går kveld.
Ser noe der ja spennende med test i morgenÅå! Jeg vet man ikke skal tyde tester etter fristen, men var på badet noen minutter etter at den var gått ut, og streken er ganske mye tydeligere! Og den ser rosa ut :O Nå føler jeg meg litt koko her, noen andre som ser noe på den nederste?
Vis vedlegget 265988
Åå! Jeg vet man ikke skal tyde tester etter fristen, men var på badet noen minutter etter at den var gått ut, og streken er ganske mye tydeligere! Og den ser rosa ut :O Nå føler jeg meg litt koko her, noen andre som ser noe på den nederste?
Vis vedlegget 265988
Ti minutter ca.Ser veldig godt! Hvor lenge etter fristen er det?
Men du! Mange som kjenner sterke mensen murringer og likevel er gravide. Hører hele tiden gravide si at de trodde mensen kom! Så trenger ikke bety mensenDet som ikke er gøy er at jeg har fått skikkelig mensen murringer nå, ikke direkte vondt men kjenner igjen.. ikm i morgen Plis ikke kom
Ti minutter ca.
Men du! Mange som kjenner sterke mensen murringer og likevel er gravide. Hører hele tiden gravide si at de trodde mensen kom! Så trenger ikke bety mensen
Nei, det er jo så vanskelig å skille PMS fra graviditetssymptomer! Blir helt småsprø av denne prøvinga jegJa håper det!! Ikke så lett når man ikke har vært ordentlig gravid før å vite hva man kjenner på
Denne så ikke jeg noe på heller, dessverre. Ser ut som jeg også blir med i neste IKM tråd blenda tester her også!Her er blenda testen fra i dag..! Er 11 dpo tror jegVis vedlegget 265986
Sambo skal på hyttetur rundt neste el.. så får se om det blir noe neste syklus. Er jeg heldig er el noen dager før, men tror ikke d.Denne så ikke jeg noe på heller, dessverre. Ser ut som jeg også blir med i neste IKM tråd blenda tester her også!
Er flere her som tok Ovitrelle denne PP? Som også blir gal av å tenke om om den er ute av kroppen eller ikke..?
Da er vi akkurat likt!! Har svake svake streker, blir gal.. Jeg syns den var en ørliten anelse sterkere i dag enn i går, men minimalt altså. (Bilde lenger opp) MEN hvis den stiger til i kveld eller i morgen, da bør det være HCG som øker og ikke Ovitrellen Hvordan ser testene dine ut?Ja, samme her!! Ble nesten litt lurt i går, men tror jeg enda har rester av Ovitrelle 12 dager etter (er 10/11 dpo i dag)
Da er vi akkurat likt!! Har svake svake streker, blir gal.. Jeg syns den var en ørliten anelse sterkere i dag enn i går, men minimalt altså. (Bilde lenger opp) MEN hvis den stiger til i kveld eller i morgen, da bør det være HCG som øker og ikke Ovitrellen Hvordan ser testene dine ut?
Blir veldig spennende de neste dagene! Det er jo enda litt tidlig Vi krysser fingrene for litt økning i styrke i morgen!Sjekket akkurat testene dine og tenker at her er det håp! Dine tester er noe sterkere enn mine, spesielt den nederste og ettersom det er i fra i dag , så lover det godt mine tester har ikke blitt noe særlig sterkere fra i går. Har ikke bilde fra testen i dag, men flere tester fra i går og dagene før . Legger det ved under her. Testene begynte å bli negative 8/9 dpo, for å så begynne å bli svakt positive igjen, men som sagt har de ikke økt noe i styrke, så har ikke troen
Vis vedlegget 265999
Vis vedlegget 266000
Er flere her som tok Ovitrelle denne PP? Som også blir gal av å tenke om om den er ute av kroppen eller ikke..?
Ja, samme her!! Ble nesten litt lurt i går, men tror jeg enda har rester av Ovitrelle 12 dager etter (er 10/11 dpo i dag)