IKM UKE 28 - 2018

Her er blenda testen fra i dag..! Er 11 dpo tror jeg
Snapchat-1083766583.jpg
 
Vis vedlegget 265985
Så mange som har spennende streker!
Jeg tok også en ny test i dag, ser streken noe tydeligere enn i går. Var utrolig vanskelig å få med på bilde (et dårlig tegn), men ser den nokså godt i virkeligheten. Bare vanskelig å avgjøre om det er farge eller ikke. 25mlu, 9dpo (nederste). Den øverste er fra i går kveld.

Åå! Jeg vet man ikke skal tyde tester etter fristen, men var på badet noen minutter etter at den var gått ut, og streken er ganske mye tydeligere! Og den ser rosa ut :O Nå føler jeg meg litt koko her, noen andre som ser noe på den nederste?
IMG_20180708_120437274.jpg
 
Det som ikke er gøy er at jeg har fått skikkelig mensen murringer nå, ikke direkte vondt men kjenner igjen.. ikm i morgen :( Plis ikke kom
 
Det som ikke er gøy er at jeg har fått skikkelig mensen murringer nå, ikke direkte vondt men kjenner igjen.. ikm i morgen :( Plis ikke kom
Men du! Mange som kjenner sterke mensen murringer og likevel er gravide. Hører hele tiden gravide si at de trodde mensen kom! Så trenger ikke bety mensen ;)
 
Men du! Mange som kjenner sterke mensen murringer og likevel er gravide. Hører hele tiden gravide si at de trodde mensen kom! Så trenger ikke bety mensen ;)

Ja håper det!! Ikke så lett når man ikke har vært ordentlig gravid før å vite hva man kjenner på
 
Denne så ikke jeg noe på heller, dessverre. Ser ut som jeg også blir med i neste IKM tråd :) blenda tester her også!
Sambo skal på hyttetur rundt neste el.. så får se om det blir noe neste syklus. Er jeg heldig er el noen dager før, men tror ikke d.

Håper den sitter for deg neste pp da [emoji173]️
 
Er flere her som tok Ovitrelle denne PP? Som også blir gal av å tenke om om den er ute av kroppen eller ikke..? :banghead:
Ja, samme her!! :banghead: Ble nesten litt lurt i går, men tror jeg enda har rester av Ovitrelle 12 dager etter (er 10/11 dpo i dag) :banghead:
 
Tok ny test i dag tidlig. Den var ganske lik som i går. Håper den er sterkere i morgen! [emoji51] Blir veldig usikker [emoji85]
 
Ja, samme her!! :banghead: Ble nesten litt lurt i går, men tror jeg enda har rester av Ovitrelle 12 dager etter (er 10/11 dpo i dag) :banghead:
Da er vi akkurat likt!! Har svake svake streker, blir gal.. Jeg syns den var en ørliten anelse sterkere i dag enn i går, men minimalt altså. (Bilde lenger opp) MEN hvis den stiger til i kveld eller i morgen, da bør det være HCG som øker og ikke Ovitrellen ;) Hvordan ser testene dine ut?
 
Da er vi akkurat likt!! Har svake svake streker, blir gal.. Jeg syns den var en ørliten anelse sterkere i dag enn i går, men minimalt altså. (Bilde lenger opp) MEN hvis den stiger til i kveld eller i morgen, da bør det være HCG som øker og ikke Ovitrellen ;) Hvordan ser testene dine ut?
Sjekket akkurat testene dine og tenker at her er det håp! Dine tester er noe sterkere enn mine, spesielt den nederste og ettersom det er i fra i dag , så lover det godt :) mine tester har ikke blitt noe særlig sterkere fra i går. Har ikke bilde fra testen i dag, men flere tester fra i går og dagene før :hilarious:. Legger det ved under her. Testene begynte å bli negative 8/9 dpo, for å så begynne å bli svakt positive igjen, men som sagt har de ikke økt noe i styrke, så har ikke troen :confused:

0D8AEE60-8676-4D90-9B1F-0186F372028C.jpeg


AD715774-4D6C-4006-9E06-0B85431067A2.jpeg

 
Sjekket akkurat testene dine og tenker at her er det håp! Dine tester er noe sterkere enn mine, spesielt den nederste og ettersom det er i fra i dag , så lover det godt :) mine tester har ikke blitt noe særlig sterkere fra i går. Har ikke bilde fra testen i dag, men flere tester fra i går og dagene før :hilarious:. Legger det ved under her. Testene begynte å bli negative 8/9 dpo, for å så begynne å bli svakt positive igjen, men som sagt har de ikke økt noe i styrke, så har ikke troen :confused:

Vis vedlegget 265999

Vis vedlegget 266000
Blir veldig spennende de neste dagene! Det er jo enda litt tidlig :happy: Vi krysser fingrene for litt økning i styrke i morgen!
 
Er flere her som tok Ovitrelle denne PP? Som også blir gal av å tenke om om den er ute av kroppen eller ikke..? :banghead:

Jeg tok [emoji4] jeg har alltid testet den ut etter 5-6 dager. Denne pp har jeg ikke testet i dt hele tatt, satt sprøyta for 8 dager siden [emoji4] hvor mange dpo er du?
 
Ja, samme her!! :banghead: Ble nesten litt lurt i går, men tror jeg enda har rester av Ovitrelle 12 dager etter (er 10/11 dpo i dag) :banghead:

Den skal bare henge i i maks 10 dager, så det er lov å håpe litt da [emoji7]
 
Back
Topp